Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Землеволодінь і землекористувань на різному праві

Реформування земельних відносин й існуючої системи землево­лодіння та землекористування, перерозподіл земель за формами власності, в тому числі виділення земельних часток (паїв) у натурі, потребують відповідних землевпорядних заходів із визначення прав власників земельних часток при спільному їх використанні.

Розробляючи пропозиції щодо визначення прав власників земе­льних часток при спільному використанні земель на різному праві, враховують:

♦ наявність, розміщення і площі земельних масивів, які є влас­ністю сільськогосподарських підприємств як юридичних осіб;

♦ наявність розміщення і площі земельних ділянок сільськогос­подарських угідь, які перебувають у власності громадян, та форми їх використання сільськогосподарським підприємством, фермерсь­ким господарством;

♦ наявність, розміщення і площі земельних ділянок, орендова­них у органів виконавчої влади або місцевого самоврядування;

♦ наявність, розміщення і площі земельних ділянок, які є на праві спільної власності (колишня колективна) власників земель­них часток (паїв), у тому числі зайнятих об'єктами нерухомого майна.

Проект складають на основі погоджених і затверджених у вста­новленому порядку результатів інвентаризації земель, унаслідок якої уточнюють розміри земельних часток. У подальшому формують і розміщують масиви земель, які є власністю юридичної особи, роз­міщують земельні ділянки, що перебувають у власності громадян. Уточнюють розміри земельних часток відповідно до чинного зако­нодавства.

Земельні масиви, що є власністю юридичної особи, формують і розміщують у такий спосіб.

На підставі проведеного аналізу фактичного використання земе­льних часток установлюють площу сільськогосподарських угідь, що є власністю сільськогосподарської організації як юридичної особи, тобто площу земельних часток, внесених у статутний (складовий) капітал або пайовий фонд і викуплених у власність сільськогоспо­дарською організацією, подарованих сільськогосподарській органі­зації. Зазначені площі сільськогосподарських угідь зараховують до неподільного фонду, який не підлягає поділу на земельні частки.

Ці земельні ділянки доцільно сформувати і розмістити єдиним масивом з обліком економічної і господарської доцільності (розта­шування тваринницьких ферм, виробничих центрів, місць прожи­вання членів (учасників) сільськогосподарської організації, ринків збуту, транспортних магістралей тощо).

У цей масив бажано залучати землі, використання яких має ви­значальне значення в забезпеченні основних напрямів його вироб­ничої діяльності.

Щоб не зачіпати інтересів інших власників земельних часток, площу земельного масиву, що відводиться, потрібно формувати з урахуванням якісної оцінки земель, а саме: кількість балів земель­ного масиву, що відводиться, має бути не більшою від загальної кількості переданих земельних часток (паїв).

Межі земельного масиву встановлюють з урахуванням його ком­пактного розміщення, по можливості поєднуючи з існуючими межа­ми позасівозмінних масивів, полів і робочих ділянок з чітко вира­женими на місцевості природними і штучними межами (річками, струмками, каналами, дорогами, лісосмугами тощо).

На підставі даних формування земельного масиву, який є влас­ністю сільськогосподарського підприємства як юридичної особи і внесений до неподільного фонду, складають реєстр земельних діля­нок (контурів) сільськогосподарських угідь. Одночасно вказують площі несільськогосподарських угідь, що рекомендуються до пере­дачі сільськогосподарському підприємству.

Земельні масиви, що перебувають у власності громадян, розмі­шують з урахуванням сформованих форм правових взаємин влас­ників земельних часток із сільськогосподарським підприємством, площі земельних угідь, переданих для використання сільськогоспо­дарському підприємству на тому чи іншому праві, місця проживан­ня громадян, забезпечуючи створення компактних масивів сільсь­когосподарських угідь.

Земельні ділянки, що відповідають земельним часткам, право користування якими внесено в статутний капітал підприємства, до­цільно формувати єдиним масивом. Розміщують їх компактно із зе­мельним масивом сільськогосподарських угідь, що перебувають у власності сільськогосподарського підприємства.

Сільськогосподарські угіддя, які сільськогосподарське підприєм­ство використовує на умовах оренди, варто розміщувати з ураху­ванням термінів оренди.

Якщо в складі землекористування є сільськогосподарські угіддя, передані під час приватизації земель органами місцевого самовря­дування в оренду сільськогосподарському підприємству, то потрібно визначити місце розташування цих земельних ділянок.

