Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка виконання роботи

Що оцінювати? Критерії оцінки

• робочі досягнення

• кваліфікацію (професійні знання, вміння, навички)

• особистісний потенціал

1. Оцінка робочих досягнень

} Оцінка не за кількість докладених зусиль, а за отриманий результат.

} Система управління за цілями MBO (management by objectives) або

} Збалансована система показників BSC (balance scorecard)

Оцінка кваліфікації (професійні знання, вміння, навички)

Крок 1.

Визначення критеріїв класифікації

} Аналіз діяльності на певній посаді.

} Опис вимог до даної посади.

} Написання посадових інструкції.

3. Оцінка компетенцій
(особистісний потенціал)

} Компетенції – це сукупність індивідуальних характеристик, які визначають якість виконання роботи.

В чому полягає різниця між компетентністю та компетенцією?

} Компетенції стосуються людини і проявляються в контексті різних типів поведінки. Компетентність стосується роботи і пов’язана зі складністю завдання та результатами роботи.

Рівні розвитку компетенцій

А – лідерський рівень(необхідний для топ-менеджменту)

В – сильний рівень (необхідний для керівників середнього рівня)

С – базовий рівень(необхідний та достатній для спеціаліста)

D – недостатній рівень(необхідний розвиток і він можливий)

E – незадовільний рівень(розвиток неможливий)


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Позмінна робота | Адаптація індивіда в організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.