МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Універсальна динамічна характеристика автомобіля
Універсальна динамічна характеристика (рис. 2.3, 2.4) відображає залежність динамічних якостей автомобіля (автопоїзда) у різних варіантах його вагового завантаження від швидкості руху. Ця характеристика, окрім нижньої осі абсцис з нанесеними на ній поступальними швидкостями руху автомобіля V, має верхню вісь абсцис, на якій відкладаються в масштабі значення коефіцієнта завантаження автомобіля Г=1,2,...,k. Коефіцієнт завантаження дорівнює відношенню заданої експлуатаційної ваги Gа автомобіля (автопоїзда) до його власної мінімальної експлуатаційної ваги Gо (Г = Gа/Gо). Мінімальне значення коефіцієнта завантаження (Гmin=1) відповідав руху незавантаженого автомобіля без причепа. Побудова універсальної динамічної характеристики здійснюється наступним чином. Від ординати 0D1, (рис. 2.3, 2.4), на якій нанесена цифрова шкала динамічного фактора незавантаженого автомобіля Г=1, вправо через рівні інтервали проводять ординати Г=2, Г=3,..., Г=k. На ординаті Г=2 наносять масштабну шкалу D2, масштабний коефіцієнт якої вдвоє меншій, ніж на ординаті 0D1, (μD2=0,5μD1). Похилими прямими з'єднуються точки, що відповідають однаковим значенням динамічного фактора на ординатах Г=1 і Г=2. Точки перетину цих прямих з іншими ординатами утворюють на них масштабні шкали динамічного фактора μDk=0,5μD1/Гk для відповідних значень коефіцієнтів вагового завантаження автомобіля. Для визначення динамічного фактора за будь-якого завантаження автомобіля вираховують значення Г, що відкладається у масштабі на верхній осі абсцис, і через отриману точку проводять вертикаль. У точках перетину вертикалі з похилими прямими динамічного фактора отримуємо його числове значення. За допомогою універсальної динамічної характеристики для різних шляхових і навантажувальних умов роботи автомобіля, під час усталеного руху можна розв'язувати наступні експлуатаційні задачі, зокрема визначати: -передачі, на яких може працювати автомобіль, та максимальну швидкість Vmax його руху у заданих дорожніх умовах ψ із завантаженням Г; - найбільші дорожні опори, які може подолати автомобіль, рівномірно рухаючись на різних передачах при різних завантаженнях; – максимальний кут підйому і який може подолати автомобіль на різних передачах під час рівномірного руху за відомих f і Г з виразу: і = D – f, (2.22) -де f – коефіцієнт опору коченню; – максимальне прискорення jmax, яке може розвинути автомобіль на різних передачах за відомих, ψ і Г з виразу: , (2.23) де δоб – коефіцієнт обертових мас; -максимальну вагу причепа Gп max, який може буксирувати автомобіль на різних передачах у заданих дорожніх умовах ψ, і вагу Gв вантажу, що може перевозити автомобіль; -час перебування в дорозі автомобіля за відомими дорожніми умовами ψ і довжиною ділянки S дороги.
Читайте також:
|
|||||||||||
|