Розробляючи проектні пропозиції, слід також ураховувати поба­жання власників земельних часток щодо розпорядження ними піс­ля закінчення терміну правових відносин із сільськогосподарським підприємством.

Якщо до моменту розроблення проектних пропозицій щодо впо­рядкування землекористування сільськогосподарського підприємст­ва виникає потреба у виділенні земельних ділянок для організації селянських господарств власників земельних часток, то ці питання також розглядають, а їх відповідне рішення відображають у проекті землеустрою.

Власність на несільськогосподарські угіддя має бути оформлена відповідно до вимог Земельного кодексу України.

Конкретні види і площі несільськогосподарських угідь можуть бути передані у власність громадянам за рішеннями органів вико­навчої влади або місцевого самоврядування.

Несільськогосподарські угіддя передають у власність з ураху­ванням:

♦ побажань громадян і юридичних осіб;

♦ розміщення їх продуктивних земель;

♦ побажань суміжних землекористувачів;

♦ природно-екологічного значення і доцільного господарського використання цих земель;

♦ створення територіальних умов для формування раціонально­го землекористування.

Межі переданих у власність сільськогосподарських і несільсько­господарських угідь доцільно поєднувати з чітко вираженими на місцевості природними і штучними межами (річками, струмками, каналами, дорогами, лісосмугами тощо).

Вкраплені в ділянки продуктивних земель контури несільського­сподарських угідь, як правило, передають повністю власникам сіль­ськогосподарських угідь, усередині яких вони знаходяться.

Якщо на суміжні несільськогосподарські угіддя претендують кі­лька громадян і юридичних осіб, то ці угіддя розподіляють між ни­ми пропорційно площі сільськогосподарських угідь, переданих у власність, з урахуванням господарської доцільності і взаємної домо­вленості.

Якщо громадяни і юридичні особи не побажали одержати у влас­ність несільськогосподарські угіддя, то розробляють пропозиції що­до зарахування їх до земель запасу, лісового або водного фонду, ін­ших категорій.

Несільськогосподарські угіддя (ліси, річки, водойми, міжсільські дороги, земельні ділянки під об'єктами історії і культури, території загального користування та ін.), які за своїми природно-екологіч­ними умовами або правовим статусом не можуть бути передані у власність громадянам і юридичним особам, заносять до земель від­повідних категорій.

Розглядаючи питання про передачу земель, які займають міжго­сподарські і внутрішньогосподарські дороги, установлюють їх при­належність, правовий статус, склад об'єктів, що вони обслуговують. Значну частину доріг, розташованих на території сільськогосподар­ських підприємств, використовують переважно садівничі товариства та інші організації, що не оформили земельне відведення і права на їх влаштування. На основі проведеного аналізу встановлюють їх приналежність і правовий статус (передають у власність сільського­сподарським підприємствам, оформляють відведення землі відпо­відним організаціям тощо).

При розробленні пропозицій, пов'язаних з освоєнням несільсько-господарських угідь для виробництва сільськогосподарської продук­ції, за укрупненими показниками визначають види, обсяги і вартість культуртехнічних робіт з освоєння цих земель у різні види продуктив­них земель із зазначенням частки фінансування за рахунок коштів громадянина (юридичної особи) і органів місцевого самоврядування.

Результати проведених робіт, пов'язаних із передачею несільсь-когосподарських угідь у власність, відображають:

♦ на кресленні проекту впорядкування землекористування;

♦ у реєстрі ділянок (контурів) несільськогосподарських угідь, пе­реданих громадянам і юридичним особам у власність або інші кате­горії, що включаються в землі;

♦ у відомості заходів щодо освоєння земельних угідь, що раніше вибули із сільськогосподарського обігу, переданих громадянам і юридичним особам у власність;

♦ у пояснювальній записці до проекту.

Матеріали з передачі несільськогосподарських угідь погоджують з юридичними особами і власниками земельних часток, яким пере­дають у власність ці угіддя, зацікавленими підприємствами й орга­нами місцевого самоврядування, яким намічають передати несіль-ськогосподарські угіддя, що мають природно-екологічне або суспі­льно-господарське значення, а також з районним комітетом із земе­льних ресурсів і землеустрою.

