Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Dialogue No 1 (280 words)

Maryann and George are planning a new promotional campaign.

MARYANN: Hello, how are things going?

GEORGE: Are you asking me about the sales promotion cam­paign connected with launching our new product?

MARYANN: Yes, that's right. By the way, did you make up your minds how to name it?

GEORGE: Yes, we did, and this is the name I would give it myself. It's Маху.

MARYANN: Great! And what kind of promotional tools are you going to use?

GEORGE: Well, first of all, our promotional mix consists of an extended TV and radio advertising campaign;

MARYANN: What about personal appearances? Celebrities often appear on "chat shows", to promote a new product.

GEORGE: Don't forget about our promotional budget. I am happy that we can offer our customers a special promotional discount.

MARYANN: What about in-store promotion?

GEORGE: Naturally, there'll be point-of-sale merchandising, I mean: show cards, special display stands - where we can find room for them. But you must remember floor space in supermarkets is at a premium.

MARYANN: I tell you what, you can offer some promotional allowance to the retail dealers.

GEORGE: You know, finding the right promotion to appeal

to general public is no easy task.

MARYANN: I agree. You know, to my mind the most effec­tive way of stimulating demand for a new product is dis­tributing free samples. You can make them smaller than regular size, you call it a "trial size". The most important thing you have to do is to attract attention to your prod­uct, am I right?

GEORGE: We must always bear in mind the expenditures and that this promotional tool is very expensive, only large firms can afford it and as the saying goes 'cut your coat according to your cloth'.


Читайте також:

  1. A. Make up short dialogues expressing your opinion, agreeing or disagreeing. Use the prompts given below.
  2. A. Read the dialogue and reproduce it in Indirect Speech.
  3. A. Sarah and Ken are having an argument. Read what Sarah says and complete the dialogue with Ken’s answers from the box below. Then try to guess his last answer.
  4. Answer the questions to the dialogue.
  5. B. Read and translate the dialogue.
  6. C. Answer questions to the text. Make up a dialogue on the basis of this information.
  7. Complete the dialogue with the options (1, 2, 3, 4). Then act out the dialogue.
  8. Compose dialogues using the key words for the situations given below.
  9. Counter arguments (key-words).
  10. D. Make up short dialogues expressing lack of certainty and surprise. Use prompts given below.
  11. Dialogue
  12. Dialogue




Переглядів: 628

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
DISCUSSING A PROMOTIONAL CAMPAIGN | Dialogue No 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.