МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАСОБIВ I БЛОКОВО- МОДУЛЬНI АГРЕГАТИ
1. Передумови створення агрегатів на основі енергетичних засобів тягово - енергетичної концепції. 2. Модульні енергетичні засоби (МЕЗ) і агрегати на їх основі: загальні поняття та визначення. Перспективи використання. 3. Обґрунтування вибору принципових схем МЕЗ універсально-просапного та загального призначень 4. Особливості агрегатування модульних енергетичних засобів перемінного тягового класу.
Аналіз технологічних, агротехнічних та інших факторів, які визначають концепцію енергетичного засобу, показують, що їх вимоги суперечливі, топу намагання підвищити одні властивості приводять до зниження інших. Так, основні вимоги - ріст продуктивності МТА, енергоозброєності механізаторів і скорочення їх кількості - можуть бути реалізовані тільки шляхом підвищення потужності двигуна і збільшення номінального тягового зусилля, тобто маси ЕЗ. Рішення проблем хімізації і застосування комбінованих агрегатів також веде до збільшення маси МТА і навантаження на колеса ЕЗ. Агротехнічні вимоги в першу чергу передбачають зниження тиску рушіїв на грунт, застосування вузьких коліс, які добре вписуються у міжряддя просапних культур, зменшення кількості проходів МТА по полю. Протиріччя вимог агротехніки і розвитку функціональних властивостей трактора тягової концепції досягло критичного стану і створює об'єктивні труднощі в подальшому удосконаленні їх параметрів, позаяк не можна поступитися одними вимогами на користь іншим. Це можна показати на наступних прикладах. Гранична сумарна вантажопідйомність чотирьох шин, які вписуються у міжряддя просапних культур, відповідає приблизно 60-70 кН при агротехнічно допустимому тискові повітря у них 0,1 мПа, а експлуатаційна вага універсально - просапного трактора класу 2 (виходячи із умов надійності) дорівнює приблизно 55 кН. Вага с.-г. машин і технологічних вмістищ для такого ЕЗ також складає 40-50 кН. Отже, сумарна вага навісного комбінованого МТА може досягати 100 кН. Таким чином, вантажопідйомність коліс трактора класу 2 значно нижча граничної. Оскільки технологічна частина МТА проявляє тенденцію до збільшення ваги, то такий стан речей у перспективі буде, мабуть, незмінним. Колісні трактори загального призначення кл. 5 (типу К-701) досягли граничного значення по ущільнюючому впливу на грунт. У зв'язку з цим подальше підвищення потужності трактора такого типу в рамках тягової концепції неможливе, оскільки воно вимагає підвищення експлуатаційної маси, що (в свою чергу) веде до перевищення регламентуємого стандартами осьового навантаження навіть на дорогу з твердим покриттям. Протиріччя між необхідністю зменшення маси трактора при збереженні його тягово - зчіпних властивостей може бути розв'язане у складі МТА, якщо в якості зчіпної використовувати масу всього агрегату, включаючи технологічну частину, а не тільки масу трактора. Одним із напрямків розв'язку цієї проблеми є оснащення технологічної частини агрегату ведучими колесами, які приводяться від системи відбору потужності трактора. Практичне рішення такого варіанту найефективніше тільки при умові модульної побудови енергетичних засобів. Читайте також:
|
||||||||
|