МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОТРИМАННЯ ДОПОМОГИ В ПРОГРАМІПлан Лекція 9 Загальний порядок заповнення електронних форм документів у програмі “1С:Підприємство. Торгівля і склад”, перегляд, редагування і роздрук. Сервісні функції програми менеджера План Лекція 8 Використання електронної пошти в рекламній діяльності. Створення власних рекламних Web-сторінок в Internet. Тема 6. Технологія організації презентацій і рекламної діяльності із застосуванням офісних програм та комп’ютерних мереж Контрольні питання 1 Охарактеризувати складові презентацій: слайди, сценарії, мультимедійні засоби. 2 Охарактеризувати режими відображення, сортування, демонстрації.
1 Створення власних рекламних Web-сторінок в Internet. 2 Використання електронної пошти в рекламній діяльності 3 Технологія вивчення інформації і отримання новин торговельного менеджменту в Internet
1 Створення власних рекламних Web-сторінок в Internet. Інтернет дає нові можливості для реклами підприємства, що працює на зовнішньому ринку. Реклама в Інтернеті може бути подана у двох видах: на сайті і зовнішня реклама.
2.Використання електронної пошти в рекламній діяльності
Небанерні засоби реклами дозволяють підприємству одержати ефект від мережі з першого дня підключення. Одним із таких засобів є електронна пошта (e-mail), яка має низку можливостей і переваг: — це оперативний і дешевий канал зв'язку з партнерами, колегами, клієнтами, дилерами, дочірніми підприємствами та ін.; — це зручний та економний канал одержання різного роду зовнішньоекономічної інформації. В Інтернеті зараз величезну кількість інформації можна одержувати безкоштовно за передплатою через e-mail. Це прес-релізи іноземних компаній, інформаційні бюлетені, спеціалізовані повідомлення для менеджерів та інша ділова інформація; — це можливість прямого зв'язку, консультацій і співробітництва з головними фахівцями будь-якої країни. Електронна пошта дає змогу встановити програму-автовідповідач з інформацією, якою часто цікавляться партнери, клієнти або покупці. При одержанні запиту автовідповідач автоматично відсилає у відповідь необхідну інформацію (це можуть бути ціни, інструкції, технічні показники, рахунки-фактури, різні довідкові матеріали, інформаційні бюлетені тощо). Автовідповідач може звільнити співробітника від частини рутинної роботи або взагалі замінити декількох співробітників. У разі необхідності періодичного інформування широкого кола дилерів, автовідповідач замінить розсилання звичайною поштою, отже, заощадить витрати на папір, поштову пересилку, телефонні переговори Ще одним засобом зовнішньої реклами в Інтернеті є використання конференцій. Ще до появи WWW (World Wide Web —всесвітня павутина) в Інтернеті бурхливо розвивалися конференції Usenet (групи новин) — передавання новин, аналогічна передаванню пліток: кожен вузол мережі, що одержав нове повідомлення, передає його всім вузлам, з якими він обмінюється інформацією. Початкове повідомлення, поширюючись, багаторазово дублюється, досягаючи за досить короткі терміни багатьох учасників телеконференцій в усьому світі.
3.Технологія вивчення інформації і отримання новин торговельного менеджменту в Internet Існують різні програми читання новин. Але незалежно від того, які команди використовуються в кожній конкретній програмі, основні опції цих програм (такі, як вибір телеконференцій і пошук статей різної тематики) подібні. При цьому достатньо володіти загальними принципами роботи з телеконференціями, щоб засвоїти різні програмні реалізації. У мережі Internet однією з самих відомих програм читання новин є програми NN і TIN для операційної системи UNIX. Дані програми мають два чітко визначені режими роботи: режим вибору і режим читання. У режимі вибору користувач може: > переходити з телеконференції в телеконференцію, рухаючись ^переходити, рухаючись в обох напрямах, у меню вибору однієї телеконференції; > переходити до режиму читання. Такі ж можливості є в режимі читання. Користувач може переходити від статті до статті в обох напрямах, може переміщуватися вверх і вниз по сторінках у межах статті. Крім цього програма NN створює всі необхідні для зберігання файла каталоги. Деякі телеконференції являються керованими. Це означає, що статті в деякій телеконференції переглядаються адміністратором серверу, до якого підключений комп'ютер користувача. Після цього він передає далі тільки ті повідомлення, які представляють на його думку реальну зацікавленість для іншої частини користувачів, що підписалися на дану телеконференцію. Таким чином керовані телеконференції мають більш високу якість для відповідної групи користувачів, яка досягається за рахунок роботи адміністратора. При цьому сервери новин "знають", які телеконференції являються керованими і хто є їх адміністратором і вони безпосередньо направляються відповідному адміністратору для проходження фільтрації.