МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз техніко-економічних показників розрахованогоАвтомобіля
Розрахований автомобіль аналізується за основними експлуатаційними показниками: продуктивності, динамічності і паливної економічності. Необхідно порівняти і пояснити зміну динамічного фактора на різних передачах, а також шляхової витрати палива залежно від зведеного опору дороги і швидкості руху автомобіля; дати порівняльний аналіз основних техніко-економічних показників розрахованого автомобіля і автомобіля-прототипу. Показники записують у табл. 2.8.
Приклад. Порівняльну оцінку розрахованого автомобіля з його прототипом представимо у табл. 2.8
Таблиця 2.8 Основні показники розрахованого автомобіля та порівняння їх з прототипом
Дані табл. 2.8. свідчать, що запроектований автомобіль відзначається кращими потужнісними показниками, ніж його прототип. При цьому відповідно споживається більше палива.
Висновки
Зробивши аналіз прототипу і запроектованого трактора, бачимо, що при зменшенні експлуатаційної маси трактора на 30,5% потужність зменшилась на 22%. Також слід зазначити, що у прототипу тягові зусилля на гаку на передачах трохи більші, ніж у розрахованого трактора. Максимальний крутний момент на 38% у розрахованого трактора менший, ніж у прототипу. Отже, можна зробити висновок, що зі збільшенням маси трактора збільшується його тягові властивості, хоча збільшення маси трактора негативно впливає на структуру ґрунту. Аналізуючи запропонований автомобіль, можна зробити висновок, що, дещо збільшивши вагу автомобіля і оберти колінчастого вала двигуна, можна отримати набагато вищу потужність двигуна, а також крутний момент двигуна. Максимальна швидкість руху розрахованого автомобіля також вища.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|