Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правові форми реалізації інвестиційної діяльності

Сукупність практичних дій громадян, юридичних осіб і дер­жави щодо реалізації інвестицій (інвестиційна діяльність) може здійснюватися в різних правових формах.

Основною правовою формою (правовим документом), яка регулює взаємовідносини між суб'єктами інвестиційної діяль­ності, є договір (угода).

Укладання договорів, вибір партнерів, визначення зобов'я­зань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України, є виключною компе­тенцією суб'єктів інвестиційної діяльності. Втручання держав­них органів та посадових осіб у реалізацію договірних відно­син між суб'єктами інвестиційної діяльності зверх своєї ком­петенції не допускається.

Чинне законодавство не встановлює, якими саме госпо­дарськими договорами регулюються взаємовідносини між ук­раїнськими суб'єктами інвестиційної діяльності.

Більш детально ці відносини врегульовані законом щодо іноземних інвестицій. Так, згідно із ст. 23 Закону України «Про режим іноземного інвестування» іноземні інвестори ма­ють право укладати договори (контракти) про спільну інвес­тиційну діяльність (виробничу кооперацію, спільне виробницт­во тощо), не пов'язану із створенням юридичної особи, відпо­відно до законодавства України.

Вважаємо, що є всі підстави відносити до інвестиційних, за своїм характером, договорів:

а) власне інвестиційні договори;

б) засновницькі договори, в яких засновники визначають, зокрема, умови передачі майна створюваному суб'єкту госпо­дарювання, порядок розподілу прибутків і збитків тощо;

в) угоди про розподіл продукції1.

Договори (контракти) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора підлягають реєстрації у терміни та в порядку, що встановлені Кабінетом Міністрів України2.

Однією із форм реалізації державних інвестицій є держав­не замовлення на виконання робіт у капітальному будівництві (ч. 1 ст. 14 Закону України «Про інвестиційну діяльність»).

Державне замовлення розміщується, як правило, на кон­курсній основі з урахуванням економічної вигідності цих за­мовлень для підприємств та організацій.

Загальні правові та економічні засади формування, розмі­щення і виконання на договірній (контрактній) основі замов­лень держави на виконання робіт у капітальному будівництві для задоволення державних потреб встановлені Законом Ук­раїни від 22 грудня 1995 р. «Про поставки продукції для дер­жавних потреб».

Прийняття в експлуатацію об'єктів державного замовлення провадиться в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 р. № 1243 «Про Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів»3.

1 Див.: Закон України від 14 вересня 1999 р. «Про угоди про розподіл продукції» // Відомості Верховної Ради України. - 1999. — № 44. - Ст. 391.

2 Див.: Положення про порядок державної реєстрації договорів (кон­трактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвес­тора, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 1997 р. № 112 // Офіційний вісник України. - 1997. — № 6. - Ст. 47.

3 Урядовий кур'єр. — 2004. — 29 вересня.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  10. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. V. Питання туристично-спортивної діяльності




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державне регулювання інвестиційної діяльності | Особливості правового регулювання інноваційної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.