Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи розрахунку пропускної спроможності

 

 

Для розрахунку пропускної спроможності технічних пристроїв при різнорідній структурі поїздопотоку застосовуються два методи:

1) детермінований - використовується на вітчизняних залізницях: спочатку встановлюється максимальна пропускна спроможність у поїздах чи парах поїздів категорії, що переважає на даній лінії. Поїзда інших категорій через визначені еквіваленти приводяться до поїздів основної категорії. Так, наприклад, пропускна спроможність дільниць по перегонах розраховується спочатку для рівномірного графіка і виражається в поїздах тільки однієї категорії, зазвичай вантажних. Потім оцінюється вплив на пропускну спроможність поїздів, що прямують з іншими швидкостями, тобто розглядається пропускна спроможність непаралельного графіка руху поїздів.

2) стохастичний (Німеччина, Японія) – пропускна спроможність визначається без виділення розрахункової категорії поїздів, а з урахуванням імовірнісної природи відносного взаєморозташування на графіку поїздів різних категорій.

На Укрзалізниці наявна пропускна спроможність, поїздів/добу, визначається діленням добового бюджету часу, відведеного для руху поїздів, на період графіка руху поїздів з урахуванням надійності роботи технічних засобів та тривалості «технологічного вікна»

 

n = , (5.1)

 

де 1440 – повний добовий фонд часу, хв.;

- тривалість технологічного вікна, що залежить від вантажонапруженості, хв.;

- коефіцієнт надійності роботи технічних пристроїв;

– період графіка руху поїздів, хв.

 

Під «технологічним вікном» розуміється, вільний від пропуску поїздів проміжок часу в графіку руху поїздів, який щодоби виділяється для виконання робіт з технічного обслуговування і технічного ремонту колії, контактної мережі, пристроїв СЦБ. Тривалість «технологічного вікна» залежить від вантажонапруженості лінії, типу машин і механізмів, що використовуються при виконанні робіт, рівня технічного оснащення дистанції колії й інших господарств. В інструкції [15] встановлена тривалість «технологічних вікон» у залежності від цих умов.

Період графіка руху поїздів для одноколійних дільниць – це час, протягом якого перегін зайнятий групою поїздів, характерною для прийнятого типу графіка руху поїздів.

Періодом графіка руху поїздів для двоколійних дільниць, обладнаних автоблокуванням, є розрахунковий інтервал між поїздами в пакеті. Для двоколійних дільниць не обладнаних автоблокуванням, період графіка дорівнює сумі часу руху по перегону і станційного інтервалу попутного прямування. Для двоколійних дільниць період графіка визначається окремо для кожної колії (напрямку руху).

Пропускна спроможність залізничних станцій визначається найбільш ймовірною кількістю вантажних поїздів (окремо з переробкою і без переробки) і заданою кількістю пасажирських поїздів, що можуть бути пропущені через станцію за добу на всіх напрямках, що до неї примикають, в умовах повного використання існуючих технічних засобів. При розрахунку пропускної спроможності використовуються прогресивні технологічний норми на виконання всіх операцій, що враховують технічне оснащення і специфіку роботи станції.

Пропускна спроможність пасажирської станції визначається найбільш ймовірною кількістю пасажирських поїздів, що можуть бути пропущені через неї за добу або годину по кожному прилеглому напрямку.

По об'єктах локомотивного господарства програма визначається:

а) для технічного огляду ТО-2

, (5.2)

де - час між ТО-2;

б) для технічного огляду ТО-3

 

, (5.3)

 

де - сумарний добовий пробіг, км;

- міжремонтний пробіг за ТО-3, км;

- коефіцієнт нерівномірності, =1,43;

- міжремонтний пробіг за ПР-1, км;

в) для поточного ремонту ПР-1

 

. (5.4)


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  8. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  9. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  10. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 1485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пропускна спроможність залізничного транспорту та її різновиди | Пропускна спроможність на інших видах транспорту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.