Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні відомості про навчальну дисципліну

Міністерство освіти і науки України

Житомирський державний технологічний університет

Факультет обліку і фінансів

Кафедра економічної теорії та загальноекономічної підготовки

Солонінко К.С.

МАКРОЕКОНОМІКА

Методичні рекомендації

для студентів денної та заочної форми навчання

за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво»

Затверджено на засіданні кафедри економічної теорії та загальноекономічної підготовки

Житомирського державного

технологічного університету

Протокол № 11

від 17.02.2014

 

Житомир 2014

 

Солонінко К.С.

Макроекономіка: методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни. – Житомир: ЖДТУ, 2014. – 104с.

 

Методичні рекомендації підготовлено згідно з вимогами Болонської системи навчання і рейтингової оцінки знань. Вони відповідають галузевому стандарту вищої освіти України і нормативній програмі дисципліни. Охоплюють основні елементи навчально-методичного забезпечення, що необхідні для самостійного вивчення дисципліни.

Методичні рекомендації з Макроекономіки призначений для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» усіх економічних спеціальностей.

 

 

 

Навчальне видання

 

© К.С.Солонінко , 2014

ВСТУП

Загальні відомості про навчальну дисципліну

Мета і завдання дисципліни

Основні завдання по вивченню студентами курсу «Макроекономіка» – формування загального, логічного, економічного мислення, широкої ерудиції і підвищення інтелектуального потенціалу фахівця з економічних питань, здобуття теоретичних знань для прийняття управлінських рішень.

Мета курсу «Макроекономіка» – формування системи знань про механізм функціонування національної економіки на підставі сучасних макроекономічних теорій, обґрунтованих світовою і вітчизняною наукою.

Предмет «Макроекономіка» обумовлений її об’єктом, яким є механізм ефективного функціонування економічної системи держави, фактори, які визначають його зміни в довгостроковій і короткостроковій перспективи, засоби втручання в народногосподарський процес з боку держави.

Завдання дисципліни: вивчення теорії макроекономіки; розкриття її об‘єкта, суб’єкта, предмета і методів; аналіз основних макроекономічних показників, вивчення базових моделей рівноваги; розкриття механізму розробки макроекономічної політики.

Місце дисципліни в навчальному плані:

Курс «Макроекономіки» безпосередньо пов’язаний і логічно доповнює курс політичної економії, мікроекономіки, історії економіки та економічної думки. Вивчаючи ефективність функціонування національної економіки в цілому, макроекономіка приділяє особливу увагу поведінці основних економічних суб’єктів – домогосподарств, фірм та держави. Вона розглядає поведінку не конкретних господарських одиниць, а їх сукупність, використовуючи агреговані показники.

Курс «Макроекономіка» вивчається студентами економічних спеціальностей денної та заочної форми навчання протягом одного семестру. Форма підсумкового контролю – іспит.


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. IX. Відомості про військовий облік
  6. IX. Відомості про військовий облік
  7. Q Конституція України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України – 1996 - № 30 – Ст. 141
  8. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  9. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  10. А) загальні критерії
  11. Білковий обмін: загальні відомості
  12. Біографічні відомості




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Компетенції (вміння), які необхідно розвивати у студента протягом навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.