Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття №1

В.Я. Жарков

 

ЕнергозбережеННЯ та використання поновлювальних джерел енергії

 

Методичні вказівки до практичних занять

для студентів спеціальності 7.100101

«Енергетика та електротехнічні системи в АПК»

 


УДК 621.316; 620.92

 

 

Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни Енергозбереження та використання поновлювальних джерел енергії/ Укладач: к.т.н., доцент Жарков В.Я. Мелітополь: ТДАТУ, 2012.- 77 с.

 

Рецензент: д.т.н, професор, завідувач кафедри “Теоретична і загальна електротехніка Овчаров В.В.

 

 

Методичні вказівки схвалені на засіданні кафедри Електрифікованих технологій АПК і рекомендовані до використання в навчальному процесі

 

Протокол засідання №1 від 27 серпня 2012 р.

Методичні вказівки схвалені і рекомендовані до видання методичною комісією Енергетичного факультету

 

Протокол засідання № 1 від 26 вересня 2012 р.

 

Для студентів Енергетичного факультету

 

© Таврійсьий державний агротехнологічний університет,

В.Я. Жарков, 2012

 


ЗМІСТ

ВСТУП-- 4

1 Економія електроенергії в побуті 5

2 ВИЗНАЧЕННЯ ВТРАТ ЕлектроеНЕРГІЇ В ЛЕП-- 9

3 Визначення втрат енергії в трансформаторах-- 14

4 Енергозбереження в електроприводі 18

5 ЕКОНОМІЯ ЕНЕРГІЇ І КОШТІВ ЗА РАХУНОК КОМПЕНСАЦІЇ РЕАКТИВНОЇ ПОТУЖНОСТІ 24

6 Оплата електроенергії за різними тарифами-- 29

7 Енергозбереження в насосних установках-- 33

8 РОзрахунок плати за перетікання реактивної енергії 39

9 розрахунок основних параметрів ВІтроенергоустановок- 43

10 розрахунок основних параметрів Біогазових установок- 47

11 Розрахунок плоского сонячного колектора-- 51

12 акумулятори теплової енергії 58

13 ТЕПЛОВІ НАСОСИ-- 61

14 Геотермальна енергія- 76

15 Визначення розрахункового енергетичного еквіваленту продукції 90

16 Перспективи використання Нетрадиційних джерел енергії 94

ДОДАТКИ-- 95

Орієнтовна тематика рефератів- 95

Законодавчі акти з енергозбереження- 96

РЕКОМЕНДОВАНА література-- 97

 


ВСТУП

 

Виробництво практично всіх видів сільськогосподарської продукції в нашій країні носить енергозатратний характер. В порівнянні з розвиненими зарубіжними країнами енергоємність виробництва сільськогосподарської продукції в Україні, в 2…4 рази вища. При цьому Україна на 60% залежить від імпорту енергоносіїв. Тому необхідне вживання невідкладних заходів щодо зниження енергоємності сільськогосподарської продукції за рахунок впровадження енергозберігаючих технологій і економії паливно-енергетичних ресурсів (ПЕР).

Набув чинності 16 лютого 2005 р. Кіотський протокол. Для України цей документ міг би відіграти дуже важливу роль у розвитку відновлюваної енергетики. В заяві прес-служби МЗС України наголошується: «Україна, яка брала активну участь в розробці Кіотського протоколу, ратифікували цей важливий документ 4 лютого 2004 року, підтвердивши цим послідовність своїх дій у вирішенні глобальних екологічних проблем і прихильність до ідей стабільного розвитку».

Україна має величезний потенціал щодо скорочення викидів парникових газів (ПГ) за рахунок модернізації промисловості та впровадження енергоефективних технологій, що надає їй можливість продавати квоти на викиди ПГ іншим країнам, наприклад Німеччині чи Японії.

 

Мета методичних вказівок - допомога студентам у виконанні розрахунків щодо заходів з енергозбереження на підприємствах АПК і в побуті.

Особливе місце у Вказівках займають розрахунки екологічно чистих відновлювальних і нетрадиційних джерел енергії (ВНДЕ).

Кожне практичне заняття розраховано на 2 год. аудиторних занять.

Перед початком заняття викладач на протязі 10-15 хвилин проводить контроль знань студентів за темою практичного заняття. Для опитування студентів використовуються приведені у методичних вказівках до кожного практичного заняття контрольні питання.

Після перевірки готовності студентів до заняття обговорюється алгоритм рішення чергового завдання. При необхідності алгоритм записується на дошці, після чого студенти приступають до виконання завдання за індивідуальними варіантами.

Під час самостійної роботи студентів викладач здійснює активний контроль за їхньою роботою і при необхідності надає методичну допомогу. За результатами індивідуальних завдань студентам виставляються оцінки.

Перед закінченням заняття викладач повідомляє тему наступного практичного заняття.

На початку семестру кожен студент обирає тему написання реферату з нетрадиційних джерел енергії (Орієнтовна тематика додається). На практичних заняттях, присвячених ВНДЕ, заслуховуються реферати окремих студентів відповідної тематики з наступним обговоренням.


Практичне заняття №1


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Економія електроенергії в побуті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.