Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи

 

1. Дано квадратну матрицю. Поміняти місцями елементи головної і побічної діагоналей, попередньо впорядкувавши першу за зростанням елементів.

2. У квадратній матриці переставити рядки таким чином, щоб кількість ненульових елементів у рядках зростали від першого рядка до останнього.

3. Нормувати квадратну матрицю, розділивши всі елементи кожного рядка на максимальний за модулем елемент цього рядка.

4. У прямокутній матриці переставити стовпчики таким чином, щоб сума елементів стовпчика зростала від першого стовпчика до останнього.

5. Дано двомірний масив А. Одержати новий масив В, у якому всі елементи масиву А розділені на найближчий до р елемент масиву, попередньо розташувавши всі елементи останнього стовпчика вихідного масиву за спаданням.

6. У квадратній матриці D переставити місцями n-й і k-й стовпчики, попередньо розташувавши їх елементи за спаданням.

7. У квадратній матриці Р переставити місцями елементи побічної діагоналі і k-го стовпчика, попередньо впорядкувавши елементи діагоналі за спаданням.

8. Дано квадратну матрицю. Одержати нову матрицю шляхом заміни місцями елементів першого рядка й останнього стовпчика, попередньо впорядкувавши елементи стовпчика за спаданням.

9. У квадратній матриці D поміняти місцями елементи побічної діагоналі і l-го рядка, попередньо впорядкувавши елементи останього за зростанням.

10. З квадратної матриці А одержати матрицю В, у якій елементи першого стовпчика і першого рядка вихідної матриці упорядковані за зростанням.

11. Дано квадратну матрицю В. Одержати нову матрицю, у якій послідовною перестановкою рядків і стовпчиків найбільший елемент розташовувався б у правому нижньому куті, а найменший – в лівому верхньому.

12. Дано квадратну матрицю D, одержати нову матрицю Q, у якій елементи останнього рядка й останнього стовпчика вихідної матриці розташувалися за зростанням.

13. З вихідної квадратної матриці Q одержати нову матрицю Р шляхом заміни елементів головної і побічної діагоналей, попередньо впорядкувавши елементи головної діагоналі за зростанням їх модулей.

14. Дано квадратну матрицю R. Одержати нову матрицю, у якій елементи k-го рядка розділені на найбільший елемент r-го стовпчика, попередньо впорядкувавши за зростанням елементи k-го рядка.

15. З матриці К одержати нову матрицю D шляхом розташування рядків таким чином, щоб сума їх елементів убувала від першого рядка до останнього.

16. У квадратній матриці впорядкувати за зростанням елементи першого й останнього рядків рядка та поміняти їх місцями.

17. Шляхом послідовної перестановки рядків і стовпчиків розташувати найбільший елемент матриці А в правому верхньому куті, а найменший – в лівому нижньому.

18. З квадратної матриці А одержати нову матрицю так, щоб сума елементів кожного рядка зростав від першого рядка до останньої.

19. У квадратній матриці А впорядкувати елементи побічної діагоналі за зростанням, попередньо розділивши її елементи на центральний елемент матриці.

20. У квадратній матриці Е поміняти місцями елементи головної і побічної діагоналей, попередньо впорядкувавши побічну діагональ за спаданням елементів.

21. Дано квадратну матрицю А. Переставити стовпчики в матриці таким чином, щоб кількість елементів більших k зростало від першого стовпчика до останнього.

22. Нормувати вихідну матрицю B шляхом ділення елементів кожного стовпчика на найбільший елемент цього стовпчика.

23. З матриці А одержати нову матрицю, у якій рядки розташовані за спаданням елементів першого стовпчика.

24. Дано квадратну матрицю А. Одержати нову матрицю, у якій стовпчики розташовуються за спаданням елементів головної діагоналі.

25. Дано квадратну матрицю Q. З цієї матриці одержати нову матрицю Е, в якій рядки розташовані за спаданням елементів побічної діагоналі.

26. З матриці А одержати матрицю, у якій стовпчики розташовані за спаданням елементів першого рядка.

27. З матриці В одержати нову матрицю шляхом розташування стовпчиків таким чином, щоб елементи k-й рядка зростали за модулем.

28. Дано матрицю Х розмірності m×n. Одержати нову матрицю R, у якій елементи побічної діагоналі й останнього рядка переставлені місцями, попередньо впорядкувавши елементи діагоналі за спаданням.

29. Дано матрицю А розмірності m×n. Одержати нову матрицю М, у якій елементи першого й останнього стовпчика переставлені місцями, попередньо впорядкувавши перший стовпчик за спаданням, а останній – за зростанням.

30. З квадратної матриці А розмірності r×r одержати нову матрицю В, у якій стовпчикіз найменшим за модулем елементом упорядкований за спаданням.

 

Контрольні запитання

 

1. Як здійснити введення та виведення багатомірних масивів інформації?

2. Який вигляд має алгоритм визначення найбільшого (найменшого) елемента масиву?

3. Який вигляд мають алгоритми сортування елементів масиву інформації?

4. Які способи опису масивів інформації?

5. Які операції виконуються над масивами інформації?

6. Який вигляд має алгоритм скалярного множення векторів?

7. Який вигляд має алгоритм множення матриці на вектор?

8. Який вигляд має алгоритм множення двох матриць?

9. Який вигляд має алгоритм перестановки елементів основної та побічної діагоналі в квадратній матриці?

10. Який вигляд має алгоритм перестановки елементів вказаного стовпчика і основної діагоналі квадратної матриці?

11. Який вигляд має алгоритм транспонування матриці?

12. Який вигляд має алгоритм обчислення визначника матриці розмірністю 2×2?

13. Який вигляд має алгоритм обчислення визначника матриці розмірністю 3×3?

14. Як вигляд має алгоритм визначення мінору матриці M2,4 розмірністю 4×4?



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Повідомлення теми і завдань уроку




Переглядів: 809

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 9 | ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.