Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Представники

Ан-Луї Жироде де Русі-Тріозон, «Патріот Гіпократ відмовляє посланцям Персії»

Луї Каффйєрі. «Октавіан Август і Клеопатра», 1787 р. Національна галерея Шотландії

Йоган Ендер. «Пані за письмовим столом», 1820 р.

Класицизм не міг узгодити суперечність між двома началами людської природи — між матеріальним і духовним, між розумом і чуттям. Звідси йде раціоналістичне протиставлення розуму, трактованого як самодостатній. Єдиний і абсолютний засіб пізнання, чуттєвим зв'язкам людини з навколишнім світом. Звідси вкрай одностороннє розуміння натхнення і творчого процесу, яке виключає присутність індивідуального досвіду, емоційних факторів, інтуїції, а головне — постійної зумовленості форми художнього твору конкретним життєвим змістом.

  • Жак-Луї Давід (1748–1825), Франція
  • П'єр Нарсіс Герен (1774–1833), Франція
  • Антуан Жан Гро (1771–1835), Франція
  • Жан-Батист Реньо (1754–1829), Франція
  • Гільом Гільон Летьєр(1760–1832), Франція
  • Жак Реаттю (Jacques Réattu, 1760–1833), Франція
  • П'єр Поль Прюдон (1758–1823), Франція
  • Ан-Луї Жироде де Русі-Тріозон (1767–1824), Франція
  • Леон Коньє (1794–1880), Франція
  • Бенджамін Вест (1738–1820), Велика Британія
  • Гевін Гамільтон (1723–1798)
  • Лосенко Антон Павлович (1737–1773), Російська Імперія
  • Помпео Батоні (1708–1787), Італія.

 


Читайте також:

  1. Акмеїзм та його представники.
  2. Видатні представники емпіричного напрямку у філософії Нового часу
  3. Відповідно до цивільного процесуального законодавства не можуть виступати як представники в суді судді, слідчі та прокурори (ст. 41 ЦПК).
  4. Завершальний цикл розвитку античної філософії: школи, ідеї, представники
  5. Загальна характеристика філософії Нового часу: школи, представники, ідеї.
  6. Загальна характеристика філософії Нового часу: школи, представники, ідеї.
  7. Ідеї та представники високої класики в розвитку античної філософії
  8. Мал. Представники європеоїдної раси
  9. Мал. Представники негроїдної раси
  10. Найважливіші представники моносахаридів і дисахаридів
  11. Найважливіші представники полісахаридів
  12. Найвідоміші представники авангардистської й модерністської течій першої половини ХХ ст.




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класицизм у Франції XVIII ст | Роккоко

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.