МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТРАНСПОРТНИХ ПРОЦЕСІВ ТА СИСТЕМ
Конспект лекцій з дисципліни «ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТРАНСПОРТНИХ ПРОЦЕСІВ ТА СИСТЕМ»
Харків 2009 Бутько Т.В, Гребцов О.І. Головко Т.В. Транспортний процес та методи раціонального формування транспортних систем: конспект лекцій. - Харків: УкрДАЗТ, 2009.
Даний конспект містить найбільш важливі теми, що відносяться до першого та другого навчальних модулів. Наведено основні положення, принципи аналізу транспортних процесів та систем, розрахункові формули, приклади використання теоретичних положень дисципліни на залізничному транспорті. Рекомендується для студентів спеціальності 070101 «Організація перевезень і управління на транспорті» всіх форм навчання
Іл. 15, бібліогр.: 19 назв.
Конспект лекцій розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри управління експлуатаційною роботою «16» листопада 2009 року №7
Рецензент доцент Д.В. Ломотько Зміст Вступ………………………………………………………………..5 1 Увідні відомості. Основні поняття……………………………..6 1.1 Предмет, мета та задачі дисципліни………………………….6 1.2 Поняття про системний підхід та методи системного аналізу………………………………………………………………7 2 Загальні поняття теорії транспортних процесів…………….…8 2.1 Визначення системи і підсистеми. Складні системи………..8 2.2 Використання принципів системного підходу до управління і розвитку залізничної транспортної системи……………………..9 3 Статистична обробка характеристик транспортних процесів.10 4 Експлуатаційні показники використання транспортної системи та рухомого складу………………………………………………..11 4.1 Фундаментальні вимірники…………………………………..11 4.2 Вимірники роботи транспорту в абсолютних величинах…..13 4.3 Вимірники роботи транспорту у відносних величинах…….15 4.4 Показники використання технічних засобів транспорту…..17 5 Пропускна спроможність транспортних систем……………...25 5.1 Загальні поняття………………………………………….…...25 5.2 Пропускна спроможність залізничного транспорту та її різновиди……………………………………………………….….25 5.3 Методи розрахунку пропускної спроможності…………..…27 5.4 Пропускна спроможність на інших видах транспорту……..30 6 Основи теорії транспортних потоків…………………………..30 6.1 Визначення транспортних потоків, їх види та постановка двох основних задач………………………………………………30 6.2 Однотермінальні та багато термінальні транспортні потоки……………………………………………………………...31 6.3 Основні характеристики (параметри) транспортних потоків та закони їх розподілу…………………………………………….32 6.4 Зв’язок між густиною та інтенсивністю транспортного потоку. Трансформація транспортних потоків………………….35 7 Класифікація економіко – математичних методів, що використовуються при розв’язанні задач експлуатації транспортних систем……………………………………………...36 8 Використання теорії графів при дослідженні транспортних систем……………………………………………………………...37 8.1 Початкові відомості…………………………………………..37 8.2 Типи графів…………………………………………………....38 8.3 Суміжність у графах…………..................................................41 8.4 Інцидентність………………………………………………….42 8.5 Інші властивості та різновиди графі………………………....43 8.6 Прикладні задачі теорії графів для транспортних систем….46 9 Потоки в мережах……………………………………………….47 9.1 Загальні поняття……………………………………………....47 9.2 Задача про максимальний транспортний потік……………..47 9.3 Теорема про максимальний потік і мінімальний розріз (теорема Форда – Фолкерсона)…………………………………..49 10 Використання енергоносіїв та енергозаощаджувальні технології на транспорті………………………………………….50 10.1 Основні сучасні аспекти проблеми енергозбереження…...50 10.2 Загальна характеристика енергозбереження в системі залізничного транспорту………………………………………….51 10.3 Класифікатор критеріїв ефективності ресурсозберігаючих технологій на залізничному транспорті………………………....53 Список літератури……………………………………………...…57 Вступ
Методологією вивчення функціонування такої складної системи як транспортна має бути системний підхід, що визначає систему, як комплекс функціонально взаємопов’язаних елементів (підсистем). З позицій системного підходу транспортна система взагалі і зокрема залізнична транспортна система - це сукупність пристроїв, що призначені для виконання всіх операцій по транспортуванню вантажів і пасажирів і представляє систему великої розмірності. Таку унікальну систему , як єдине ціле, можливо дослідити з метою виявлення тільки самих загальних закономірностей її функціонування. Тому для більш детального дослідження проводять її декомпозицію на підсистеми меншої розмірності, що виконують обмежений склад операцій перевізного процесу (залізничні напрямки, вузли, ділянки, технічні станції, локомотивні і вагоні депо та інше). Взаємодія підсистем в часі і просторі визначається сумісністю транспортного процесу, що є неперервним, і регулюється нормативно - технологічними документами - планом формування поїздів для мережі залізниць і її напрямків та графіком руху пасажирських і вантажних поїздів. Найбільш поширеними математичними методами, що використовуються при вивчені ОТТПС є теорія ймовірностей і математична статистика, теорія масового обслуговування, комбінаторний аналіз, методи лінійного і нелінійного програмування, теорія графів, імітаційне моделювання. Конспект лекцій, що пропонується у даному виданні, не може розглядатися як повна заміна аудиторного лекційного курсу, а призначений переважно для допомоги студентам в більш якісному засвоєнні курсу, а також при самостійному вивченні деяких тем у випадках неповної відвідуваності. Читайте також:
|
||||||||
|