Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



RUNNING AN ADVERTISING CAMPAIGN

6* Before you listen to Dialogue No 1 match each word on the left with a word on the right to create a phrase con­nected with advertising.

1. advertising a. the advertising campaign
2. target b.mix
3. to run с advertisements
4. promotional d. customer
5. television e. advertising
6. newspaper f. mail
7. street g. commercials
8. direct h.efforts

 

Dialogue No 1 (318 words)

Advertising Manager Ellen Brown is speaking with Personnel Manager Michael Thompson.

MICHAEL: You are not your usual happy self this morning. What's the matter?

ELLEN: To tell you the truth I am very much worried about this new advertising campaign.

MICHAEL: What kind of campaign?

ELLEN: Don't you know our Marketing Director is going to run a new advertising campaign to increase consumer awareness of our products, as he puts it.

MICHAEL: You don't need to worry. I am sure you'll make a good job of it.

ELLEN: You're joking. First, I must plan a variety of adver­tising techniques. This advertising mix must consist of television commercials, newspaper advertisements, and street advertising.

MICHAEL: Well, that is not the first time you're running advertising campaign, is it?

ELLEN: No, of course not. But this time he wants me to use direct mail too, because we have a good target customer database.

MICHAEL: May be he is right. Direct mail is more personal than other media and it has the greatest flexibility.

ELLEN: Frankly speaking, it is very difficult indeed to cor­rectly estimate how much and what kind of promotional efforts are necessary to reach a certain objective.

MICHAEL: By the way, did you consider the possibility of advertising on the Internet?

ELLEN: That's a good idea! We should organize an on-line pro­motion and the customers will be able to order goods on-line!

MICHAEL: To make this dream come true you should first create a company website, where you can advertise the company's products.

ELLEN: Now we come to the problem of expenditures. To what extent does the advertising really pay? Our General Manager is fond of saying: "We know that one half of our advertising budget is wasted but we do not know which half."

MICHAEL: May be he is right.

ELLEN: So everybody is right except me and nobody wants to let me off the hook*.

MICHAEL: Oh, come on, you are making a mountain out of a molehill.

 


Читайте також:

  1. ADVERTISING
  2. ADVERTISING
  3. Advertising and modern world
  4. Advertising Design
  5. Advertising involvement
  6. ADVERTISING MEDIA
  7. Consumer advertising
  8. DISCUSSING A PROMOTIONAL CAMPAIGN
  9. GOALS OF ADVERTISING
  10. Marketing and advertising in industry
  11. Media of recruitment advertising




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
GOALS OF ADVERTISING | Dialogue No 2 (263 words)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.