Межі і площі земельних ділянок під об'єктами нерухомості вста­новлюють на основі матеріалів інвентаризації земель з урахуван­ням фактичного функціонального призначення об'єктів, затвердже­ної проектно-технічної і будівельно-планувальної документації або норм відведення земель.

При встановленні фактичних меж і площ земельних ділянок під відповідними об'єктами нерухомості в межі цієї земельної ділянки вносять землі, які безпосередньо зайняті об'єктом нерухомості, і прилеглі до цього об'єкта нерухомості території, необхідні для за­безпечення його функціонування з урахуванням дотримання тех­нологічних вимог щодо їх експлуатації, протипожежної безпеки, са­нітарних та інших норм.

Установлюючи площу земельних ділянок під об'єктами нерухо­мості, можна використовувати нормативи, норми відведення, проект­но-технічну документацію та ін.

За відповідності фактичних розмірів земельної ділянки, на якій розташований об'єкт нерухомості, нормативам її межі установлюють за фактичним використанням. Якщо ж фактична площа земельної ділянки перевищує встановлену або менша за неї, то за згодою вла­сника нерухомості за ним закріплюється земельна ділянка за фак­тичним використанням. У разі незгоди власника об'єкта нерухомості йому передають земельну ділянку площею, що відповідає но­рмам відведення земель або проектно-технічної документації й за­безпечення функціонування об'єкта нерухомості.

За матеріалами встановлення меж і площі ділянок складають реєстр земельних ділянок, на яких розташовані відповідні об'єкти нерухомості, із зазначенням функціонального призначення конкрет­ного об'єкта нерухомості, його номера і площі (фактичної і за вста­новленими нормами і формами передачі, безоплатно або за плату).

Місце розташування і погоджені з власником об'єктів нерухомос­ті площі земельних ділянок відображають на проектному кресленні.

За результатами проектування складають зведену експлікацію земель, у якій відображають проектні площі земельних угідь, у тому числі за формами власності:

♦ у власності юридичної особи;

♦ громадян, які використовують сільськогосподарське підприєм­ство на умовах оренди і права власності;

♦ органу місцевого самоврядування, що передані сільськогоспо­дарському підприємству в оренду;

♦ громадян, що не використовували свої права з реалізації земе­льних часток;

♦ неоформлені у власність — незатребувані земельні частки;

♦ у власності громадян, що збільшили особисті господарства;

♦ передані у фонд перерозподілу земель.

Розподіл земель, які використовуються на різному праві на тери­торії Грушівської сільської ради, наведено в табл. 11.8.

Таблиця 11.8. Експлікація земель, переданих сільськогосподарським підприємствам і фермерським господарствам у спільну часткову власність та оренду

Сільського­сподарські підприємст­ва і госпо­дарства Загальна площа, га Із них сільськогос­подарських угідь у використанні, га Передано сільськогосподарських угідь Крім того, не витребу­ваних зе­мельних часток
Всьо­го У тому числі ріллі Із них
у спільну часткову власність в оренду
Всьо­го Ріл­лі Всього Ріллі Всьо­го Ріл­лі
Фермерські господарст­ва: В.М. Нероби А.І. Пуш­няка СПП М.П. Тор-бенка     2095,3 145,6     122,7     1776,8 145,1     122,2     1570,3 145,1     122,2     1570,3 145,1     122,2     50,0 12,0     50,0 12,0     1520,3 133,1     122,2     1520,3 133,1     122,2     206,5     80,7

Продовження табл. 11.8

Сільського­сподарські підприємст­ва і госпо­дарства Загальна площа, га Із них сільськогос­подарських угідь у використанні, га Передано сільськогосподарських угідь Крім того,
Всьо­го У тому числі ріллі Із них не витребу­ваних зе­мельних часток
у спільну часткову власність в оренду
Всьо­го Ріл­лі Всього Ріллі Всьо­го Ріл­лі
М.П. Рябого Л.В. Бойчук В.Г. Довго-шея В.М. Чер-нявського Індивідуа­льні селян­ські госпо­дарства Всього 18,5 20,0   10,5   10,5     87,8 2513,3 15,1 20,0   10,0   10,0     87,8 2187,0 15,1 20,0   10,0   10,0     87,8 1980,5 12,0 20,0   10,0   10,0     87,8 1977,4 15,1 20,0 110,0 110,0 787,8 204,8 12,0 20,0 110,0 110,0 87,8 201,8   1775,6   1775,6   206,5   80,7

 

Правовий статус використання земельних часток (паїв) охарак­теризований у табл. 11.9.


