МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Транспортна задачаПобудова опорного плану
1. Маємо деякий продукт (товар), що знаходиться в декількох постачальників (виробників), відомі обсяги цього продукту. Маються замовники (споживачі) товару з відомими обсягами потреб. Відомі питомі витрати по доставці товару від будь-якого можливого постачальника до будь-якого можливого споживача. Потрібно скласти план розподілу товару, щоб усі потреби були задоволені, весь товар вивезений і загальна вартість (загальні витрати) була мінімальною.
2. Уведемо наступні позначення: - постачальники, - обсяг (кількість) товару в кожного з них; . - споживачі, - обсяг потреб кожного з них; . - матриця цін (питомих витрат), де - ціна перевезення товару за маршрутом від до . Позначимо через - кількість продукту (обсяг перевезень) за маршрутом від до . Тоді загальні витрати за всіма маршрутами Одержали наступну лінійну модель цільова функція (5.1)
i = 1, 2, ...m (5.2) j = 1, 2, ...n (5.3) (5.4)
Економічний зміст обмежень: (5.2) – весь товар постачальників вивезений (5.3) – усі потреби споживачів задоволені (5.4) – товар за кожним маршрутом або планується до перевезення (хij >0) або не планується (хij = 0). Задача є лінійною, загальне число змінних . Задача може бути розв’язана симплекс-методом; крім цього для неї розроблені спеціальні методи розв’язування . Для викладення методів додамо умову: (5.5) Зміст умови (5.5); загальний обсяг запасів товару дорівнює загальному обсягу потреб. Модель (5.1)-(5.4) з додатковою умовою (5.5) називається закритою, без неї – відкритою. Теорема. Будь-яка закрита модель транспортної задачі має розв’язок.
3. Побудова початкового опорного плану для закритої моделі Будемо заповнювати таблицю з m рядками і n стовпчиками. Клітину таблиці назвемо зайнятою, якщо в неї поміщене перевезення xij>0. Інші клітини називаються вільними, xij = 0 у них не ставляться. У системі рівнянь (5.2), (5.3) і (5.5) усього m+n-1 незалежних рівнянь, тому опорний план задачі повинен містити не більш m+n-1 зайнятих клітин. Якщо N = m+n-1 - план називається не виродженим, якщо N<m+n-1 – виродженим. Циклом у заповненій таблиці називається замкнута ламана лінія з вершинами в зайнятих клітинах. Приклади циклів: Опорний план не повинен містити циклів.
4. Розглянемо кілька методів побудови опорного плану транспортної задачі. Читайте також:
|
|||||||||||
|