МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання профорієнтації учнів 5-9-х класів.План Тема ІІ. 9. ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ V-IX КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ
1. Завдання профорієнтації учнів 5-9-х класів. 2. Зміст профорієнтаційної роботи в основній школі. 3. Форми і методи профорієнтаційної роботи в процесі трудової підготовки учнів 5-9-х класів.
Література: 1, 3, 5, 6, 17, 19, 31, 33, 39-41, 76, 82-90, 93, 101, 102, 106, 108, 112, 114, 121, 126, 129, 131-133, 137-146, 151-158, 180-183, 185, 187, 188, 197, 199, 202, 204, 205, 208, 210, 212, 218, 223, 226, 227, 232, 234, 235, 236, 244.
Професійна орієнтація є невід’ємною складовою освітньої галузі “Технологія” та трудового навчання. Так, у Держаному стандарті освітньої галузі “Технологія” сформована основна мета, яка передбачає формування технічно, технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, життєво необхідних знань, умінь і навичок ведення домашнього господарства і сімейної економіки, основних компонентів інформаційної культури учнів, забезпеченні умов для їх професійного самовизначення, виробленні в них навичок творчої діяльності, вихованні культури праці, здійсненні допрофесійної та професійної підготовки за їх бажанням і з урахуванням індивідуальних можливостей. Також Державним стандартом освітньої галузі “Технологія” та програмою трудового навчання для 5-9-х класів визначені завдання професійної орієнтації учнів основної школи, яка здійснюється в процесі трудової підготовки: - ознайомлення та залучення учнів до різних видів діяльності, формування необхідних для цього знань і вмінь, навчання учнів способів поводження з різноманітними засобами праці; - створення умов для професійного самовизначення і самореалізації, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів і потреб ринку праці; - виховання активної життєвої позиції, професійної адаптивності, готовності до безперервної професійної освіти, конкурентної боротьби на ринку праці, потреби ініціативно включатися в систему нових економічних відносин, в підприємницьку діяльність. Визначені завдання вказують на особливу роль трудового навчання в реалізації професійної орієнтації школярів і спрямовують роботу вчителя на підготовку учнів до свідомого вибору професії. Реалізація профорієнтаційної роботи в процесі трудового навчання здійснюється за двома напрямами: інформаційним, що передбачає ознайомлення учнів з різними професіями та формування в них знань про ці професії і виховним – орієнтація учнів на необхідні в ринковій економіці масові професії та спеціальності. Вказані завдання та напрями визначають відповідно зміст, форми і методи профорієнтаційної роботі з учнями, а також діяльність самих учнів, які будуть розглянуті нами далі. Читайте також:
|
||||||||
|