У меню вибору телеконференції міститься декілька корисних особливостей. Так, індекс, який знаходиться зліва, дозволяє користувачеві бачити список статей цієї телеконференції. При цьому для виклику конкретної статті достатньо ввести потрібний номер і натиснути клавішу "Enter". Після індексу дається кількість статей, які не прочитані користувачем у даній телеконференції. Ця величина свідчить про інтенсивність надходження інформації по кожній телеконференції. Вона може коливатися від кількох статей до кількох сотень статей за день. Наступним вказується назва телеконференції. У правій частині запису розміщується короткий опис статті (для того, щоб відразу ж можна було б зробити висновки про статтю в цілому). Відповідно з технологією меню користувач може переходити з однієї телеконференції в іншу за допомогою клавіш зі стрілками: стрілка "вверх" дозволяє перейти до попередньої телеконференції, стрілка "вниз" - до наступної; стрілка "вправо" забезпечує доступ до того, що знаходиться в біжучій позиції. Якщо користувач знаходиться в конкретній телеконференції, то натискання клавіші за стрілкою "вправо" дозволяє йому бачити тематику статей у даній телеконференції. Екранна форма технології роботи з телеконференціями побудована за принципом "що бачу, то і можу робити". Натискання клавіші "пробіл" переміщує користувача по сторінках статті: натискання цієї клавіші на останній сторінці статті, що проглядається, викликає наступну статтю даної тематики. Закінчення переглядання статті відповідної тематики здійснюється також натисканням клавіші "пробіл"; при цьому здійснюється автоматичне повернення в меню вибору тематики даної телеконференції. Однією з найважливіших проблем у глобальних мережах типу Internet являється проблема пошуку файлів (якщо навіть точно відомо, що вони існують). У таких мережах існує так багато інформаційних ресурсів, які доступні в діалоговому режимі, що навіть найкращий адміністратор не може їх відслідкувати. У таких мережах функція пошуку файлів покладається на комп'ютер і його можливості (саме звідси виникає необхідність постійної заміни комп'ютерів у порядку покращання їх технічної досконалості). У мережі Internet індексний пошук файлів, які зберігаються на відкритих серверах, здійснюється системою " Арчі" (Archie). Технологія пошуку файлів здійснюється наступним чином. Користувач дає запит на пошук файлів, які відповідають критеріям пошуку, та імені серверу, на якому розміщено ці файли. При цьомусистема повідомляє імена реальних файлів, які відповідають критеріям пошуку та ім'я серверу, на якому розміщені ці файли. Потрібний файл копіюється на комп'ютер користувача (за допомогою спеціального протоколу FTP). Для того, щоб контактувати з системою "Арчі" користувач повинен вибрати її сервер. У даній системі міститься багато еквівалентних по відношенню до інформації серверів. Тому здійснюється пошук того сервера "Арчі", який буде відповідати на запити користувача швидше за інших. Технологічна схема роботи з системою "Арчі" приведена на рис. 7.3. Рис. 7.3. Загальна схема технологи роботи системи пошуку файлів у Р-Г мережах. Загальноприйнятий спосіб роботи користувача з даною функцією полягає в звертанні до найближчого за географічним розташуванням сервера системи "Арчі" за допомогою програми Telnet. Після того, коли зв'язок встановився, користувач задає параметри і проводить пошук. Найбільш розповсюджений спосіб пошуку в системі "Арчі" відбувається у відповідності з іменами файлів. Після вводу команди пошуку система ставить користувача в чергу разом з іншими користувачами, які здійснюють пошук (паралельний), і повідомляє користувача про місце його знаходження в черзі та час, коли вона зможе почати обробку його запиту. Після завершення пошуку сервер повертає список FTR-архівів та імен файлів, які задовольняють критеріям пошуку. Після кожного виявленого випадку збіжності "Арчі" повідомляє користувачу ім'я сервера, що пропонує один чи більше файлів, імена яких співпадають із стрічкою пошуку. Наступним кроком система повідомляє користувачу ім'я каталогу, у якому знаходиться файл і далі видає список імен файлів, які знаходяться в даному каталозі. Результатом пошуку може бути не тільки файл, а й сам каталог. У такому випадку стрічка місцезнаходження (Location) містить шлях до каталога, який задовольняє критерій пошуку. Тоді, замість стрічки, яка починається словом Fill, користувач отримує стрічку, яка починається словом Directory. Це означає, що знайдений каталог, у якому міститься щось корисне. За допомогою анонімного FTR. можна точно визначити, що осяде в даному каталозі. На сучасному етапі розвитку інформаційних технологій в Україні безпосередній доступ до серверів системи "Арчі" може бути замінений використанням даної системи через електронну пошту. Є два випадки, коли використання електронної пошти має більші переваги. По-перше, коли єдиним виходом користувача в "зовнішній світ" є UUCP або Bitnet, які не можуть працювати з програмами встановлення контакту з серверами (ftp); по-друге, коли система "Арчі" повідомляє, що вона зайнята на якийсь тривалий час або за якоїсь причини в цей час недоступна. У цьому випадку для використання системи "Арчі" по електронній пошті використовується підмножина команд програми Telnet.
