МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Dialogue No 2 (263 words)The Marketing Director John Crosby and the Advertising Manager Diana Hollywood are preparing for a new advertising campaign. JOHN: Oh, hello, Diana. DIANA: Now, there are two things I'd like to tell you. Well, I'm changing the style of our advertisements. I think the old slogan "S. & H. is your guarantee" is a bit out of date now. JOHN: I agree it's old-fashioned, but it's been part of our publicity for so long now that it's almost a household expression. DIANA: I think we should change it. We need to project a forward-looking image. You know, modern efficiency plus elegance and old-time product reliability. JOHN: I certainly think that applies to the new desk range, but I'm not so sure about, well, the old 'steadies' like the 'Windermere' range, for instance. That's run for years, and is still selling well. That style of desk is still far from the end of its product life cycle. DIANA: If you think so, I won't change the slogan for that range. The advertising agency are all for keeping it, too. JOHN: And we've got a lot of older customers who trust our-reputation, so let's keep the new campaign for the new lines as well. DIANA: All right. Now we come to the new desk range, the 'Graymatfirm'. I'm very excited about this. It's a most attractive range. JOHN: I think so, too. We've got great hopes for it. DIANA: I've planned a teaser campaign. We'll run it for two months before the official launching, and that, as you know, is to be at the International Office Equipment Exhibition. Here are the suggested layouts. What do you think of this one? JOHN: The girl is marvellous. But where are the desks? DIANA: That's the idea! Here's the perfect secretary, the ideal office: all the boss needs now is one of our magnificent 'Graymatfirm' desks to complete the picture. Details will be given later. JOHN: Splendid! Now what about the direct mailing? DIANA: We will solict by mail two thousand potential customers. I think it should go out a few weeks before the exhibition. JOHN: That sounds good.
Listen to Dialogue No 2 between two speakers and answer the questions below. Then listen again and check your answers.
1. What are the speakers discussing? 2. What is meant by a teaser advertising campaign? 3. Why does Diana want to change the old slogan? 4. What advantages of the slogan for the old desk range are mentioned in the dialogue? 5. What kind of advertising campaign does Diana offer for the new desk range? Unit3. READING COMPREHENSION
Читайте також:
|
||||||||
|