Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Надзвичайні ситуації, можливі у місці мого проживання

____________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Стихійні лиха, катастрофи мають різний рівень тяжкості щодо впливу на здоров'я людини і стан навколишнього середовища. Тяжкість травм при надзвичайних ситуаціях залежить від п'яти основних показників:

• типу вражаючих чинників (тобто чинників, що справляють негативну дію на здоров'я людини і навколишнє середовище);

• ступеня інтенсивності вражаючих чинників;

• часу дії вражаючих чинників;

• черговості дії вражаючих чинників;

• переваги якого-небудь з вражаючих чинників в залежності від характеру катастрофи.

Типи вражаючих чинників:

1. Механічний - викликає ушкодження від ударної хвилі, осколків предметів, уламків зруйнованих будівель та ін. (Наприклад, _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________)

2. Термічний - викликає опіки (теплові) різного ступеня тяжкості при пожежах, а та­кож обмороження при впливі низьких температур. (Наприклад, ___________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________)

3. Хімічний - викликає отруєння внаслідок викидів сильнодіючих отруйних речовин, газів, а також опіки хімічними речовинами.

(Наприклад, ___________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________)

4. Радіаційний - викликає ураження радіацією, тяжкі променеві ураження, променеву хворобу в результаті ядерних вибухів, аварій на атомних електростанціях, при транспор­туванні радіоактивних речовин та відходів.

(Наприклад, ___________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________)

5. Біологічний, або бактеріологічний - викликає масові епідемії, зараження небезпечними інфекціями та ін.

(Наприклад, ___________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________)

Комбінації будь-яких із зазначених вище вражаючих чинників.

(Наприклад, ___________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________)


Читайте також:

  1. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  2. Анімізм – уявлення про існування духовних істот та віра в можливість спілкування з ними.
  3. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  4. Бюджетний дефіцит: причини виникнення та можливі джерела покриття
  5. В основу визначення витрат певного періоду покладено можливість одночасного визнання доходу, для отримання якого вони здійснені, і навпаки.
  6. В умовах високого технологічного розвитку платіжні системи отримали можливість концептуально нові проекти в соціальній сфері.
  7. ВПРАВА 8. Розкрийте дужки, поставивши іменники у потрібній формі. Вкажіть можливі варіанти.
  8. Вступний інструктаж з охорони праці та первинний інструктаж з охорони праці на робочому місці в виробничих підрозділах.
  9. Гідрологічні надзвичайні ситуації
  10. Гідрологічні надзвичайні ситуації.
  11. Громада — це спільноти всіх жителів міста, села, селища, об'єднані за місцем проживання.
  12. Гуртожитки призначенні для проживання робітників, службовців, студентів, учнів, а також інших громадян у період роботи або навчання.




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розподіліть катастрофи природного походження, викликані різними стихіями | Обговоріть в класі газетну замітку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.