МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модель поведінки в місцях великого скупчення людей1. Під час проведення масового видовища не намагайтеся потрапити в найбільш щільне скупчення людей. 2. Якщо організатори видовища не продумали заходів щодо підтримки громадського порядку, краще брати участь у даній дії в якості спостерігача. 3. При перших ознаках некерованості юрби, назріваючих конфліктів, наявності значної кількості п'яних підлітків, постарайтеся негайно залишити юрбу. 4. Якщо ви опинилися в юрбі, що рухається, дотримуйтеся загальної швидкості руху, не штовхайтеся, не напирайте на тих, що йдуть попереду. Не провокуйте конфлікти непристойними вигуками і виразами. 5. При сильній тисняві тримайтеся подалі від виступаючих предметів, скляних вітрин, парканів, турнікетів. Свої речі притискайте щільно до себе. 6. Якщо ви впали, не думайте про свій одяг, намагайтеся захистити голову, живіт. Намагайтеся згрупуватися і швидко випрямитися по ходу руху людей. 7. Якщо вас зупинить міліцейський патруль, не грубіяньте, не намагайтеся вирватися, а підкоріться його вимогам і поводьтеся спокійно, миролюбно. 8. При будь-яких провокаціях (вибухах, пострілах, бійках) зберігайте спокій, намагайтеся вийти з юрби, не піддавайтеся загальному настрою, паніці, заспокоюйте тих, хто знаходиться поруч з вами, і намагайтеся вийти з тісняви на вільний простір.
Якщо ви читали твір О.М. Горького «Життя Клима Самгіна», згадайте опис трагедії на Ходинському полі. Прокоментуйте цю ситуацію. Можна знайти опис цієї страшної події також у підручниках історії. У класі обговоріть і запишіть моделі поведінки в таких ситуаціях. Модель поведінки при нападі в громадському транспорті. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Модель поведінки при нападі в під'їзді. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Самозахист від нападу собаки. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Згадайте правила поведінки у випадку нападу сексуального ґвалтівника, які ви вивчали в попередньому класі. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||
|