Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Компетенції (вміння), які необхідно розвивати у студента протягом навчання

Протягом навчання студент повинен розуміти, що макроекономіка належить до тих дисциплін, які покликані забезпечити фундаментальну економічну підготовку бакалаврів. Мета її полягає в тому, щоб дати студентам теоретичні знання та практичні навички з питань механізму функціонування національної економіки в умовах ринкових відносин. При цьому в центрі уваги перебувають причинно-наслідкові зв’язки в економіці, що знаходять своє відображення через такі категорії, як сукупний попит і сукупна пропозиція, і інфляція, сукупні видатки і валовий внутрішній продукт, зайнятість і безробіття, державний бюджет, платіжний баланс, валютний курс тощо.

Результати навчання

В результаті вивчення курсу студенти повинні

знати:

· суть, етапи розвитку макроекономічної теорії, її закони і категорії;

· загальні основи і специфіку макроекономічного аналізу економічних явищ;

· причинно-наслідкові і кореляційні зв’язки в макроекономіці;

· основи і принципи ринкової економіки;

· теорію і практику формування світових господарських зв’язків;

· глобальні і національні економічні проблеми і шляхи їх подолання.

вміти:

· вживати основні закони і категорії макроекономіки для аналізу сучасних макроекономічних процесів;

· використовувати методологічні положення предмета для організації і проведення конкретної економічної роботи на підприємстві;

· аналізувати економічну інформацію і розробляти рекомендації її практичного застосування.

 

 

 

Тематичний план курсу і розподіл навчального часу

№ з/п Теми Кількість годин
Денна форма Заочна форма
Всього Лекцій Семінарів Самостійна робота Всього Лекцій Семінарів Самостійна робота
Макроекономіка як наука 8(2.4.2)      
Макроекономічні показники в системі національних рахунків 8(4.2.2)  
Ринок праці 7(1.4.2)      
Товарний ринок 7(1.4.2)      
Грошовий ринок   8(2.4.2)      
Інфляційний механізм 7(1.4.2)  
Споживання домогосподарств 7(1.4.2)      
Приватні інвестиції 7(1.4.2)      
Сукупні витрати і ВВП 7(1.4.2)      
Економічна динаміка 8(2.4.2)      
Держава в системі макроекономічного регулювання 7(1.4.2)  
Зовнішньоекономічна діяльність 7(1.4.2)      
Разом

Навчальна програма курсу «Макроекономіка»


Читайте також:

  1. IV. Зміст навчання
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості про навчальну дисципліну | Тема 1. Макроекономіка як наука

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.