Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОТРИМАННЯ ДОПОМОГИ В ПРОГРАМІ

План

Лекція 9 Загальний порядок заповнення електронних форм документів у програмі “1С:Підприємство. Торгівля і склад”, перегляд, редагування і роздрук. Сервісні функції програми мене­джера

План

Лекція 8 Використання електронної пошти в рекламній діяльності. Створення власних рекламних Web-сторінок в Internet.

Тема 6. Технологія організації презентацій і рекламної діяльності із застосуванням офісних програм та комп’ютерних мереж

Контрольні питання

1 Охарактеризувати складові презентацій: слайди, сценарії, мультимедійні засоби.

2 Охарактеризувати режими відображення, сортування, демонстрації.


 

1 Створення власних рекламних Web-сторінок в Internet.

2 Використання електронної пошти в рекламній діяльності

3 Технологія вивчення інформації і отримання новин торговельного менеджменту в Internet

 

1 Створення власних рекламних Web-сторінок в Internet.

Інтернет дає нові можливості для реклами підприємства, що працює на зовнішньому ринку. Реклама в Інтернеті може бути подана у двох видах: на сайті і зовнішня реклама.
Веб-сайт (web-site) є найважливішим маркетинговим інструментом. Сайтом називають сукупність веб-сторінок, що об´єднаних за змістом, навігаційно і фізично знаходяться на одному сервері. Корпоративний веб-сайт служить для розміщення інформації про підприємство або його товари, послуги. З позицій маркетингу сайт є набором інформаційних блоків, що містять рекламну й іншу інформацію, інструментом для взаємодії з одним або декількома сегментами цільової аудиторії.
Головними перевагами реклами через сайти є:
— висока інформативність, можливість застосування різних форм подання інформації про товар — графіки, звуку, анімації, відеозображення;
— можливість мати великий тираж;
— швидке поширення інформації;
— доступність протягом 24 годин на добу для користувача в будь-якій точці земної кулі;
— комбіноване охоплення аудиторії, як загальної, так і цільової;
— рівень відтвореного ефекту;
— оперативність у зміні інформації і, отже, її висока актуальність;
— можливість зворотного зв´язку, тобто одержання оперативної реакції на рекламу;
— можливість подачі інформації різними мовами за допомогою різних прийомів, з огляду на особливості аудиторії;
— можливість фокусування або використання інших засобів техніки телебачення і кіно;
— ненав´язливість рекламного послання і, як наслідок цього, інтернет-реклама менше викликає роздратування аудиторії.
Створення корпоративного веб-сайта (веб-вузла) — дуже непроста справа. Оскільки він буде представляти компанію на міжнародному ринку, необхідно продублювати його текст на декількох європейських мовах (залежно від можливосте підприємства), але англомовний варіант має бути обов´язково В міру того як покупці все частіше віддають перевагу контакт ту із постачальником товару через Інтернет, рішення про створення свого представництва в цій мережі стає найважливішим для підприємства. Навіть за невеликого обсягу витрат створення веб-вузла здатне значно поліпшити позиції виробника, особливо на міжнародному ринку.
Сайти забезпечують своїм користувачам, крім усього іншого, доступ до докладної інформації про продукт і сервісні служби, а також дозволяють швидко і зручно оформити замовлення. Відвідувачі деяких вузлів мають можливість залишити свій коментар, замовити додаткову інформацію, вести листування електронною поштою і навіть контролювати хід виконання замовлення.
Технологія створення реклами на сайті передбачає, що представник рекламної аудиторії — особа, на яку розрахована інформація, повинен набрати на своєму комп´ютері адресу сайта. Отже, для реклами в Інтернеті дуже важливою є так звана зовнішня реклама — сукупність різних методів поширення інформації про сайт і про підприємство — власника сайта, яка спонукає відвідати сайт. Є такі основні види зовнішньої реклами.
Банерна реклама — це найбільш популярний і ефективний спосіб нарощування трафіка (обсягу звернень на відповідний сайт) веб-вузла. Банер, як правило, — це прямокутне графічне зображення, яке розміщене на веб-сторінці і містить гіперпо-силання на сайт рекламованого підприємства. Доведено, що банери є потужним інструментом іміджевої реклами. Є три основні способи розміщення банерної реклами.
1. Використання спеціальних служб обміну банерів, які забезпечують демонстрацію ваших банерів на інших сторінках в обмін на демонстрацію на ваших сторінках чужих банерів.
2. Безпосередня домовленість із веб-майстром іншої сторінки про взаємне розміщення банерів. Бажано обмінюватися зі сторінками, що мають подібну тематику, але варто мати на увазі, що обмін банерами з веб-сайтом конкурентів часто може принести більше шкоди, ніж користі. Якщо у вас немає можливості за допомогою програми відслідковувати, яка кількість ваших банерів була показана і скільки банерів ви показали, орієнтуйтеся на показники лічильників відвідання сторінок. Намагайтеся отримати рівні або кращі умови розташування вашого банера на сторінках.
3. Купівля права на демонстрацію банерів у відповідного підприємства. Підприємство може заплатити банерній системі, пошуковому серверу, каталогу або просто популярному вебсайту за демонстрацію ваших банерів на їхніх сторінках.
Дуже часто при проведенні рекламної кампанії основна увага концентрується тільки на банерах. Водночас існують також небанерні засоби зовнішньої інтернет-реклами. Банери — найбільш складний засіб реклами і маркетингу, вони потребують певної спеціальної підготовки для їх створення і застосування.

