Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Висновки

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Тренуємо вміння

Діємо в екстремальній ситуації

За допомогою алгоритму прийняття рішення опиши свої дії і поведінку в такій ситуа­ції: ти повертаєшся пізно додому. Вже стемніло. На шляху зустрічається група Молодих лю­дей, що чіпляють тебе насмішками і грубощами, просять «закурити» або «позичити грошей». Твої дії.

1 етап. Зупинися і подумай!

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2 етап. Прийми рішення! (Напиши декілька варіантів рішення.)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

З етап. Дій!

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Закріплюємо знання

Завдання різного рівня складності

1. В яких документах нашої країни говориться про права людини на життя, свободу і недо­торканність? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Які загальні правила поведінки людини в ситуаціях криміногенного характеру ви можете назвати? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Що таке «віктимна» поведінка? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Яка відповідальність у Кримінальному кодексі України передбачена за хуліганство і розбійні напади?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зауваження вчителя

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. Виберіть правильну відповідь. Ви повертаєтесь ввечері з тренування. Який маршрут ви виберете:

а) коротший: через двори, підворіття, темні провулки;

б) скористаєтеся попутним транспортом;

в) довший: освітленою вулицею, заповненою пішоходами.

Відповідь: ________

2. Ви знаходитеся вдома і чуєте, що двері вашої квартири зламують. Ваші дії: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Складіть перелік ситуацій, в яких за законом можна застосовувати зброю. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зауваження вчителя

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Опишіть будь-який випадок з вашого життя або життя знайомих, пов'язаний із загрозою нападу на вулиці, у під'їзді або інших місцях. Опишіть модель поведінки в цій ситуації. Що було зроблено правильно, яких помилок було припущено? Як ця ситуація була вирішена? Зробіть висновки. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема 2. Уміння володіти собою

Основні поняття

природна система самозахисту захисні реакції організму умовні і безумовні рефлекси

Природна (фізіологічна) система самозахисту людини

Напишіть, як ви інтерпретуєте поняття «самозахист»?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Заповніть таблицю, в якій вкажіть, в яких випадках самозахист дає позитивний ре­зультат, а в яких може бути некорисним і навіть шкідливим.

 

САМОЗАХИСТ  
позитивний ефект   негативний ефект  
1.   1.  
2.   2.  
3.   3.  
4.   4.  
5.   5.  
6.   6.  

 

Отже, якщо ви змогли проаналізувати зміст самозахисту, визначити його позитивні і негативні сторони, то ви зможете дати відповідь на таке запитання: «Від чого залежить ефективність самозахисту?»

1.__________________________________________________________________________

2.__________________________________________________________________________

3.__________________________________________________________________________

4.__________________________________________________________________________

5.__________________________________________________________________________

Можливо, хтось з вас, друзі, у відповіді вка­зав на залежність результативності самозахисту від типу нервової системи людини, тобто від фі­зіологічних і психічних особливостей окремого

індивіда.

Попрацюйте зі словником:

 

Нервова система -______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


Тема 2. Уміння володіти собою

Основні поняття

Природна система самозахисту


Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  3. Висновки
  4. Висновки
  5. Висновки
  6. ВИСНОВКИ
  7. Висновки
  8. Висновки
  9. Висновки
  10. ВИСНОВКИ
  11. Висновки
  12. Висновки




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби самозахисту | Захисні реакції організму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.