Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз техніко-економічних показників розрахованого

Автомобіля

 

Розрахований автомобіль аналізується за основними експлуатаційними показниками: продуктивності, динамічності і паливної економічності. Необхідно порівняти і пояснити зміну динамічного фактора на різних передачах, а також шляхової витрати палива залежно від зведеного опору дороги і швидкості руху автомобіля; дати порівняльний аналіз основних техніко-економічних показників розрахованого автомобіля і автомобіля-прототипу. Показники записують у табл. 2.8.

 

Приклад. Порівняльну оцінку розрахованого автомобіля з його прототипом представимо у табл. 2.8

 

Таблиця 2.8

Основні показники розрахованого автомобіля та порівняння їх з прототипом

Показник Позначення Од. виміру Автомобіль
розрахований прототип
Мінімальна експлуатаційна маса mo кг
Вантажопідйомність mв т 8,5
Номінальна потужність двигуна Nен кВт 154,4
Питома витрата палива gен г/кВтгод
Номінальна частота колінвала nн хв-1
Максимальний крутний момент Мдmax Нм 928,58
Кількість передач z -
Максимальна швидкість руху Vmax км/год
Максимальний динамічний фактор на першій передачі D1max - 0,432 0,425
Максимальний динамічний фактор на прямій передачі Dzmax - 0,051 0,050
Мінімальна шляхова витрата палива Qs100 л/100км 56,64

Дані табл. 2.8. свідчать, що запроектований автомобіль відзначається кращими потужнісними показниками, ніж його прототип. При цьому відповідно споживається більше палива.

 

Висновки

 

Зробивши аналіз прототипу і запроектованого трактора, бачимо, що при зменшенні експлуатаційної маси трактора на 30,5% потужність зменшилась на 22%. Також слід зазначити, що у прототипу тягові зусилля на гаку на передачах трохи більші, ніж у розрахованого трактора. Максимальний крутний момент на 38% у розрахованого трактора менший, ніж у прототипу. Отже, можна зробити висновок, що зі збільшенням маси трактора збільшується його тягові властивості, хоча збільшення маси трактора негативно впливає на структуру ґрунту.

Аналізуючи запропонований автомобіль, можна зробити висновок, що, дещо збільшивши вагу автомобіля і оберти колінчастого вала двигуна, можна отримати набагато вищу потужність двигуна, а також крутний момент двигуна. Максимальна швидкість руху розрахованого автомобіля також вища.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  7. SWOT-аналіз у туризмі
  8. SWOT-аналіз.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V. Нюховий аналізатор
  11. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  12. VI. Виконайте граматичний аналіз підкреслених речень.




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічна характеристика автомобіля | Факультет механіки Кафедра

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.