МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Рекомендації до виконання виховних проектівТема проекту може бути обрана відповідно до змісту курсу як з переліку запропонованих нижче, так і на власний розсуд студента чи викладача. Форми представлення проекту: усний журнал, комп'ютерна газета, презентація, альманах, розробка авторського сценарію виховного заходу тощо. Орієнтовні теми: 1. Етичні бесіди та їх місце у виховній роботі. 2. Вивчення особистості учня. Новітні підходи. 3. Вивчення стосунків у класному колективі через нестандартні методики. 4. Екскурсія в природу. 5. Сучасні форми роботи з батьками. 6. Пізнавальні вечори. 7. Методика вивчення особистості педагогічно занедбаного учня. 8. Диспути. Дискусії. Дебати. 3. Методика вивчення сім'ї школяра. 4. Методика проведення природоохоронної роботи з учнями. 5. Методика проведення профорієнтаційної роботи. 6. Вікторини. 7. Методика проведення класних зборів. 8. Методика використання виховних можливостей народних традицій. 9. Тематичні конференції. 10. Методика проведення усного журналу. 11. Методика роботи класного керівника з підготоки учнів до сімейного життя. 12. КТС "Люби і знай свій рідний край". 13. Методика формування культури поведінки учнів. 14. Методика проведення предметних тижнів. 15. Методика естетичного виховання учнів. 16. Методика проведення гурткової роботи з учнями. 17. Методика підготовки і проведення тижня профорієнтаційної роботи в школі. 18. Методика проведення батьківських зборів. 19. Методика роботи з морального виховання учнів. 20. Методика організації економічного виховання. 21. Методика формування емоційної культури. 22. Методика виховної роботи у оздоровчому таборі. 23. Моніторинг виховного процесу. Серед представлених тем можуть бути обрані різні напрями проектування. Так, один проект може бути спрямований на дослідження новітніх методів і прийомів реалізації даного напряму виховання, інший – на підбір діагностичних методик, другий – створення оригінального сценарію виховного заходу, третій – створення банку педагогічних ідей і т.д. При відборі тематики і напряму проектування творчість студента не обмежується жорсткими рамками. Вимоги до виконаного проекту: Ø Виховний проект може виконуватися індивідуально чи творчими групами студентів, у останньому випадку його обсяг повинен пропорційно збільшуватися. Ø Результатом проектування має бути готова до впровадження оригінальна розробка методики одного з напрямів виховної роботи або форми її організації, представлена у вигляді: газети, презентації, тематичної теки, методичної розробки тощо. Ø Результат проектування повинен бути представлений у друкованому (рукописному) вигляді у виді брошури формату А4 або А5. Якщо власне проект є комп’ютерною презентацією чи газетою або альманахом, кадри мають бути роздруковані і також зібрані у виді брошури. Ø Обсяг друкованої презентації проекту повинен складати від 10 аркушів. Ø Презентація проекту повинна містити: тему, мету проектування, проблему, на вирішення якої було спрямовані зусилля, опис теоретичних і практичних результатів. Ø Спосіб оформлення результатів проектування відбувається на розсуд виконавця, але до обов’язкових вимог належать: тема, мета, проблема, опис ключових понять і розкриття їх змісту у обсязі, достатньому для усвідомлення сутності проекту; практичне втілення ідеї проектування; список використаних джерел. Без практичного втілення виконана робота буде оцінена як реферат. Ø При відборі засобів оформлення результатів проектування варто виходити з думки про те, що представлений матеріал повинен бути актуальним для вчителів загальноосвітньої школи і повністю готовим для впровадження у практику виховання. Критеріями оцінки виховного проекту є: повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність, практична значущість, форма презентації.
РОЗДІЛ V Згідно діючої навчальної програми курсу «Методика виховної роботи» передбачено засвоєння двох змістових модулів і по завершенню курсу – залік. Нижче подана орієнтовна оцінка навчальних досягнень студентів за кредитно-модульною системою. Читайте також:
|
||||||||
|