МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обговоріть в класі газетну замітку.
Могутній циклон, що пронісся над розташованими в Тихому океані Соломоновими островами, знищив практично всі будівлі і дороги на острові Тикопія. Новозеландський телеоператор Джеф Маклі, який першим пролетів над островом на вертольоті, нарахував на Тикопії не більше 20 чоловік. Населення острова складає близько 2 тис. чоловік, і доля його жителів дотепер невідома. Відтоді як над розташованими поблизу один від одного островами пронісся циклон «Зоя», вийти на зв'язок з їх жителями не вдається. Влада Соломонових островів поки не може направити на острів свою армію - уряд не має коштів на те, аби купити паливо для патрульних катерів. Джеф Маклі пише: «На островах зруйновано практично усе. Немає жодного дерева, яке вистояло б, майже жодного будинку, що зберігся. Деякі села змило в океан». За його припущеннями, на острови обрушився циклон, швидкість вітру в епіцентрі якого перевищувала 300 - 350 км на годину. Таким чином, якщо ви правильно зрозуміли, кожна надзвичайна ситуація природного походження має свої особливості в залежності від чинників, які її викликають. Тому поведінка, спрямована на вихід з ситуації, має свої особливості. Ось чому кожний з вас повинен вивчити різні моделі поведінки при катастрофах, викликаних геологічними, метеорологічними, гідрологічними чинниками, а також техногенними, про які йтиметься далі. У класі обговоріть моделі виходу з таких надзвичайних ситуацій 1. Загроза смерчу, урагану. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. Ожеледь, налипання мокрого снігу. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3. Підвищення рівня ґрунтових вод. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Загроза сходу снігової лавини. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 5. Попередження про лісові пожежі. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Завдання для ерудитів Що такетайфуни і де вони спостерігаються? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Що такеторнадо і де вони спостерігаються? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Що таке сироко, самум, хамсин, фен, бора, сарма, бриз, афганець? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Перші поштовхи землетрусу застали вас вдома. Ви живете на першому поверсі. Коливання земної поверхні ви відчуваєте по люстрі, що розгойдується, тремтячій підлозі, побрязкуванню посуду. Ваші дії (виберіть одну правильну відповідь і обведіть її кружечком): а) вистрибнете з вікна або з балкона на землю і відійдете на вільне від будівель місце; б) сховаєтеся під стіл, ліжко, у платяну шафу; в) відійдете подалі від вікон, щоб не поранитися осколками скла; г) сховаєтеся у підвалі або погребі поруч з будинком; д) зберете всі необхідні речі і вийдете на вулицю; е) негайно і якнайшвидше вибіжите з квартири, попередивши про землетрус сусідів. (Відповідь на завдання ви знайдете у додатку 1 наприкінці вашого посібника.) 7. Як ви будете діяти у випадку одержання повідомлення про ураган, що насувається? Ви знаходитеся в сільській місцевості в приватному будинку. Виберіть декілька правильних відповідей і обведіть кружечком: а) необхідно вжити заходів протипожежної безпеки; б) закріпите усе, що може бути віднесене ураганом; в) закриєте всі горищні і вентиляційні люки, якщо є віконниці, закриєте вікна; г) сховаєтеся в надійному підвалі або погребі; д) спробуєте відразу ж виїхати з цього населеного пункту в інший. (Відповіді на завдання ви знайдете у додатку 1.) Читайте також:
|
||||||||
|