Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зауваження вчителя

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Згадайте (або довідайтеся) про трагічні наслідки смерчу в Новоросійську влітку 2002 року, що забрав велику кількість людських життів і завдав величезної шкоди району (зруйновані будинки, комунікації).

Напишіть свої міркування: як необхідно було діяти в ситуації, що склалася, аби убезпечити своє життя?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зауваження вчителя

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема 2. Надзвичайні ситуації техногенного походження

Основні поняття

Техногенні аварії

Сильнодіючі отруйні речовини (СДОР)

Безпека життя при техногенних аваріях

Моделі виходу з надзвичайних ситуацій

Поняття аварії, катастрофи. Аварії з викидом в атмосферу сильнодіючих хімічних речовин

У попередній темі ми розглядали особливості надзвичайних ситуацій природного походження. Ще одним видом катастроф є надзвичайні ситуації техногенного походження.

До катастроф техногенного походження призводить постійно зростаюча технологічна оснащеність промисловості, сільського господарства. Розвиток наукових технологій, хімізація промисловості, сільського господарства призвели до широкого використання багатьох хімічних речовин, що здебільшого мають токсичну, канцерогенну дію на організм людини, тварин, на рослини і стан навколишнього середовища.

Аварії з викидом у навколишнє середовище токсичних речовин, продуктів горіння пластмасових і синтетичних матеріалів призводять до масового ураження людей, виникнення складностей, пов’язаних з необхідністю евакуації населення з постраждалих районів і надання їм необхідної медичної, психологічної і соціальної допомоги.

Аварія(від арабського „авар” – пошкодження, збиток) – вихід з ладу, пошкодження якого-небудь механізму, машини, виробництва і т.п. під час роботи, руху, експлуатації з порушенням правил користування.

Напишіть свою думку про причини виникнення техногенних аварій

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності вчителя
  4. Вимоги до вчителя іноземної мови.
  5. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  6. Вступне слово вчителя
  7. Вступне слово вчителя .
  8. Вступне слово вчителя.
  9. Вступне слово вчителя.
  10. Вступне слово вчителя.
  11. Вступне слово вчителя.
  12. Вступне слово вчителя.




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТРЕНУЄМО ВМІННЯ | Знайдіть інформацію про найнебезпечніші катастрофи техногенного походження, що були зареєстровані в ХХ столітті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.