Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Облік та оцінювання результатів виховної роботи

Мета:визначити критерії оцінювання результативності виховного процесу, надати практичні навички щодо обліку проведення та оцінювання виховної роботи, способів його коректування та удосконалення.

Інформаційний блок

1. Основні засоби і прийоми обліку виховної роботи.

2. Моніторинг виховної роботи: сутність, етапи, зміст, напрями, методики і прийоми.

3. Вихованість учня як відображення ефективності виховної роботи педагогічного колективу.

4. Контроль і корекція змісту виховної роботи.

5. Сучасні методи оцінювання результатів виховної роботи: педагогічний консиліум, моніторингові дослідження, банк педагогічних ідей.

Практичний блок

1. Опрацювати анкету для визначення рівня вихованості учнів.

2. Скласти програму з діагностики рівня вихованості учнів різних вікових груп.

3. Провести ділову гру (на вибір):

– «Педагогічний консиліум».

Орієнтовна тематика

1) «Виховна система 9 класу».

2) «Система роботи з обдарованими учнями».

3) «Формування навчальних компетенцій школярів 8 класу в умовах закладу»

Аукціон ідей або дебати. Орієнтовна тема: «Мій погляд на виховний процес у сучасній школі».

Питання для обговорення:

1) Які переваги та недоліки виховного процесу у сучасній школі?

2) Чи знаєте Ви приклади вдалої організації виховного процесу?

3) Чи відомі Вам системи виховання у зарубіжному досвіді? Чи можна їх застосувати у національній системі виховання? Чому?

4) Чи повинні змінюватися виховні завдання відповідно до змін у суспільному житті?

5) Якою Ви бачите виховну систему для своєї дитини? Яка роль батьків, суспільства, школи у формуванні в неї найважливіших рис особистості?

6) Кейс: самоаналіз виховної роботи.

Рефлексивний блок

1. Чи слід вивчати ефективність окремих форм виховної роботи поза системою роботи? Яким чином?

2. Які основні проблеми Ви вбачаєте у підвищенні рівня вихованості сучасного школяра?

3. Які новітні підходи до обліку та оцінювання виховної роботи Ви сьогодні опрацювали?

Блок вільного обміну інформацією

4. Що є показником результативності виховного процесу?

5. Назвіть методи, які були застосовані для визначення рівня вихованості учнів.

Блок самоосвіти

1. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі / З.В. Друзь. – 2-е вид. стер.– К., 2009. – 260 с.

2. Друзь З.В. Хрестоматія з методики виховання особистості: Настільна робоча книга: У 3-х тт. - Т. 1: Загальні питання теорії і методики виховання особистості у контексті кредитно-модульної системи підготовки фахівця : Навч.-метод. видання / З.В. Друзь. – К., 2008. – 656 с.

3. Зосимовський А. Критерії моральної вихованості / А.Зосимовський // Педагогіка. – 1992. - №11-12.

4. Зязюн І. А. Краса педагогічної дії / Зязюн І. А., Сагач Г.М.. - К. : Генеза, 1997. – 245 с.

5. Калечиц Т. Н. Внеклассная и внешкольная работа с учащимися / Т.Н.Калечиц, З.А.Кейлина. – М. : Просвещение, 1980. – 110 с.

6. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання : навч. посібник / С.Г. Карпенчук. – К. : Вища школа, 2005. – 343 с.

7. Кацинська Л. П. Виховний процес в сучасній школі : методичний посібник / Л.П.Кацинська. – Рівне, 1997. – 159 с.

8. Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л. Шелестова, Н.Чиренко. – К. : Шк. світ, 2010. – 120с.

9. Кондрашова Л. В. Внеаудиторная работа по педагогике в педагогическом институте / Л.В.Кондрашова. – Киев-Одесса: Вища школа, 1988. – 260 с.

10. Матьоша І. К. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі / І.К.Матьоша. - К. : Шкільний світ, 1995. – 110 с.

11. Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України: Програма / ред. І.Д. Бех. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2008. – 80 с.

12. Проблеми становлення особистості у навчально-виховному процесі// Основи практичної психології. – К. : Либідь, 1999. – С. 402-447.

13. Сорока Г. І. Організація виховної роботи : планування, аналіз, методичне забезпечення / Г.І.Сорока. – Х. : Основа, 2005. – 128 с.

14. Яворська Г. Х. Педагогіка для працівників : Навч. посіб. / Г.Х.Яворська. – К.: Знання, 2004. – С. 179 - 223.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Обробка результатів
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 897

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. Фактори результативності виховного процесу | Теоретичні основи виховного процесу в школі. Підсумкове заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.046 сек.