Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ

Виховна робота в ліцеї проектується шляхом координації діяльності та освітніх взаємодій:

§ кафедри національного виховання;

§ виховних моделей учнівських груп у межах системи „Ліцей – родина”;

§ учнівського самоврядування ліцею;

§ батьківського осередку ліцею;

§ випускників ліцею;

§ мистецьких студій (літературної, вокальної, театральної, хореографічної, фольклорно-етнографічної);

§ мистецького центру (Картинної галереї, Музею „Культурна спадщина України”);

§ предметних кафедр та науково-методичних лабораторій ліцею.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. ERP і управління можливостями бізнесу
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. ISO9000. Як працює система управління якістю
  10. IY.3. Общество и его структура.
  11. Oracle Управління преміальними
  12. VІ. План та організаційна структура заняття




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які перспективні шляхи для «олюднення», тобто гуманізації, відносин у системі «вчитель - учень» Ви можете запропонувати? | Виокремте місію закладу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.