Таблиця 11.9. Правовий статус використання земельних часток (паїв)

Сільськогоспо­дарські підпри­ємства і госпо­дарства Кіль­кість грома­дян, які одержа­ли пра­во на земель­ну част­ку (пай) Серед­ній розмір земель­ної час­тки, га Використано для організа­ції Пере­дано в оренду Виділе­но для ведення селян­ського госпо­дарства Невитребува-ні
сіль-сько-госпо-дарсь-ких під­при­ємств фер­мерсь­кого госпо­дарст­ва Всього Із них вико-ристо-вува-тиме-ться
Фермерські господарства: В.М. Нероби А.І. Пушняка СПП М.П. Тор-бенка Індивідуальні селянські гос­подарства Всього               3,58 3,02   3,49     2,74 3,47                                  

Рекомендоване використання земель несільськогосподарського призначення, в тому числі земельних ділянок під нерухомим май­ном, і їх правовий статус показано в табл. 11.10—11.11.

Таблиця 11.10. Площі несільськогосподарських угідь, переданих у власність сільськогосподарським підприємствам і господарствам, га

Показник ФГ В.М. Не- роби ФГ А.І. Пуш- няка спп М.П. Тор- бенка ФГ В.Г. Дов- гошея Всього
Загальна площа Передано у власність: колективну приватну Передано у власність по ви- дах угідь: ліси і лісовкриті площі з них: лісосмуги чагарники болота забудовані землі — всього з них: господарські будівлі і двори господарські шляхи і прогони гідротехнічні споруди відкриті землі — всього з них: яри піски Передається за проектом в оренду по видах угідь: ліси і лісовкриті площі з них: лісосмуги чагарники болота забудовані землі — всього з них: господарські будівлі і двори господарські шляхи і прогони гідротехнічні споруди відкриті землі — всього з них: яри піски 318,5 0,5 0,5 3,4 322,9
         
318,5 318,5
0,5 0,5 3,4 4,4
         
       
57,4 2,3 59,7
         
5,6 5,6
5,0 5,0
64,0 0,5 0,5 1,1 66,1
91,8 91,8
         
42,4 42,4
         
32,1 32,1
         
17,3 17,3
105,3 105,3
         
102,4 102,4
2,9 2,9
         
244,0 244,0
10,6 10,6
         
5,6 5,6
5,0 5,0
64,0 64,0
91,8 91,8
         
42,4 42,4
         
32,1 32,1
         
17,3 17,3
105,3 105,3
         
102,4   102,4
2,9 2,9

Таблиця 11.11. Площі земельних ділянок, які зайняті об'єктами нерухомого майна, що передане або передається сільськогосподарським підприємствам

 

 

 

Сільськогосподарські підприємства і госпо­дарства Загальна площа земель, зайнятих об'єктами неру­хомого майна, га Передано у Рекоменду­ється пере­дати в оре­нду
влас­ність оренду
Фермерське господар­ство В.М. Нероби   74,6   74,6

 

11.2.6. Формування обмежень у використанні земель і земельних сервітутів

 

Одночасно з розробленням пропозицій щодо організації викорис­тання і охорони земель, удосконалення землеволодінь і землекорис-тувань у межах території сільської ради враховують і встановлюють обмеження і сервітути у використанні земель, які є нормальним ме­ханізмом регулювання земельних відносин і без яких важко або не­можливо поєднати інтереси власників землі, земельних часток (паїв) з суспільними інтересами.

Крім прав, визначених Земельним кодексам України з викорис­тання і розпорядження земельними ділянками, власники земель­них ділянок, землекористувачі й орендарі зобов'язані, відповідно до цільового призначення, додержуватися вимог законодавства про охорону довкілля, здійснювати заходи з охорони земель, не допуска­ти забруднення, деградацію і погіршення родючості ґрунтів.

Водночас права власників землі і землекористувачів можуть бу­ти обмежені через обтяження земельних ділянок певними умовами і зобов'язаннями.

Обмеження прав на землю підлягають державній реєстрації і зберігаються у разі переходу земельної ділянки до іншої особи.

Перелік визначених обмежень у використанні землі та встановле­них земельних сервітутів для землекористувачів, землі яких впоряд­ковуються, та їх правовий режим наведено в табл. 11.12 і 11.13.

