Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація технічного обслуговування та створення для цього необхідної бази

Рівень проведення ТО значною мірою залежить від технічних засобів, місця проведення, а також кваліфікації обслуговуючого персоналу. Проведення ТО й діагностування машин залежать від багатьох факторів, насамперед від періодичності виконання діагностичних і профілактичних операцій.

Система планово-попереджувального ремонту (ППР) тривалий час не підлягала суттєвим змінам. Але з удосконаленням конструкцій машин і збільшенням їх кількості, а також з виникненням потреби підвищення довговічності й продуктивності, необхідно знижувати витрати на експлуатацію. Коригування періодичності й трудомісткості технічного обслуго­вування надто дороге та складне. Тому методи оптимізації технічного обслуговування та ремонтів не знайшли широкого застосування і з'явилася тенденція заміни існуючої системи ППР системою ППР за технічним станом.

В основу системи ППР за технічним станомпокладено контроль стану машини з використанням діагностичних засобів і проведенням технічного обслуговування й ремонту залежно від цього стану. Така система забезпечує майже повне використання технічного ресурсу складальних одиниць і машини в цілому, а також усуває відмови машин та зумовлює їх високу безвідмовність та довговічність. Технічне обслуговування та ремонт машин за технічним станом ґрунтується на глибокому знанні показників надійності елементів машин, які зумовлюються їх роботоздатністю, об'єктивними засобами технічного діагностування.

Після відпра­цювання науково обґрунтованого ресурсу передбачається контроль і визначення діагностичних параметрів, які зумовлюють технічний стан машини. Достатньо перевірити машину або її основні складальні одиниці спочатку за діагностичними ознаками, а потім за інтегральними параметрами.

Наприклад, технічний стан двигуна внутрішнього згоряння можна оцінити спочатку візуально за димністю відпрацьованих газів, на слух за наявністю чи відсутністю стуків, за витратою палива та мастила, а потім за інтегральними параметрами (за частотою обертання колінчастого вала, потужністю двигуна та рівномірністю роботи циліндрів). Якщо ці параметри в нормі, то діагностування можна припинити до появи ознак несправності.

Поглиблене діагностування елементів системипотрібно викону­вати лише тоді, коли значення інтегральних параметрів виходить за межі допустимих. Контроль технічного стану проводиться лише після того, як з'являться ознаки несправності. Отже, відпадає потреба в обліку несправностей і визначенні залиш­кового ресурсу.

Перевантаження машин (з навантаження та швидкості), особливо в зимовий період, знижує їх довговічність внаслідок порушен­ня температурного режиму роботи поверхонь тертя деталей та умов змащу­вання, що призводить до їхнього форсованого спрацювання. Найвищі питомі навантаження на деталі машин і надзвичайно погані умови змащування спостерігаються при запуску двигуна та включенні агрегатів трансмісії в холодну пору року. Кілька хвилин такої роботи спричиняють спрацювання, яке могло б виникнути за десятки і навіть сотні годин нормальної експлуатації.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  3. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  4. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  5. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  6. II. Організація і проведення спортивних походів
  7. II. Організація перевезень
  8. II. Організація перевезень
  9. ISO 15504. Причини та історія створення
  10. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  11. А. Створення власної папки.
  12. Автоматичне і ручне створення об’єктів.




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекції 16, 17. Експлуатаційні методи підвищення довговічності машин | Дотримання встановлених правил зберігання машин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.