МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Надзвичайні ситуації, можливі у місці мого проживання____________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Стихійні лиха, катастрофи мають різний рівень тяжкості щодо впливу на здоров'я людини і стан навколишнього середовища. Тяжкість травм при надзвичайних ситуаціях залежить від п'яти основних показників: • типу вражаючих чинників (тобто чинників, що справляють негативну дію на здоров'я людини і навколишнє середовище); • ступеня інтенсивності вражаючих чинників; • часу дії вражаючих чинників; • черговості дії вражаючих чинників; • переваги якого-небудь з вражаючих чинників в залежності від характеру катастрофи. Типи вражаючих чинників: 1. Механічний - викликає ушкодження від ударної хвилі, осколків предметів, уламків зруйнованих будівель та ін. (Наприклад, _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________) 2. Термічний - викликає опіки (теплові) різного ступеня тяжкості при пожежах, а також обмороження при впливі низьких температур. (Наприклад, ___________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________) 3. Хімічний - викликає отруєння внаслідок викидів сильнодіючих отруйних речовин, газів, а також опіки хімічними речовинами. (Наприклад, ___________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________) 4. Радіаційний - викликає ураження радіацією, тяжкі променеві ураження, променеву хворобу в результаті ядерних вибухів, аварій на атомних електростанціях, при транспортуванні радіоактивних речовин та відходів. (Наприклад, ___________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________) 5. Біологічний, або бактеріологічний - викликає масові епідемії, зараження небезпечними інфекціями та ін. (Наприклад, ___________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________) Комбінації будь-яких із зазначених вище вражаючих чинників. (Наприклад, ___________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________) Читайте також:
|
||||||||
|