Таблиця 11.12. Склад і зміст обмежень у зонах з особливим режимом використання земель

Види режи- моутворю- вальних об'єктів Обмеження у використанні земель
Фермерське господарство В.М. Нероби
Охоронні зони ліній електропе­редач У межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансфор­маторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв забороня­ється виконувати будь-які дії, що можуть завадити нормальній роботі електричних мереж, спричинити їх пошкодження або не­щасні випадки, а саме: ♦ закидати на струмопробідні частини об'єктів електричних ме­реж і наближати до них сторонні предмети, підніматися на опори повітряних ліній електропередач, електрообладнання трансфор­маторних підстанцій, підстанцій розподільних пунктів і пристроїв, демонтувати їхні елементи; ♦ саджати дерева та інші багаторічні насадження, крім випадків створення плантацій новорічних ялинок; ♦ запускати спортивні моделі літальних апаратів, повітряних зміїв; ♦ виконувати роботи, пов'язані із застосуванням ударних механі­змів, скидати вантажі масою понад 5 т, скидати і зливати їдкі і ті, що спричинюють корозію, речовини, пально-мастильні матеріали (в охоронних зонах підземних кабельних ліній електропередач)  

 

 


Продовження табл. 11.12

Види режи- моутворю- вальних об'єктів Обмеження у використанні земель
  У межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансформа­торних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв без письмової згоди енергопідприємств, у віданні яких перебувають ці мережі, а також без присутності їхніх представників забороняється: ♦ здійснювати всі види гірничих, вантажно-розвантажувальних, землечерпальних, підривних, меліоративних, днопоглиблюваль­них робіт, вирубувати дерева, розташовувати польові стани, заго­ни для худоби, встановлювати дротяне загородження, шпалери для виноградників і садів, а також поливати сільськогосподарські культури; ♦ проїжджати в охоронних зонах повітряних ліній електропередач машинам і механізмам загальною висотою з вантажем або без нього від поверхні дороги понад 4,5 м; ♦ ловити рибу, збирати рослини, влаштовувати водопої, заготов­ляти лід (в охоронних зонах підводних кабельних ліній електро­передач)
Водоохорон­на зона Забороняється: ♦ використовувати стійкі і сильнодіючі пестициди; ♦ влаштовувати кладовища, скотомогильники, звалища, поля фільтрації; ♦ скидати неочищені стічні води, використовуючи рельєф місцево­сті (балки, пониззя, кар'єри тощо), а також у потічки
Санітарно-захисна зона для складів мінеральних добрив (склад міне­ральних добрив ) Не допускається розміщувати житлові будинки, дитячі дошкільні заклади, загальноосвітні школи, установи охорони здоров'я, спор­тивні споруди, сади, парки, садівничі товариства й городи
Охоронна зона куль­турної спад­щини (похо­вання ) Для забезпечення режиму історико-культурних заповідників, меморіа­льних парків, поховань, археологічних і архітектурних пам'яток та архітектурно-ландшафтних комплексів встановлюються охоронні зони із забороною на землях цих зон діяльності, яка шкідливо впливає або може вплинути на забезпечення режиму об'єктів історичної і культур­ної спадщини
Обмеження у використанні земель щодо земельних ділянок ґрунтозахис­ного типу землекорис­тування Забороняється: ♦ вирощувати просапні культури; ♦ обробляти фунт упоперек схилу; ♦ допускати змив фунту понад 2 т/га; ♦ розміщувати в одному полі дві неоднорідні культури
Обмеження у використанні земель щодо земельних ділянок па-совищесіно-жатного типу землекорис­тування Забороняється: ♦ вирощувати просапні культури; ♦ вирощувати зернові культури понад ЗО %; ♦ обробляти фунт упоперек схилу; ♦ допускати змив фунту понад 2 т/га; ♦ розміщувати в одному полі дві неоднорідні культури

