Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна структура підсумкової рейтингової оцінки

Модуль І

№ п/п Зміст матеріалу Критерії оцінювання Кількість балів
За одиницю Загальна кількість
1. Відвідування лекційних занять Пропуски без поважних причин -1 -5
2. Робота на лабораторно-практичному занятті Відповіді, участь у ділових іграх, виконання поточної самостійної роботи 0-5 0-30
3. Результати контрольної роботи Повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність методичної розробки виховного заходу 0-10 0-30
4. Виконання самостійної роботи – реферату «Методика проведення рухливих ігор» Логічність, повнота, оригінальність, практична спрямованість   0-30
5. Ведення тематичної теки Повнота, обсяг, оригінальність, наявність логічної переробки матеріалу   0-10
Загальна кількість балів 0-100

 

Модуль ІІ

№ п/п Зміст матеріалу Критерії оцінювання Кількість балів
За одиницю Загальна кількість
1. Відвідування лекційних занять Пропуски без поважних причин -1 -5
2. Робота на лабораторно-практичному занятті Відповіді, участь у ділових іграх, виконання поточної самостійної роботи 0-5 0-40
3. Захист проекту Повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність методичної розробки виховного заходу   0-30
4. Ведення тематичної теки Обсяг, повнота, оригінальність, наявність логічної переробки матеріалу   0-30
Загальна кількість балів 0-100

 

Підсумкове оцінювання знань студента з курсу МВР відбувається на основі підрахунку загальної рейтингової оцінки з урахуванням рейтингу за 1-й та 2-й Модулі. Вона розраховується як середнє арифметичне за формулою:

,

де Q – підсумкова модульна рейтингова оцінка Модуля.

Модульна та підсумкова семестрова рейтингова оцінка визначається в балах за національною шкалою і за шкалою ECTS.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  5. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  6. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IY.3. Общество и его структура.
  9. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  10. VІ. План та організаційна структура заняття
  11. А) Мета і об'єкти грошової оцінки
  12. А) Структура економічних відносин.




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації до виконання виховних проектів | Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.161 сек.