Для зберігання машин протягом тривалого часу потрібні спеціальні приміщення та майданчики з твердим покриттям, різні підставки, відновлення порушених лакофарбових покриттів, закриті приміщення для зберігання електрообладнання, гуми, приладів тощо.
При тривалому зберіганні змінюються розміри та якість поверхонь деталей внаслідок корозії, а також відбуваються структурні зміни та виникають залишкові деформації в конструкційних елементах від власної ваги машини, що призводить до втрати роботоздатності в цілому. Важливо у період зберігання захистити деталі машин від корозії. В першу чергу це стосується конструкційних елементів машин, що контактують з ґрунтом (опорні котки, ходові колеса). Деталі, що виготовлені із нелегованих сталей зазнають більш інтенсивного впливу корозії, ніж леговані. Наприклад, рами, захисні кожухи, вісі руйнуються корозією на глибину 20-40мкм за рік, а деталі робочих органів і опорних частин, що контактують з грунтом, - до 120-140мкм.
Найбільш небезпечна корозія для деталей, що функціонують при циклічних та ударних навантаженнях (пружини, вісі, вали). Призначений ресурс зазначених деталей скорочується на 40-60%. При аналізі зламів встановлено, що початком руйнувань для багатьох з них стали тріщини від дії корозії.
Резервування
У сучасних машинах окремі деталі, вузли, агрегати не можуть мати однакового ступеня надійності Для того, щоб забезпечити високу надійність машин, використовують резервування.
Резервування - це комплекс заходів, направлених на збереження роботоздатного стану машини.
Резервування буває двох видів: загальне і окреме. При загальному резервуванні резервується об'єкт в цілому. При окремому резервуванні резервуються окремі деталі чи вузли машини.
Резерв може включатись у роботу двома способами: постійним резервуванням і резервуванням заміщенням. При постійному резервуванні резервні елементи функціонують в машині одночасно з основними. При резервуванні заміщенням резервні елементи включаються у роботу лише після того, як вийшли з ладу основні елементи.