МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Знання та вміння інженера будівельникаДля ефективного вирішення різних господарчих задач інженер будівельник повинен бути добре підготовленим теоретично та методично. Для цього необхідно: 1. Засвоїти основні поняття по курсу; 2. Вивчити галузеві особливості і їх вплив на діяльність будівельної організації; 3. Ознайомитись з основними законодавчими і нормативними актами будівельної організації; 4. Розвиток виробничих навичок в роботі з нормативною, спеціальною і законодавчою літературою; 5. Вивчення основ інвестиційної діяльності і принципи ефективності використання капітальних вкладень; 6. Вивчити формування і шляхи найбільш ефективного використання основних ресурсів будівельного виробництва (людей, матеріалів, техніки); 7. Обґрунтування найбільш ефективних проектних рішень в будівництві об’єктів; 8. Вірно оцінювати економічну ситуацію і прогнозувати можливі зміни на ринку будівельних послуг; 9. Мати уявлення о методах розробки бізнес – плану , тендерної документації, інших фінансово-економічних документів, необхідних для участі в торгах з метою отримання замовлення на виконання.
Продукцієюгалузі будівництва – є закінчені будівництвом і здані в експлуатацію заводи і фабрики, залізничні та автошляхи, електричні станції, судоходні канали, порти, житлові будинки та інші об’єкти, які представляють основні фонди країни. Створенням основних фондів займається галузь капітального будівництва. Крім утворення основних фондів (ОФ) до функцій капітального будівництва відносяться: реконструкція та технічне переобладнання існуючих ОФ. Тому основна задача капітального будівництва – це розширене відтворення та прискорене оновлення основних фондів народного господарства. Капітальне будівництво як галузь включає проектно-вишукувальні інститути, науково-дослідні, будівельні і монтажні організації, виробництво будівельних матеріалів, підприємства будівельної індустрії, транспорт. Будівельний процес складається з трьох етапів: 1. Підготовка будівництва. 2. Саме будівництво. 3. Реалізація будівельної продукції. Підготовка будівництва здійснюється по наступним направленням: техніко-економічне дослідження доцільності будівництва об’єкта, проектування об’єкту та інженерно-технічна підготовка до будівництва. На етапі, коли здійснюється будівництво, на будівельному майданчику відбувається з’єднання усіх технологічних елементів будівельного процесу, в результаті функціонування яких утворюється будівельна продукція. На даному етапі формуються сукупні фактичні витрати будівельного виробництва, матеріально-речовинні елементи будинків і споруд, їх архітектурно-будівельна виразність і якість. На третьому етапі – реалізація будівельної продукції –відбувається ввід закінчених будівництвом об’єктів в експлуатацію і передача їх замовнику як основні фонди. Трьом етапам відтворення відповідають три стадії кругообігу капітальних вкладень: 1) Виробництво як продуктивна форма створення основних фондів. 2) Реалізація як форма перетворення будівельної родукції в основні фонди. 3) Підготовка наступного циклу відтворення з метою наступного перетворення грошових фондів в продуктивні. Чим більший ступінь взаємодії усіх компонентів відтворення в часі та просторі, тим вище економічна ефективність будівництва.
Економічна суть будівельного процесу виражається затратами на його здійснення. Затрати пов’язані з виробничо-господарською діяльністю виробничих організацій. Затрати поділяються на одноразові і поточні. Одноразові – основні фонди будівельних організацій, матеріальні запаси в оборотних засобах, незавершене будівництво. Поточні – це всі витрати на будівництво: затрати на амортизаційні відрахування, заробітна плата, будівельні матеріали, інші затрати. Загальна сума поточних затрат складає собівартість будівельно0монтажних робіт.
Техніко-економічні особливості будівництва: 1) продукція нерухома, великого розміру, багато детальна, має велику масу, пов’язана з багатьма галузями народного господарства, матеріалоємна. 2) капіталоємка, характеризується довгими строками будівництва, довгі строки експлуатації. 3) виробництво робіт на свіжому повітрі, залежить від кліматичних умов, інколи роботи носять сезонний характер. 4) будівельне виробництво є рухомим. Це створює труднощі з постійними кадрами, вимагає великих транспортних витрат, вимагає затрат на тимчасові будівлі і споруди. 5) особливий характер заготовок будівельної продукції. Традиційно замовник розраховується з підрядником не за готовий об’єкт, а за його частину, закінчений вид робіт чи конструктивний елемент, або помісячно, поквартально і т.д.
Читайте також:
|
||||||||
|