Продовження табл. 11.12

Види режи- моутворю- вальних об'єктів Обмеження у використанні земель
Фермерське господарство А.І. Пушняка
Охоронні зони ліній електропе­редач У межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансфор­маторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв забороня­ється виконувати будь-які дії, що можуть завадити нормальній роботі електричних мереж, спричинити їх пошкодження або не­щасні випадки, а саме: ♦ закидати на струмопровідні частини об'єктів електричних ме­реж і наближати до них сторонні предмети, підніматися на опори повітряних ліній електропередач, електрообладнання трансфор­маторних підстанцій, підстанцій розподільних пунктів і пристроїв, демонтувати їхні елементи; ♦ саджати дерева та інші багаторічні насадження, крім випадків створення плантацій новорічних ялинок; ♦ запускати спортивні моделі літальних апаратів, повітряних зміїв; ♦ виконувати роботи, пов'язані із застосуванням ударних механі­змів, скидати вантажі масою понад 5 т, скидати і зливати їдкі і ті, що спричинюють корозію, речовини, пально-мастильні матеріали (в охоронних зонах підземних кабельних ліній електропередач) У межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансфор­маторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв без пись­мової згоди енергопідприємств, у віданні яких перебувають ці мережі, а також без присутності їхніх представників забороняєть­ся: ♦ здійснювати всі види гірничих, вантажно-розвантажувальних, землечерпальних, підривних, меліоративних, днопоглиблюваль­них робіт, вирубувати дерева, розташовувати польові стани, заго­ни для худоби, встановлювати дротяне загородження, шпалери для виноградників і садів, а також поливати сільськогосподарські культури; ♦ проїжджати в охоронних зонах повітряних ліній електропередач машинам і механізмам загальною висотою з вантажем або без нього від поверхні дороги понад 4,5 м; ♦ ловити рибу, збирати рослини, влаштовувати водопої, заготов­ляти лід (в охоронних зонах підводних кабельних ліній електро­передач)
Водоохорон­на зона   Забороняється: ♦ використовувати стійкі і сильнодіючі пестициди; ♦ влаштовувати кладовища, скотомогильники, звалища, поля фільтрації; ♦ скидати неочищені стічні води, використовуючи рельєф місцево­сті (балки, пониззя, кар'єри тощо), а також у потічки
Обмеження у викорис­танні земель щодо земе­льних діля­нок ґрунто­захисного типу земле­користуван­ня Забороняється: ♦ вирощувати просапні культури; ♦ обробляти ґрунт упоперек схилу; ♦ допускати змив ґрунту понад 2 т/га; ♦ розміщувати в одному полі дві неоднорідні культури  

 

 


Продовження табл. 11.12

Види режи- моутворю- вальних об'єктів Обмеження у використанні земель
Обмеження у викорис­танні земель щодо земе­льних діля­нок пасови-щесіножатного типу землекорис­тування Забороняється: ♦ вирощувати просапні культури; ♦ вирощувати зернові культури понад ЗО %; ♦ обробляти ґрунт упоперек схилу; ♦ допускати змив ґрунту понад 2 т/га; ♦ розміщувати в одному полі дві неоднорідні культури  
Сільськогосподарське приватне підприємство М.П. Торбенка
Охоронні зони ліній електропе­редач   У межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансфор­маторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв забороня­ється виконувати будь-які дії, що можуть завадити нормальній роботі електричних мереж, спричинити їх пошкодження або неща­сні випадки, а саме: ♦ закидати на струмопровідні частини об'єктів електричних ме­реж і наближати до них сторонні предмети, підніматися на опори повітряних ліній електропередач, електрообладнання трансфор­маторних підстанцій, підстанцій розподільних пунктів і пристроїв, демонтувати їхні елементи; ♦ саджати дерева та інші багаторічні насадження, крім випадків створення плантацій новорічних ялинок; ♦ запускати спортивні моделі літальних апаратів, повітряних зміїв; ♦ виконувати роботи, пов'язані із застосуванням ударних механі­змів, скидати вантажі масою понад 5 т, скидати і зливати їдкі і ті, що спричинюють корозію, речовини, пально-мастильні матеріали (в охоронних зонах підземних кабельних ліній електропередач) У межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансфор­маторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв без пись­мової згоди енергопідприємств, у віданні яких перебувають ці мережі, а також без присутності їхніх представників забороняєть­ся: ♦ здійснювати всі види гірничих, вантажно-розвантажувальних, землечерпальних, підривних, меліоративних, днопоглиблюваль­них робіт, вирубувати дерева, розташовувати польові стани, заго­ни для худоби, встановлювати дротяне загородження, шпалери для виноградників і садів, а також поливати сільськогосподарські культури; ♦ проїжджати в охоронних зонах повітряних ліній електропередач машинам і механізмам загальною висотою з вантажем або без нього від поверхні дороги понад 4,5 м; ♦ ловити рибу, збирати рослини, влаштовувати водопої, заготов­ляти лід (в охоронних зонах підводних кабельних ліній електро­передач)
Водоохорон­на зона   Забороняється: ♦ використовувати стійкі і сильнодіючі пестициди; ♦ влаштовувати кладовища, скотомогильники, звалища, поля фільтрації; ♦ скидати неочищені стічні води, використовуючи рельєф місцево­сті (балки, пониззя, кар'єри тощо), а також у потічки)

