Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Створення та організація роботи музею

1) Профіль музею визначається колективом педагогів, учнів, студентів згідно з педагогічною доцільністю та характером наявних колекцій пам'яток історії, культури і природи. За своїми профілями музеї поді­ляються на такі види: історичні, археологічні, краєзнавчі, природничі, літературні, мистецькі, етнографічні, технічні, галузеві тощо.

2) Рішення про створення музею може бути прийнято його засновниками (керівником закладу освіти за ініціативи педагогічного, учнівського чи студентського колективів) за умови наявності: активу однодумців (учнів, студентів, педагогічних працівників, спеці­алістів музейної справи, громадськості тощо), спроможного викону­вати пошуково-дослідницьку, збиральницьку, фондову, експозиційну, просвітницьку роботу; педагога, який би очолив роботу зі створення музею.

3) Створення музею є результатом цілеспрямованої систематичної, творчої пошуково-дослідницької, збиральницької, фондової, екс­позиційної роботи. Наказ про відкриття музею видається його за­сновником після оформлення відповідної музейної експозиції і за дотримання вимог щодо наявності:

· Положення про музей;

· фонду музейних предметів, зібраних і зареєстрованих в інвентарній книзі оригінальних пам'яток історії, культури, природи, на основі яких побудована експозиція певного профілю;

· приміщення (окремого, ізольованого) та обладнання, які забезпечують збереження, вивчення та експонування музейних колекцій;

· експозиції, яка відповідає за змістом і оформленням сучасним ви­могам;

· умов для охорони музею, оснащення його засобами охоронної та по­жежної сигналізації;

· роботи музею за чітким розкладом.

4) Легалізація (офіційне визнання) музею здійснюється шляхом реєстрації, яка проводиться за поданням закладу освіти відповідно до
Положення про відомчу реєстрацію та перереєстрацію музеїв при
закладах освіти системи Міністерства освіти України, затверджено­го Міністерством освіти України, та взяття на облік Міністерством
культури і мистецтв України згідно з Положенням про державну
реєстрацію, перереєстрацію та облік музеїв. Музей вважається ство­реним із дня одержання реєстраційного свідоцтва та статусу музею при закладі освіти системи Міністерства освіти України.

5) Кращим музеям, які досягли значних успіхів у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу, у формуванні та збереженні Музейного фонду України, пропаганді пам'яток історії, культури та при­роди, присвоюється звання «Зразковий музей» відповідно до Поло­ження про звання «Зразковий музей» при закладі освіти системи Мі­ністерства освіти України, затвердженого Міністерством освіти України. Інші почесні звання музеям надаються органами культури згідно із встановленим порядком.

6) Раз у три роки Міністерство освіти України і Український державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді проводять огляди музеїв на підтвердження статусу музею при закладі освіти системи Мі­ністерства освіти України та звання «Зразковий музей».

7) Діяльність музею припиняється за рішенням його засновника, яке погоджується з відповідною комісією, що проводить реєстрацію на
місцях. Наказ про закриття музею видається його засновником.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  3. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  4. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  5. I. Аналіз контрольної роботи.
  6. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  7. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. Організація і проведення спортивних походів
  10. II. Організація перевезень
  11. II. Організація перевезень
  12. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 1556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета, головні завдання та зміст роботи музею | Керівництво роботою музею

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.