МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Економічна характеристика автомобіля
Одним із основних показників, яким оцінюється паливна економічність автомобіля, вважається витрата палива Qs на 100 км пройденого шляху в разі рівномірного руху з певною швидкістю в заданих дорожніх умовах. У курсовій роботі проводиться розрахунок і побудова економічної характеристики для руху автомобіля з повним навантаженням на прямій передачі у різних дорожніх умовах (для y згідно з індивідуальним завданням і y2, що становить 0,75y). Витрата палива на 100 км пройденого шляху становить:
, (2.24)
де Nеі – потужність двигуна, яка необхідна для руху автомобіля в зада- них дорожніх умовах, кВт; gеі – питома витрата палива, що відповідає заданому режиму роботи двигуна, г/кВт ∙ год; rп – питома вага палива (для дизельного палива rп=0,825 кг/л [4]); Vzi – швидкість руху автомобіля, км/год. Під час розрахунку економічної характеристики використовуються дані динамічного розрахунку автомобіля на прямій передачі. Для заданих частот обертання колінчастого вала двигуна з табл. 2.6 беруть значення швидкості руху Vі і записують у табл. 2.7. Потужність, яка необхідна для руху автомобіля на даній швидкості у заданих дорожніх умовах з повним навантаженням на прямій передачі, визначається за формулою:
, (2.25)
де Vzi – швидкість руху автомобіля на різних швидкісних режимах роботи двигуна на прямій передачі, км/год; y – приведений коефіцієнт дорожнього опору, який дорівнює y1 та 0,75y1; Рwzi – сила опору навколишнього середовища для різних швидкостей руху автомобіля на прямій передачі, Н. Питома витрата палива, яка відповідає даному режиму роботи двигуна, визначається за формулою:
geі = kn·kN·gен, (2.26) де – коефіцієнти, що враховують зміну витрати палива залежно від частоти обертання колінчастого вала двигуна і ступеня його завантаження. Для дизельних і карбюраторних двигунів
(2.27)
де – поточне значення частоти обертання двигуна і частота обертання при максимальній потужності, об/хв (табл. 2.6). Для двигунів: – карбюраторних
; (2.28) – дизельних
(2.29)
де – потужність двигуна за зовнішньою швидкісною характеристикою, кВт (табл. 2.5). Коефіцієнти і також можуть визначатися за графіками залежностей , з рис. 2.5, (а, б) [1, 2]. Результати розрахунків записують у табл. 2.7, та на основі її даних будують графік економічної характеристики завантаженого автомобіля на прямій передачі для двох типів доріг (рис. 2.6).
Приклад. Проведемо розрахунок економічної характеристики автомобіля під час руху з повним завантаженням на прямій передачі у різних дорожніх умовах (для y1=0,033 і y2=0,75y1=0,025). Тоді потужність, яка необхідна для руху повністю завантаженого автомобіля в заданих дорожніх умовах (y1=0,033), дорівнює:
Nе20 = (18,00/3600·0,9)(170984·0,033+88,7)=31,84 кВт.
Аналогічно розраховуємо Nеі для інших швидкісних режимів і дорожніх умов. Результати розрахунків заносимо в табл. 2.7.
Коефіцієнти, що враховують зміну витрати палива залежно від частоти обертання колінчастого вала двигуна і ступеня його завантаження визначаємо з виразів
Питома витрата палива, яка відповідає і-тому режиму роботи двигуна:
gе20 = 1,114·1,00·245=272,54 г/кВт год.
Аналогічно розраховуємо gеі для решти швидкісних режимів і дорожніх умов. Отримані дані заносимо в табл. 2.7. З отриманих значень V, Nei, gei можна визначити витрату палива в літрах на 100 км пройденого шляху для різних швидкостей руху за формулою (2.24).
Qs20 = 272,54·31,84/10·0,825·18,00=58,44 л/100 км.
Аналогічно розраховуємо Qsi для решта режимів і дорожніх умов. Отримані результати записуємо в табл. 2.3. Таблиця 2.3 Показники економічної характеристики автомобіля
На основі даних табл. 2.7 будують графік економічної характеристики завантаженого автомобіля на прямій передачі для двох типів доріг.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|