 

Продовження табл. 11.12

Види режи- моутворю- вальних об'єктів Обмеження у використанні земель
Обмеження у викорис­танні зе­мель щодо земельних ділянок ґрунтозахис­ного типу землекорис­тування Забороняється: ♦ вирощувати просапні культури; ♦ обробляти ґрунт упоперек схилу; ♦ допускати змив ґрунту понад 2 т/га; ♦ розміщувати в одному полі дві неоднорідні культури
Обмеження у використанні земель щодо земельних ділянок па-совищесіно-жатного типу землекорис­тування Забор оняється: ♦ вирощувати просапні культури; ♦ вирощувати зернові культури понад ЗО %; ♦ обробляти ґрунт упоперек схилу; ♦ допускати змив ґрунту понад 2 т/га; ♦ розміщувати в одному полі дві неоднорідні культури

Таблиця 11.13. Склад і зміст земельних сервітутів, установлених в меясах землекористувань сільськогосподарських підприємств

Номер сервітуту наплані Види сервітутів Зміст сервітутів
Право проходу до фермерського господарства М.П. Рябого Право проходу або проїзду на велосипе­ді до фермерського господарства М.П. Рябого
Право проїзду до фермерського господарства М.П. Рябого Право проїзду на транспортному засобі проїжджим шляхом до фермерського господарства М.П. Рябого
Право прогону худоби до фер­мерського господарства М.П. Рябого Право прогону худоби та проходу до фермерського господарства М.П. Рябого
Право проходу до фермерського господарства В.М. Чернявського Право проходу або проїзду на велосипе­ді до фермерського господарства В.М. Чернявського
Право проїзду до фермерського господарства В.М. Чернявського Право проїзду на транспортному засобі проїжджим шляхом до фермерського господарства В.М. Чернявського
Право прогону худоби до фер­мерського господарства В.М. Чернявського Право прогону худоби та проходу до фермерського господарства В.М. Чер­нявського
Право проходу до фермерського господарства В.Г. Довгошея Право проходу або проїзду на велосипе­ді до фермерського господарства В.Г. Довгошея

Продовження табл. 11.13

Номер сервітуту наплані Види сервітутів Зміст сервітутів
Право проїзду до фермерського господарства В.Г. Довгошея Право проїзду на транспортному засобі проїжджим шляхом до фермерського господарства В.Г. Довгошея
Право прогону худоби до фер­мерського господарства В.Г. Дов­гошея Право прогону худоби та проходу до фермерського господарства В.Г. Довго­шея
Право проходу до фермерського господарства А.І. Пушняка Право проходу або проїзду на велосипе­ді до фермерського господарства А.І. Пушняка
Право проїзду до фермерського господарства А.І. Пушняка Право проїзду на транспортному засобі проїжджим шляхом до фермерського господарства А.І. Пушняка
Право прогону худоби до фер­мерського господарства А.І. Пуш­няка Право прогону худоби та проходу до фермерського господарства А.І. Пушня­ка

 


Читайте також:

  1. I. Сторони в справі про банкрутство
  2. IIІ. Інші учасники провадження у справі про банкрутство
  3. В адміністративному праві виділяють загальну, особливу і спеціальну частини.
  4. Визнання урядів у міжнародному публічному праві.
  5. Виконання постанови в справі про адміністративне правопорушення.
  6. Виникнення, роль і значення емблеми Червоного Хреста чи Червоного Півмісяця в міжнародному гуманітарному праві.
  7. Вислуга років: поняття та юридичне значення в праві соціального забезпечення
  8. Відмова у відкритті провадження в адміністративній справі
  9. Відновлення і знімання меж землекористувань
  10. Відповідальність у конституційному праві
  11. Відповідальність у цивільному праві. Принципи компенсації моральної шкоди у сфері медичної діяльності.
  12. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Економічне оцінювання ефективності проектних рішень впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань та створення нових

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.