Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТРЕНУЄМО ВМІННЯ

Алгоритм прийняття рішення

У попередніх класах ви навчилися приймати зважене, усвідомлене рішення за допомогою алгоритму прийняти рішення. Алгоритм дозволяє вирішити складну ситуацію максимально ефективно, тому що ви дієте поетапно, аналізуючи кожну свою дію. Ця стратегія включає три етапи.

 

Етап. Зупинися і подумай

На цьому етапі ви повинні проаналізувати ситуацію, що утворилася, зважити всі позитивні і негативні наслідки своїх дій. Тільки продумавши до дріб’язків свою поведінку в ситуації, що склалася, ви зможете уникнути помилок, які здатні викликати небезпеку для вашого здоров’я і життя.

2 етап. Прийми рішення!

Якщо ви оцінили ступінь складності проблеми, зважили аргументи „за” і „проти”, вам необхідно прийняти рішення: „Як я буду діяти в цій ситуації, щоб зберегти своє життя та здоров’я і максимально вирішити проблему?”. Ви повинні спробувати проаналізувати різні шляхи вирішення своєї проблеми і знайти той, що, на ваш погляд, найбільш правильний і прийнятний у даній ситуації.

 

3. етап. Дій!

Коли проаналізуєте всі можливі шляхи вирішення своєї проблеми, подумайте про наслідки свого рішення, що також важливо, і знайдете найбільш оптимальний шлях, спробуйте своє рішення втілити в життя.

Як це зробити? Спробуйте самостійно вирішити проблему.

 

Застосовуємо алгоритм прийняття рішення

Діємо в надзвичайних ситуаціях природного походження

1 етап. Зупинися і подумай!

Ваші дії у випадку попередження про ураган, що насувається і супроводжується зливами:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2 етап. Прийми рішення!

Записати різні шляхи вирішення цієї проблеми, прийняти остаточне рішення:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 етап. Дій!

Дати відповідь у залежності від прийнятого рішення:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Коротко запишіть модель (послідовність дій) поведінки людини в цій ситуації:

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Закріплюємо знання

Завдання різного рівня складності

 

  1. Які види надзвичайних ситуацій ви знаєте?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Якими вражаючими чинниками супроводжуються катастрофи?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розподіліть відомі вам надзвичайні ситуації природного походження.
Геологічні Метеорологічні Гідрологічні
       
       
       
       
       

Зауваження вчителя

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. Складіть список всіх необхідних речей („рюкзак порятунку”), які ви візьмете з собою у випадку екстерної евакуації у зв’язку з загрозою повені.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Влітку 2002 року місто Москва і Московська область (Росія) постраждали від тривалих торф’яних пожеж, викликаних спекою.

Напишіть, яких запобіжних заходів необхідно вжити у своїй квартирі, будинку, аби не постраждати від продуктів горіння торфу?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. АУДІЮВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВМІННЯ.
  2. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  3. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  4. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  5. Вміння долати труднощі. Як подолати проблеми переживань?
  6. Вміння та навички, необхідні соціальному працівнику при роботі з людьми похилого віку
  7. Дослідницькі вміння. Етика дослідника
  8. Здібності та вміння менеджерів
  9. Знання та вміння інженера будівельника
  10. Знання, навички і вміння
  11. Компетенції (вміння), які необхідно розвивати у студента протягом навчання
  12. Матеріали для самоконтролю оволодіння знаннями, вміннями, навичками, передбаченими даною роботою.




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обговоріть в класі газетну замітку. | Зауваження вчителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.