Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальна структура підсумкової рейтингової оцінки

Модуль І

№ п/п Зміст матеріалу Критерії оцінювання Кількість балів
За одиницю Загальна кількість
1. Відвідування лекційних занять Пропуски без поважних причин -1 -5
2. Робота на лабораторно-практичному занятті Відповіді, участь у ділових іграх, виконання поточної самостійної роботи 0-5 0-30
3. Результати контрольної роботи Повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність методичної розробки виховного заходу 0-10 0-30
4. Виконання самостійної роботи – реферату «Методика проведення рухливих ігор» Логічність, повнота, оригінальність, практична спрямованість   0-30
5. Ведення тематичної теки Повнота, обсяг, оригінальність, наявність логічної переробки матеріалу   0-10
Загальна кількість балів 0-100

 

Модуль ІІ

№ п/п Зміст матеріалу Критерії оцінювання Кількість балів
За одиницю Загальна кількість
1. Відвідування лекційних занять Пропуски без поважних причин -1 -5
2. Робота на лабораторно-практичному занятті Відповіді, участь у ділових іграх, виконання поточної самостійної роботи 0-5 0-40
3. Захист проекту Повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність методичної розробки виховного заходу   0-30
4. Ведення тематичної теки Обсяг, повнота, оригінальність, наявність логічної переробки матеріалу   0-30
Загальна кількість балів 0-100

 

Підсумкове оцінювання знань студента з курсу МВР відбувається на основі підрахунку загальної рейтингової оцінки з урахуванням рейтингу за 1-й та 2-й Модулі. Вона розраховується як середнє арифметичне за формулою:

,

де Q – підсумкова модульна рейтингова оцінка Модуля.

Модульна та підсумкова семестрова рейтингова оцінка визначається в балах за національною шкалою і за шкалою ECTS.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  5. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  6. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IY.3. Общество и его структура.
  9. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  10. VІ. План та організаційна структура заняття
  11. А) Мета і об'єкти грошової оцінки
  12. А) Структура економічних відносин.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації до виконання виховних проектів | Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.