Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Dialogue No 2 (263 words)

The Marketing Director John Crosby and the Advertising Manager Diana Hollywood are preparing for a new advertis­ing campaign.

JOHN: Oh, hello, Diana.

DIANA: Now, there are two things I'd like to tell you. Well, I'm changing the style of our advertisements. I think the old slogan "S. & H. is your guarantee" is a bit out of date now.

JOHN: I agree it's old-fashioned, but it's been part of our pub­licity for so long now that it's almost a household expression.

DIANA: I think we should change it. We need to project a forward-looking image. You know, modern efficiency plus elegance and old-time product reliability.

JOHN: I certainly think that applies to the new desk range, but I'm not so sure about, well, the old 'steadies' like the 'Windermere' range, for instance. That's run for years, and is still selling well. That style of desk is still far from the end of its product life cycle.

DIANA: If you think so, I won't change the slogan for that range. The advertising agency are all for keeping it, too.

JOHN: And we've got a lot of older customers who trust our-reputation, so let's keep the new campaign for the new lines as well.

DIANA: All right. Now we come to the new desk range, the 'Graymatfirm'. I'm very excited about this. It's a most attractive range.

JOHN: I think so, too. We've got great hopes for it.

DIANA: I've planned a teaser campaign. We'll run it for two months before the official launching, and that, as you know, is to be at the International Office Equipment Exhibition. Here are the suggested layouts. What do you think of this one?

JOHN: The girl is marvellous. But where are the desks?

DIANA: That's the idea! Here's the perfect secretary, the ideal office: all the boss needs now is one of our magnifi­cent 'Graymatfirm' desks to complete the picture. Details will be given later.

JOHN: Splendid! Now what about the direct mailing?

DIANA: We will solict by mail two thousand potential cus­tomers. I think it should go out a few weeks before the exhibition.

JOHN: That sounds good.

 

Listen to Dialogue No 2 between two speakers and answer the questions below. Then listen again and check your answers.

 

1. What are the speakers discussing?

2. What is meant by a teaser advertising campaign?

3. Why does Diana want to change the old slogan?

4. What advantages of the slogan for the old desk range are mentioned in the dialogue?

5. What kind of advertising campaign does Diana offer for the new desk range?

Unit3. READING COMPREHENSION

 


Читайте також:

  1. A. Make up short dialogues expressing your opinion, agreeing or disagreeing. Use the prompts given below.
  2. A. Read the dialogue and reproduce it in Indirect Speech.
  3. A. Sarah and Ken are having an argument. Read what Sarah says and complete the dialogue with Ken’s answers from the box below. Then try to guess his last answer.
  4. Answer the questions to the dialogue.
  5. B. Read and translate the dialogue.
  6. C. Answer questions to the text. Make up a dialogue on the basis of this information.
  7. Complete the dialogue with the options (1, 2, 3, 4). Then act out the dialogue.
  8. Compose dialogues using the key words for the situations given below.
  9. Counter arguments (key-words).
  10. D. Make up short dialogues expressing lack of certainty and surprise. Use prompts given below.
  11. Dialogue
  12. Dialogue




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
RUNNING AN ADVERTISING CAMPAIGN | ADVERTISING MEDIA

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.