Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 1. Для кожного наведених нижче економічних понять знайдіть прізвище автора.

Фінансовий капітал.

Теорема, згідно з якою гра­ни­ч­на ко­ри­с­ність має бу­ти пря­мо про­по­р­цій­ною тру­до­вій ва­р­то­с­ті вироблених про­ду­к­тів.

Фактичний і потенційний економічний надлишок.

Теорія додаткової вартості.

Інноваційна теорія циклу.

Ста­ти­с­ти­ч­на і ди­на­мі­ч­на мо­де­лі по­то­ч­но­го й пе­р­с­пе­к­ти­в­но­го пла­ну­ван­ня еко­но­мі­ч­них ре­сур­сів.

Теорія ультраімперіалізму.

Теорія суспільно-економічних формацій.

Автори:

 

а) К. Маркс;

б) П. Баран;

в) Р. Гільфердинг;

г) К. Каутський;

д) Л. Канторович;

е) М. Туган-Барановський.

 

Тема 8. Розвиток національних економік країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом науково-технічної революції (друга половина ХХ ст.)

1. Широкомасштабна система допомоги США країнам-союзницям під час другої світової війни відбувалася у формі:

а) ленд-лізу; б) франчайзингу;

в) аусорсингу; г) правильна відповідь не названа.

 

2. До головних підсумків Бреттон-Вудської конференції (липень 1944р.) слід віднести наступне:

а) закріплення за доларом США ролі світової конвертованої валюти;

б) створення Міжнародного валютного фонду;

в) створення Європейського Економічного Співтовариства (ЄЕС);

г)правильними є відповіді в пунктах а, б;

д) правильна відповідь не названа.

 

3. План Маршалла – це:

а) програма підготовки до другої світової війни;

б) програма фінансової допомоги США європейським країнам, потерпілим внаслідок другої світової війни (крім СРСР);

в) програма фінансового відродження економіки Японії;

г)правильна відповідь не названа.

 

4. Програма відродження Європи (план Маршалла) передбачав:

а) надання на визначених умовах позик і кредитів;

б) створення країнами учасниками ОЄЕС сприятливих умов для розвитку вільного підприємництва;

в) введення обмежень імпорту американських товарів;

г)правильними є відповіді в пунктах а, б;

д) правильна відповідь не названа.

 

5. До загальних рис відбудови економік європейських країн не відноситься:

а) формування широкого державного сектору економіки;

б) розробка та застосування жорстких фінансових та кредитних заходів;

в) відміна мінімальних ставок заробітної плати;

г)правильна відповідь не названа.

 

6. До загальних характеристик економік розвинутих країн в епоху науково-технічної революції (НТР) не відноситься:

а) формування соціально ринкового господарства;

б) крах колоніальної системи;

в) розширення форм економічної інтеграції;

г) правильна відповідь не названа.

 

 

7. Науково-технічна революція (НТР) – це:

а) особлива форма інтернаціоналізації господарського життя;

б) особлива революційна форма науково-технічного прогресу;

в) особлива еволюційна форма науково-технічного прогресу;

г) правильна відповідь не названа.

 

8. Еволюційна форма науково-технічного прогресу передбачає виникнення принципово нових видів техніки, нових видів сировини та матеріалів, нових фундаментальних наукових розробок:

а) вірно; б) невірно.

 

9. Революційна форма науково-технічного прогресу передбачає поступові зміни в розвитку науки та техніки, які призводять до удосконалення традиційних видів техніки та технологій:

а) вірно; б) невірно.

 

10. До головних характеристик науково-технічної революції не відноситься:

а) перетворення науки у безпосередню продуктивну силу суспільства;

б) перетворення людини із безпосереднього учасника процесу виробництва в його контролера;

в) інформаційна революція;

г) глобалізація господарського життя;

д)правильна відповідь не названа.

 

11. Винятково швидкі темпи економічного розвитку економіки США після Другої світової війни були пов’язані з:

а) лібералізацією економіки;

б) воєнними замовленнями під час Другої світової війни; ;

в) проведенням загарбницьких війн;

г) правильна відповідь не названа.

 

12. До особливих характеристик соціально-економічного розвитку індустріальних країн в 60-80 роках ХХ ст. відноситься:

а) поглиблення інтернаціоналізації виробництва й капіталу;

б) формування системи колективної безпеки;

в) перехід від переважно екстенсивного типу до переважно інтенсивного типу економічного зростання;

г) правильна відповідь не названа.

 

13. До причин, які обумовили перехід від переважно екстенсивного типу до переважно інтенсивного типу економічного зростання не відноситься:

а) особливий характер економічної кризи 1974-1975 рр.;

б) мікропроцесорна революція (широке використання ЕОТ);

в) виникнення транснаціональних корпорацій;

г) правильна відповідь не названа.

 

 

14. Інформаційна революція, як головна риса науково-технічної революції передбачає винайдення та запровадження принципово нових засобів передачі інформації:

а) вірно; б) невірно.

 

 

15. Назвіть основні фактори японського економічного буму 60-х років ХХ ст.:

а) поразка в Другій світовій війні;

б) високоефективне використання іноземної економічної допомоги;

в) широке використання іноземних науково-технічних досягнень, безпрецедентна закупівля патентів, ліцензій, ноу-хау і т.п.;

г) правильні відповіді подано у пунктах б, в.

д) правильна відповідь не названа.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  3. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  4. А) Структура економічних відносин.
  5. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  6. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  7. АНАЛІЗ ЛІНІЙНИХ МОДЕЛЕЙ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ
  8. Аналіз макроекономічних показників
  9. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємств будіндустрії
  10. Аналіз техніко-економічних показників розрахованого
  11. Аналіз техніко-економічних показників розрахованого
  12. Б) Перекладіть текст з урахуванням Вашого фаху, знайдіть у ньому займенникові форми і охарактеризуйте особливості їх вживання у науковому тексті.




Переглядів: 520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК МАРКСИСТСЬКОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ | Тема 8. Маржиналістська революція і формування неокласичної доктрини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.