Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретичні основи виховного процесу в школі. Підсумкове заняття

Мета: виявити рівень знань та практичних умінь студентів за модулем «Теоретичні основи виховного процесу в школі».

Форма проведення: контрольний звіт.

Хід заняття

І. Повідомлення плану заняття, пояснення вимог щодо оцінювання роботи протягом модуля.

ІІ. Робота над завданнями контрольної роботи.

Робота має бути розрахована на 2 академічних години та містити не менш ніж три завдання.

Під час оцінювання повинні враховуватися: повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність методичної розробки виховного заходу.

Перелік можливих завдань:

1. Місце і роль класного керівника у системі виховної роботи школи. Функції. напрямки, форми роботи класного керівника.

2. Методика проведення етичних бесід. Складіть план бесіди (тема за вибором студента).

3. Методика вивчення особистості учня. Складіть план індивідуальної бесіди з недисциплінованим учнем, спрямованої на вивчення його позашкільних інтересів.

4. Методика складання програм вивчення рівня вихованості учнів, складіть відповідну анкету.

5. Методика вивчення стосунків у класному колективі. Складіть питання анонімної анкети для вивчення відносин колективу з класним керівником.

6. Методика проведення пізнавальних вечорів. Складіть план вечора (тема за вибором студента).

7. Методика вивчення особистості учня. Складіть програму вивчення навчальної неуспішності школяра.

8. Методика проведення диспуту. Складіть план проведення диспуту на тему «Які сучасні проблеми сім'ї і шлюбу?»

9. Методика проведення бесіди "за круглим столом". Складіть план бесіди (тема за вибором студента).

10. Методика вивчення згуртованості колективу. Складіть програму вивчення учнівського колективу.

11. Методика вивчення сім'ї школяра. Складіть анкету для вивчення сім'ї школяра.

12. .Методика проведення вікторин. Складіть план проведення вікторини «Що? Де? Коли?»

13. Методика проведення класних зборів, складіть план їх проведення.

14. Методика використання виховних можливостей народних традицій. Складіть план проведення «Українських вечорниць».

15. Методика проведення тематичних конференцій. Складіть план тематичної конференції (тема за вибором студента).

16. Методика вивчення суспільної спрямованості особистості учня. Складіть анкету для вивчення ставлення школярів до класних доручень.

17. Методика проведення усного журналу. Складіть план усного журналу «Україна, рідна моя».

18. Методика формування культури поведінки учнів. Складіть план відповідного виховного заходу (тема за вибором студента).

19. Методика проведення предметних тижнів. Складіть план предметного тижня (за фахом факультету).

ІІІ. Індивідуальний контроль виконання самостійної роботи.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I. Фізичні основи механіки
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Облік та оцінювання результатів виховної роботи | Модуль ІІ. Технологія організації виховного процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.