МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Атестація аудиторівКодекс етики професійних бухгалтерів, переглянутий Міжнародною федерацією бухгалтерів (МФБ) у 2009 р., набрав чинності для членів МФБ з 1 червня 2011 р. Згідно з Кодексом, аудитор має дотримуватися принципу професійної компетентності та належної ретельності. Цей принцип реалізується шляхом підтримки професійних знань аудитора на рівні, необхідному для надання клієнтові професійних послуг із відповідною якістю, та ретельним застосуванням у професійній практиці вимог стандартів аудиту. Професійну компетентність можна поділити на: а) досягнення професійної компетентності: - вимагає високих стандартів загальної освіти, за якою повинна йти спеціальна освіта, навчання та складання іспитів з відповідних дисциплін за фахом, а також строк роботи за спеціальністю, незалежно від того, чи був він визначений як обов’язковий. Це є типова модель здобуття кваліфікації професійного бухгалтера-аудитора; б) підтримування професійної компетентності: - вимагає постійної обізнаності з подіями у цій професії, в т. ч. з відповідними національними та міжнародними положеннями з бухгалтерського обліку й аудиту та з іншими відповідними нормативними актами й законодавчими вимогами; - професійний бухгалтер-аудитор повинен прийняти програму, розроблену для забезпечення контролю якості за виконанням професійних послуг згідно з відповідними національними та міжнародними положеннями. Кожна країна самостійно встановлює правила підготовки та атестації аудиторів, контролю якості їх роботи. У табл. 2.2. наведено в узагальненому вигляді вимоги, які висуваються аудиторам у різних країнах.
Таблиця 2.2 Умови сертифікації аудиторів у різних країнах*
Детальніше розглянемо вимоги до атестації аудиторів в США, які наведені нижче (рис. 2.2).
Рис. 2.2. Вимоги для отримання кваліфікації «Сертифікований громадський бухгалтер» (СРА) у Сполучених Штатах Америки1
___ 1Джерело:Тетфорд С. Збірник«Теорія і практика незалежного аудиту в Україні» - К.: 2001. – С.101. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|