МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Знайдіть інформацію про найнебезпечніші катастрофи техногенного походження, що були зареєстровані в ХХ столітті.Техногенні катастрофи ХХ століття: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
До сильнодіючих отруйних речовин (СДОР) належать: Ø Високотоксичні гази; Ø Токсичні легкі рідини. Розрізняють 6 основних груп сильнодіючих отруйних речовин: Ø Задушливої дії (хлор, фосген, хлориди сірки (сірчаний ангідрид) та ін.); Ø загально отруйної дії(синильна кислота, оксид вуглецю, динітрофен, етиленхлоргідрин та ін.); Ø задушливої і загально отруйної дії(оксиди азоту, сірковуглець та ін.); Ø нейротропічні отрути(фосфорорганічні сполуки та ін.); Ø задушливої і нейротропної дії(аміак та ін.); Ø метаболічні отрути(диоксин, метилхлорид, етиленоксид та ін.). Використовуючи допомогу вчителя, батьків, самостійно знайдіть інформацію про дію зазначених токсичних речовин (по одній з кожної групи СДОР) та їхній вплив на здоров’я людини. _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Обговоріть статтю Є.Андрєєва „Таємнеці газу „Норд-Осту” з газети „Аспекти”. Зробіть висновки про вплив отруйних речовин на здоров’я людини. Жертви московського „Норд-Осту” прикували увагу світової громадськості до секретного препарату, що був використаний в операції по звільненню заручників. Передбачається, що це був феналін. Про те, як створювали препарат, який приблизно у 600-800 разів сильніше морфію, журналістам розповів латвійський хімік Адвардс Лавриновичс, який одержав вісім міжнародних патентів на технологію його виробництва. Безперечне достоїнство найсильнішого з усіх відомих синтетичних наркотиків полягає в тому, що він практично моментально знімає болі при травматичному або нейрогенному шоку. Фентаніл застосовують тільки в клініках – сьогодні в основному для наркозу у поєднанні з іншими компонентами. Препарат небезпечний: у результаті його дії може наступити смерть. До речі, вчений-хімік не може з цілковитою впевненістю сказати, що в операції по звільненню заручників „Норд-Осту” був використаний саме феналін: у колишньому Радянському Союзі були й інші препарати з подібною дією. Висновки _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||
|