Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Знайдіть інформацію про найнебезпечніші катастрофи техногенного походження, що були зареєстровані в ХХ столітті.

Техногенні катастрофи ХХ століття: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

До сильнодіючих отруйних речовин (СДОР) належать:

Ø Високотоксичні гази;

Ø Токсичні легкі рідини.

Розрізняють 6 основних груп сильнодіючих отруйних речовин:

Ø Задушливої дії (хлор, фосген, хлориди сірки (сірчаний ангідрид) та ін.);

Ø загально отруйної дії(синильна кислота, оксид вуглецю, динітрофен, етиленхлоргідрин та ін.);

Ø задушливої і загально отруйної дії(оксиди азоту, сірковуглець та ін.);

Ø нейротропічні отрути(фосфорорганічні сполуки та ін.);

Ø задушливої і нейротропної дії(аміак та ін.);

Ø метаболічні отрути(диоксин, метилхлорид, етиленоксид та ін.).

Використовуючи допомогу вчителя, батьків, самостійно знайдіть інформацію про дію зазначених токсичних речовин (по одній з кожної групи СДОР) та їхній вплив на здоров’я людини.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обговоріть статтю Є.Андрєєва „Таємнеці газу „Норд-Осту” з газети „Аспекти”. Зробіть висновки про вплив отруйних речовин на здоров’я людини.

Жертви московського „Норд-Осту” прикували увагу світової громадськості до секретного препарату, що був використаний в операції по звільненню заручників. Передбачається, що це був феналін.

Про те, як створювали препарат, який приблизно у 600-800 разів сильніше морфію, журналістам розповів латвійський хімік Адвардс Лавриновичс, який одержав вісім міжнародних патентів на технологію його виробництва. Безперечне достоїнство найсильнішого з усіх відомих синтетичних наркотиків полягає в тому, що він практично моментально знімає болі при травматичному або нейрогенному шоку. Фентаніл застосовують тільки в клініках – сьогодні в основному для наркозу у поєднанні з іншими компонентами. Препарат небезпечний: у результаті його дії може наступити смерть.

До речі, вчений-хімік не може з цілковитою впевненістю сказати, що в операції по звільненню заручників „Норд-Осту” був використаний саме феналін: у колишньому Радянському Союзі були й інші препарати з подібною дією.

Висновки

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. Аварії і катастрофи на транспорті.
  2. Авіаційні катастрофи.
  3. Аналіз наслідків Чорнобильської катастрофи.
  4. Антропогенні екологічні катастрофи
  5. Б) Перекладіть текст з урахуванням Вашого фаху, знайдіть у ньому займенникові форми і охарактеризуйте особливості їх вживання у науковому тексті.
  6. Види та причини виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру
  7. Визнаються також шлюби зареєстровані українською державою за кордоном – консульські шлюби.
  8. Вищі органи влади Франції у XVIII столітті.
  9. Відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої передбачено законом, надавати недостовірну чи не в повному обсязі інформацію.
  10. ВІДОМОСТІ ПРО ІНФОРМАЦІЮ, КІЛЬКІСНА МІРА ЇЇ. ВИДИ ПОВІДОМЛЕНЬ
  11. Вправа 1. Для кожного наведених нижче економічних понять знайдіть прізвище автора.
  12. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться далі, знайдіть відповідний йому термін або поняття серед запропонованих




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зауваження вчителя | Аварії, що супроводжуються пожежами. Наслідки пожеж.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.