Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Природна (фізіологічна) система самозахисту людини

Напишіть, як ви інтерпретуєте поняття „самозахист”?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Заповніть таблицю, в якій вкажіть, в яких випадках самозахист дає позитивний результат, а в яких може бути некорисним і навіть шкідливим.

 

Самозахист
Позитивний ефект Негативний ефект
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
6. 6.

 

Отже, якщо ви змогли проаналізувати зміст самозахисту, визначити його позитивні і негативні сторони, то ви зможете дати відповідь на таке питання „Від чого залежить ефективність самозахисту?”

1.
2.
3.
4.
5.

Можливо, хтось з вас, друзі, у відповіді вказав залежність результативності самозахисту від типу нервової системи людини, тобто від фізіологічних і психічних особливостей окремого індивіда.

Попрацюйте зі словником;

Нервова система -________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дійсно, тип нервової системи людини визначає його поведінкові реакції на різні жит­тєві події.

Вчення великого російського вченого І.П. Павлова про вплив центральної нервової системи на особливості поведінки виділяє три основні властивості нервової системи:

- силу;

- врівноваженість;

- рухливість.

Поєднання цих властивостей нервової системи дає її 4 основні типи (тобто фізіологічних особливостей людини), а також визначає 4 типи темпераменту (тобто психічних особливостей людини), що представлено на схемі.

Попрацюйте із словником:

Темперамент - _________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Безумовний рефлекс - ___________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Умовний рефлекс - ______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  10. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  11. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 2244

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Захисні реакції організму | Проведіть дослідницьку роботу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.