Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Положення про музей при закладі освіти системи

Міністерства освіти України

(Затверджено наказом Міністерства освіти України

Від 20.05.97 р. № 151)

 

Це Положення поширюється на музеї, що діють при закладах освіти

системи Міністерства освіти України за умови, що вони не є юридичними

особами.

Загальні положення

1) Музей при закладі освіти системи Міністерства освіти України (надалі – музей) є осередком освіти і виховання, який сприяє формуванню у молодого покоління національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, забезпеченню духовної єдності поколінь і призначений для вивчення, збереження та використання пам'яток природи, матеріальної і духовної культури.

2) Музей може бути створений в усіх навчальне-виховних закладах системи Міністерства освіти України учнями, студентами під керівниц­твом педагогів.

3) Музей взаємодіє з державними, науковими, громадськими та іншими
зацікавленими закладами й установами.

4) Оригінальні пам'ятки історії, культури і природи, які мають наукову, історичну, художню чи іншу культурну цінність і зберігаються у фондах музею, входять до складу Музейного фонду України і підлягають об­ліку у порядку, встановленому чинним законодавством.

5) Музей у своїй діяльності керується Законом України «Про музеї та музейну справу», нормативними документами Міністерства освіти
України, Міністерства культури і мистецтв України, цим Положенням
та власним Положенням про музей.

6) Положення про музей розробляється на основі чинного законодавства,
Статуту закладу освіти, при якому він створюється, цього Положення
та затверджується його засновником (керівником закладу освіти).

 


Читайте також:

  1. I. Загальні положення
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  6. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  7. IV. Розподіл нервової системи
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. Філогенез кровоносної системи
  10. POS-системи
  11. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  12. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація музею навчального закладу | Мета, головні завдання та зміст роботи музею

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.