Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які перспективні шляхи для «олюднення», тобто гуманізації, відносин у системі «вчитель - учень» Ви можете запропонувати?

З досвіду роботи шкіл нового типу

Мета: Забезпечити усвідомлення виховних систем шкіл нового типу

 

Проаналізуйте фрагмент презентації виховної системи закладу нового типу

 

Мета виховної роботи ліцею визначена Національною доктриною розвитку освіти України та ліцейною Концепцією національного виховання „Громадянин України ХХІ століття” – створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України і світу.

В основу кожної особистості ліцею покладений принцип цілісності, направлений на розвиток здібностей кожного ліцеїста, на підготовку гармонійної особистості, людини інноваційного типу культури, інноваційного типу мислення, інноваційного типу дій, здатної до саморозвитку з високим рівнем громадянськості та орієнтацією на здоровий спосіб життя.

Інтегруючо-генеруючою основою виховання в цілісній моделі освіти ліцею є людина та народоцентристське, духовно-гуманістичне українознавство і родинність як філософія і методологія „школи-родини”.

Серцевиною виховного процесу є особистість – її нахили, здібності, потреби, інтереси, самоствердження в житті, та одним із принципів виховної системи – „життєва компетентність особистості та підготовка до її успіху”.

 

 


Читайте також:

  1. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  2. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  3. А є А, тобто усякий предмет є те, що він є.
  4. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  5. А) Структура економічних відносин.
  6. Аграрні відносини
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні відносини, їх специфіка та місце в економічній системі
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Адаптаційні зміни в кістковій системі спортсменів
  11. Адміністративне право і регульовані їм відносини
  12. Адміністративне право і регульовані їм відносини




Переглядів: 648

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моніторинг особистісного розвитку учня і учнівського колективу | СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.