Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз техніко-економічних показників розрахованого

Трактора

 

Розрахований трактор аналізується за основними експлуатаційними показниками: продуктивності і паливної економічності. Необхідно порівняти і пояснити зміну тягового к.к.д. у певному діапазоні тягових зусиль, оцінити можливості роботи двигуна на часткових режимах; підібрати оптимальні передачі під час роботи із заданим зусиллям. Необхідно дати порівняльну оцінку основних техніко-економічних показників розрахованого трактора і трактора - прототипу, які записуються в табл. 1.5, обґрунтувати прийоми і способи підвищення ефективності використання трактора.

 

Приклад. Порівняльну характеристику запроектованого трактора і його прототипу подано в табл. 1.5.

 

Таблиця 1.5

Порівняльна характеристика тракторів

Показник По-зна- чен- ня Од. виміру Трактор
прототип запроектований
Тип трактора - - ХТЗ-16031 колісний
Тяговий клас - -
Конструктивна маса mк кг
Номінальна потужність двигуна Nн кВт 121,3 99,02
Номінальна частота обертання колінчастого вала nн об./хв
Питома ефективна витрата палива g г/кВт∙ год
Кількість передач робочого ряду z -
Мінімальна номінальна швидкість робочого ряду Vн1 км/год 8,53
Максимальна номінальна швидкість робочого ряду Vнz км/год 18,5 11,6
Максимальна номінальна транспортна швидкість Vтрmax км/год 29,12
Енергонасиченість Nен кВт/т 15,1 17,14
Металомісткість qм кг/кВт 53,66

 

Як видно з даних табл. 1.5 запроектований трактор характеризується гіршими техніко-економічними, показниками ніж його прототип. Це, зокрема, видно із потужності його двигуна й конструктивної маси. Водночас він споживає більше палива на одиницю виконаної роботи. Швидкісні характеристики розрахованого трактора також поступаються прототипу. До позитивних сторін розрахованого трактора можна зарахувати його енергонасиченість, вона є дещо вищою. Також менша і металомісткість запроектованого трактора, оскільки конструктивна маса у нього суттєво менша від прототипу.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  7. SWOT-аналіз у туризмі
  8. SWOT-аналіз.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V. Нюховий аналізатор
  11. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  12. VI. Виконайте граматичний аналіз підкреслених речень.




Переглядів: 604

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок і побудова теоретичної тягової характеристики трактора | Тягово-економічні показники автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.041 сек.