Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модель поведінки в місцях великого скупчення людей

1. Під час проведення масового видовища не намагай­теся потрапити в найбільш щільне скупчення людей.

2. Якщо організатори видовища не продумали заходів щодо підтримки громадського порядку, краще брати участь у даній дії в якості спостерігача.

3. При перших ознаках некерованості юрби, назріва­ючих конфліктів, наявності значної кількості п'яних підлітків, постарайтеся негайно залишити юрбу.

4. Якщо ви опинилися в юрбі, що рухається, дотри­муйтеся загальної швидкості руху, не штовхайтеся, не напирайте на тих, що йдуть попереду. Не провокуйте

конфлікти непристойними вигуками і виразами.

5. При сильній тисняві тримайтеся подалі від висту­паючих предметів, скляних вітрин, парканів, турнікетів. Свої речі притискайте щільно до себе.

6. Якщо ви впали, не думайте про свій одяг, намагай­теся захистити голову, живіт. Намагайтеся згрупуватися і швидко випрямитися по ходу руху людей.

7. Якщо вас зупинить міліцейський патруль, не гру­біяньте, не намагайтеся вирватися, а підкоріться його вимогам і поводьтеся спокійно, миролюбно.

8. При будь-яких провокаціях (вибухах, пострілах, бійках) зберігайте спокій, намагайтеся вийти з юрби, не піддавайтеся загальному настрою, паніці, заспокоюй­те тих, хто знаходиться поруч з вами, і намагайтеся вий­ти з тісняви на вільний простір.

 

Якщо ви читали твір О.М. Горького «Життя Клима Самгіна», згадайте опис трагедії на Ходинському полі. Прокоментуйте цю ситуацію. Можна знайти опис цієї страшної події також у під­ручниках історії.

У класі обговоріть і запишіть моделі поведінки в таких ситуаціях.

Модель поведінки при нападі в громадському транспорті.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Модель поведінки при нападі в під'їзді.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самозахист від нападу собаки.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Згадайте правила поведінки у випадку нападу сексуального ґвалтівника, які ви вивчали в попередньому класі.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  3. G2G-модель електронного уряду
  4. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  5. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  6. V – модель
  7. Абетка елементів поведінки тварини
  8. Абстрактна модель
  9. Абстрактна модель
  10. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  11. Алгоритм порятунку людей.
  12. Американська модель соціальної відповідальності




Переглядів: 518

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модель поведінки у випадку бійки | Засоби самозахисту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.