МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Впливу (тиску) на грунт.
В результаті досліджень серійної техніки з'ясовано, що переущільнення грунту: - погіршує його структуру, аерацію, водопроникність, нітріфікаційну здатність; - погіршує мікрорельєф агрофону та умови проведення наступних технологічних операцій; - знижує ефективність дій мінеральних добрив і сприяє розвиткові ерозійних процесів; - підвищує тяговий опір грунтообробних машин, за рахунок чого на 10-17% зростають питомі витрати енергії та палива; - призводить до зменшення урожайності зернових колосових та просапних культур на 2-15%; - визиває зниження технічної продуктивності агрегатів на 8-12% [1]. Основними шляхами суттєвого зменшення ущільнюючого впливу рушіїв МТА на грунт є: Технологічнізаходи: - проведення польових робіт в найбільш сприятливі для розпушування грунту періоди. Суворе дотримування технологічної дисципліни; - застосування сівозмін, які послаблюють грунтоерозійні процеси; - суміщення операцій, виконуємих за один прохід агрегату, що зменшує додаткові енерговитрати, пов'язані з розпушуванням слідів після проходу ходових систем МТА. Впровадження цього прийому забезпечується високою функціональною універсальністю та задовільною адаптивністю нових енергетичних засобів до існуючого та нового парку с.-г. знарядь; - впровадження чизельного обробітку грунту, який менш енергоємкий у порівнянні з відвальною оранкою, руйнує плужний спід і дозволяєвдвічі більше накопичувати і зберігати вологу в грунті; - впровадження нульового обробітку грунту; - застосування технологічних колій на вирощуванні зернових колосових культур з відстанню між ними не менше 21 м; Конструктивні заходи: - широке застосування тягово-привідних агрегатів; - використання широкопрофільних (арочних) шин з низьким внутрішнім тиском повітря; - оснащення енергетичних засобів здвоєними або строєними колесами; - використання модульних енергетичних засобів; - застосування гусеничних енергетичних засобів на основних польових роботах при підвищеній вологості грунту; - оснащення гусениць асфальтохідними накладками, впровадження гумоармованих гусениць; - обладнання колісних енергетичних засобів напівгусеничним ходом тощо. Нині рівень впливу рушіїв на грунт регламентується нормативними документами. При їх (рушіїв) виборі необхідно визначити параметри шин, які б відповідали вимогам для роботи на заданому агрофоні. Вихідними даними при цьому є навантаження на одиничний колісний рушій та допустимий максимальний тиск на грунт. Розрахунок параметрів проводиться в наступному порядку [2]: 1. Виходячи із компоновочних та конструктивних міркувань задається діаметр обода колеса (насадовий діаметр - d) та зовнішній діаметр шини Д. 2. Визначається висота профілю шини (Н) по формулі: Н= (Д-d)/2 3. Розраховується значина допустимого деформування ([h]) шини [h]=[l]·H, де [l]- відносна допустима деформація шини (приймається залежно від профілю. Для звичайних шин [l]=0,14-0,19; для арочних шин [l]=0,25; для пневмокотків [l]=0,20. 4. Враховуючи задану значину максимально допустимого тиску на грунт ([Qmax]) визначають відповідний середній (Qср) тиск на жорстку основу: Qср= [Qmax]·K1/K2, де -K1,K2 - поправкові коефіцієнти, які враховують відповідно діаметр шини і поздовжню нерівномірність розподілу тиску по її площі контакту [3]. 5. Знаходиться контурна площа пятна контакту шини (Fк) на жорстку основу: Fк= Gк/Qср, де Gк- навантаження на шину. 6. Розраховуються розміри пятна контакту: а) половина довжини пятна контакту Ак=К3·(Д·[h] - [h]2)1/2, де К3- емпіричний коефіцієнт, який враховує зменшення довжини контакту у порівнянні з розрахованою. Значина коефіцієнта К3 наступна: - 0,70- при Д£ 900 мм; - 0,75- при 900 < Д £ 1100 мм; - 0,79- при Д > 1100 мм; - 0,81- для арочних шин. б) половина ширини п'ятна контакту Вк= Fк/(Ак·a·p), де a- поправковий коефіцієнт, який враховує відхилення форми п'ятна контакту від еліпса; a=1,02. 7. Знаходиться ширина профілю шини по формулі [3]: Вш= 1,25·(В2к/[h] +[h])- H 8. Знаходиться відношення Н/Вш і оцінюється отриманий профіль шини на відповідність заданому по [5]. Якщо профіль шини не відповідає заданому, необхідно повернутися до пункту 3 і уточнити розрахунки. 9. Використовуючи отримані розраховані значини Ак, Вк, Fк та Qср, визначають максимальну нормальну напружину в грунті на глибині 0,5 м по [3] і порівнюють з допустимою по [6]. На основі отриманої інформації приймається рішення про можливість і шляхи забезпечення (включаючи тиск повітря в шинах) заданих норм впливу рушіїв на грунт. 10. Оцінюється можливість конструктивного здійснення отриманого результату виходячи із допустимих габаритів, компоновки, агрегатування і наявності шин. Розглядається варіант здвоєння чи строєння коліс. Представлена методика може бути використана як на етапі конструювання енергетичних засобів та сільськогосподарських машин, так і на етапі їх широкої практичної експлуатації в реальних виробничих умовах.
Читайте також:
|
||||||||
|