Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимірники роботи транспорту в абсолютних величинах

Вимірники транспорту оцінюють як окремі транспортні перевезення, так і процеси переміщення між окремими пунктами в їх сукупності, тобто оцінюють транспортні потоки. Похідні вимірники в загальному вигляді мають вираз добутку ступеневих функцій

 

Мx Ly Тz. (4.1)

 

Потужність потоку і потужність джерела. Відношення М/Т розглядається як потужність потоку так і як потужність джерела.

Потужність транспортного потоку – кількість транспортної маси, що проходить в одиницю часу у визначеному пункті чи через визначений перетин транспортного шляху у визначеному напрямку, тобто це вектор. Потужність джерела визначає віддачу ним транспортної маси в одиницю часу, тобто розвантаження джерела. Потужність джерела не має визначеного напрямку переміщення, тобто розглядається як скаляр.

Транспортна робота <М·L> - скалярний добуток. М – транспортна маса, L – можна розглядати як тарифну відстань, є чотири модифікації. Поняття транспортної роботи не можна змішувати з механічною роботою, що виконує локомотив завдяки силі тяги, що розвивається, на визначеному шляху - це скалярний добуток (F·S). Наприклад: з погляду статистики байдуже, чи прослідує поїзд вагою в 103 тонн на відрізку 100 кілометрів на підйом чи на ухил, тому що в обох випадках транспортна робота дорівнює 105 т.км. В механіці існує велике розходження в цих випадках, тому що при русі на підйом локомотив повинний виконувати роботу, а при русі під ухил надлишок енергії повинний бути реалізованим шляхом рекуперації, а в гіршому випадку - погашений гальмуванням.

Одиницями виміру транспортної роботи – це тонно-кілометри, пасажиро-кілометри, вони не складаються.

Транспортна продуктивність (МL/T). Розмірність транспортної продуктивності у вантажних перевезеннях – тонно-кілометри брутто за рік, тонно-кілометри нетто за рік, у пасажирських перевезеннях (пасажиро-кілометри за рік), чи поїздо-кілометри за визначений період часу.

Транспортна кількість руху (М∙Т). Ця величина може характеризувати як власне процеси перевезення так і процеси простою, наприклад вагоно-години простою.

Швидкості мають визначення, км/год (м/с),

(4.2)

Застосовуються декілька модифікацій транспортної швидкості:

1) конструкційна швидкість рухомого складу - швидкість, якої може досягти одиниця рухомого складу відповідно до її технічних характеристик;

2) середня ходова швидкість – швидкість, що визначена з урахуванням чистого часу ходу поїзда по залізничних ділянках

, (4.3)

де - сумарний час ходу по n перегонах лінії (без розгонів, уповільнень, стоянок);

3) середня технічна швидкість – швидкість з урахуванням часу ходу, часу на розгін і уповільнення, без урахування часу стоянок

, (4.4)

де - сума часу на розгін і уповільнення.

Середня технічна швидкість менше середньої ходової швидкості. Середня технічна швидкість використовується при аналізі часу обороту вагона;

4) дільнична швидкість – це швидкість з урахуванням часу ходу, часу на розгін і уповільнення та з урахуванням стоянок на станціях

, (4.5)

де - сумарний час стоянок на проміжних станціях;

5) маршрутна швидкість – середня швидкість на всьому шляху проходження маршруту від станції формування до станції призначення з урахуванням повного часу ходу, у тому числі стоянок на дільничних і сортувальних станція та інших витрат часу.

Всі види швидкостей використовуються при розробці графіка руху поїздів, аналізі часу обороту вагона, у техніко-економічних розрахунках.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фундаментальні вимірники | Вимірники роботи транспорту у відносних величинах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.