МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 4. Філософія Середньовіччя та Відродження.
Апологетика і патристика – перший етап становлення християнської філософії. Історичні передумови. Співвідношення віри і розуму в апологетичній літературі. Вчення „отців церкви”: перша спроба філософського обґрунтування християнства. Августин Блаженний. Схоластична філософія. Теорія подвійної істини. Дискусія між номіналізмом та реалізмом про Універсалії. Вчення Фоми Аквінського: гармонія віри і розуму. Ідейний зміст Ренесансу та Реформації. Антропоцентризм світогляду. Гуманізм як гуманітарне знання. Північне Відродження та ідеологія Реформації: М. Лютер, Е. Роттердамський. Натурфілософські вчення М. Кузанського та Дж. Бруно. Пантеїзм Відродження. Тема 5. Європейська філософія Нового часу. Особливості філософії Нового часу. Досягнення механіки та „Велике відновлення наук” Ф.Бекона. Наука і проблема пізнання (гносеологія, логіка, методологія) – ядро філософської проблематики. Протилежність емпіризму і раціоналізму. Формування національних філософських шкіл у XVIII ст. Англійський суб'єктивний ідеалізм та скептицизм (Дж.Берклі, Д.Юм): світ як сукупність суб'єктивних уявлень. Реакція на детермінізм і натуралізм механістичного світогляду. Філософські ідеї французького Просвітництва. Впевненість у могутності людського розуму та можливості на його основі безмежного прогресу людства. Соціально-філософські уявлення просвітників. Тема 6. Німецька класична філософія.
Теоретична революція в німецькій філософії. Зрушення в механістичній картині світу на засадах діяльнісного суб’єкта. І. Кант – засновник німецької класичної філософії. Філософія трансцендентального суб’єкта. „Річ в собі” і явлений світ. Апріорізм, агностицизм, дуалізм кантівської теорії пізнання. Філософія як „практичний розум”. Позиція суб’єктивного і об’єктивного ідеалізму. І.Г. Фіхте і Ф. Шеллінг. Від Кантівського суб’єкта до субстанції „Я”. Тотожність „Я” і „не-Я”, думки і буття: науковчення І.Г. Фіхте. 2. Пантеїстична філософія тотожності, мистецтва, „свободи” Ф. Шеллінга. Панлогізм спекулятивної філософії Г. Гегеля. Ілюзія понятійності предметного буття і побудова грандіозної системи внаслідок розгортання Абсолютної Ідеї. Діалектика логіки, природи і духу. Феноменологія духу. Суперечність методу і системи Г. Гегеля.
Читайте також:
|
||||||||
|