Тема 7 Технологія роботи з електронними документами за програмою 1С:Підприємство. Торгівля і склад”
1. Загальний порядок заповнення електронних форм документів у програмі “1С:Підприємство. Торгівля і склад”, перегляд, редагування і роздрук. 2. Формування і контроль документів адміністратором торговельного менеджменту 3 Сервісні функції програми менеджера. ІНТЕРФЕЙС РОБОЧОГО ВІКНА ПРОГРАМИ «1С ТОРГІВЛЯ І СКЛАД 7.7» Після запуску програми при її першому запуску після установки на екрані може з'явитися повідомлення «Провести початкове заповнення інформаційної бази?». Відповісти «Так». Якщо на екрані з'явиться вікно «Помічник початку роботи», закрити його по кнопці «Скасувати». На запит «Зберегти дані під час роботи з помічником дані?» Відповісти «Ні». Вікно «Настроювання параметрів обліку» закрити по кнопці «Закрити». Вікно «Користувач» закрити по кнопці «Закрити» Якщо на екрані з'явиться запит «Відкрити поточний період?» Відповісти «Так». Вікно «Ради дня» закрити по кнопці «Закрити». Вікно «Путівник» закрити по кнопці «Закрити» у верхньому правому куті вікна. Якщо на екрані з'явиться вікно «Оновлення», закрити вікно по кнопці «Закрити» у верхньому правому куті екрану. Інформаційне вікно (знаходиться внизу екрана, в ньому відбиваються виконані програмою дії) закрити по кнопці «закрити» у верхньому лівому кутку вікна. Таким чином, на екрані має бути порожнім вікно програми. Розглянемо його складові. 1 рядок - рядок заголовка; в ній відбито назву конфігурації (1С Підприємство Торгівля і склад Редакція 9.2). 2 рядок - рядок меню, в ньому зібрані в різні пункти всі об'єкти програми (довідники, документи, звіти, константи, режими настройки програми і т.д.). Використовуючи меню, можна виконати будь-яку дію в програмі. Як і в будь-якій програмі, написаній під Windows, в 1С торгівлі та склад 77 можна одне і те ж дію виконати трьома способами: 1. використовуючи меню 2. використовуючи піктограми 3. використовуючи клавіатуру У меню ліворуч від пункту показана відповідна піктограма, праворуч - комбінація клавіш. 3, 4 рядки - панелі інструментів (стандартна і форматування); вони можуть бути відсутніми на екрані або знаходитися в іншому місці екрану (збоку, знизу). Змінити список панелей інструментів можна через пункт меню Сервіс-> Панелі інструментів. Нижня рядок вікна називається "рядком стану". Цей рядок використовується для видачі різної інформації в процесі роботи з програмою. Вбудовану підказку можна отримати в пункті меню «Допомога». Пункт «Допомога» описує структуру крана програми. Пункт «Зміст» описує об'єкти 1С «Торгівлі і склад 7.7». Пункт «Загальний опис» описує призначення і використання об'єктів 1С «Торгівлі і склад 7.7». Пункт «Помічник початку роботи» дозволить правильно в необхідній послідовності заповнити первинні дані. Пункт "Путівник по конфігурації" призначений для початкового освоєння програми. Путівник розроблений для типової конфігурації програми. Сторінки Путівника містять опис об'єктів типової конфігурації з точки зору їх використання для відображення господарських операцій організації в програмі. Описи об'єктів конфігурації згруповані по розділам торгового обліку. Крім тексту, що пояснює порядок відображення в обліку того чи іншого факту господарської діяльності організації, сторінки містять піктограми для переходу до відповідних об'єктів типової конфігурації: налаштувань, довідників, документів, журналів, звітів. Пункт «Додатки до опису» містить історію розвитку 1С «Торгівлі і склад 7.7». Пункт «Про систему 1С« Підприємство »містить інформацію про варіанти випуску програм, комплектах постачання, функціональних можливостях. Пункт «Про програму» містить відомості про встановлену версії платформи і конфігурації. Читайте також:
|
||||||||
|