 

2.Використання електронної пошти в рекламній діяльності

 

Небанерні засоби реклами дозволяють підприємству одержати ефект від мережі з першого дня підключення. Одним із таких засобів є електронна пошта (e-mail), яка має низку можливостей і переваг:
— електронна пошта безпосередньо досягає потрібного користувача;
— дає можливість персоніфікованого звертання;
— завдяки чіткому тематичному розподілу списків розсилання і дискусійних листів можна впливати саме на цільову аудиторію. Це вигідно відрізняє електронну пошту від звичайних ресурсів Інтернету. Існують спеціальні розсильні сервери;
— цікаве з погляду одержувача повідомлення може бути поширене серед його колег і знайомих;
— у листі можна розміщати не тільки текстову, але й графічну рекламу;
— існує можливість відслідковувати кількість переходів на веб-сайт підприємства за посиланням у листі.
Упорядкування списків розсилання дає змогу виявити цільову рекламну аудиторію. Є відкрите розсилання (для всіх бажаючих), закрите (для певних користувачів), безкоштовне (здійснюються за рахунок ентузіазму творців, спонсорської підтримки, платних рекламодавців), платне. Одним із варіантів використання цього методу інтернет-реклами є створення власного списку розсилання. Природно, це має сенс, якщо підприємство в змозі на регулярній основі готувати фахову інформацію, що зацікавила б цільову аудиторію. Іншим варіантом використання розсилання електронною поштою як різновиду інтернет-реклами є залучення спеціальної служби розсилання. Подібна служба забезпечує організацію передплати, анкетування передплатників і безпосередньо розсилання. Натомість вона отримує право поміщати невеликі рекламні блоки в кожен лист передплатникам.
Без електронної пошти (e-mail) у наш час важко уявити собі сучасний офіс. Користувачі електронної пошти обмінюються листами, контрактними пропозиціями, інформацією про ціни, кон'юнктуру ринку та іншою комерційною інформацією. Відсутність у підприємства електронної пошти з погляду людей, яким відома її зручність і практичність, — істотний мінус. Адреса e-mail на візитці вже давно стала природним атрибутом життя. Електронна пошта є незамінним інструментом організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства, який має істотні переваги:

— це оперативний і дешевий канал зв'язку з партнерами, колегами, клієнтами, дилерами, дочірніми підприємствами та ін.;

— це зручний та економний канал одержання різного роду зовнішньоекономічної інформації. В Інтернеті зараз величезну кількість інформації можна одержувати безкоштовно за передплатою через e-mail. Це прес-релізи іноземних компаній, інформаційні бюлетені, спеціалізовані повідомлення для менеджерів та інша ділова інформація;

— це можливість прямого зв'язку, консультацій і співробітництва з головними фахівцями будь-якої країни.

Електронна пошта дає змогу встановити програму-автовідповідач з інформацією, якою часто цікавляться партнери, клієнти або покупці. При одержанні запиту автовідповідач автоматично відсилає у відповідь необхідну інформацію (це можуть бути ціни, інструкції, технічні показники, рахунки-фактури, різні довідкові матеріали, інформаційні бюлетені тощо). Автовідповідач може звільнити співробітника від частини рутинної роботи або взагалі замінити декількох співробітників. У разі необхідності періодичного інформування широкого кола дилерів, автовідповідач замінить розсилання звичайною поштою, отже, заощадить витрати на папір, поштову пересилку, телефонні переговори

Ще одним засобом зовнішньої реклами в Інтернеті є використання конференцій. Ще до появи WWW (World Wide Web —всесвітня павутина) в Інтернеті бурхливо розвивалися конференції Usenet (групи новин) — передавання новин, аналогічна передаванню пліток: кожен вузол мережі, що одержав нове повідомлення, передає його всім вузлам, з якими він обмінюється інформацією. Початкове повідомлення, поширюючись, багаторазово дублюється, досягаючи за досить короткі терміни багатьох учасників телеконференцій в усьому світі.
З появою системи WWW почали з´являтися веб-конференції, за своєю структурою дуже схожі на конференції Usenet. Відмінність полягає в тому, що вони працюють, використовуючи веб-інтерфейс, і розміщені не централізовано на спеціальних серверах новин, а розкидані по мережі, тобто розміщені на спеціалізованих веб-серверах. Для їх пошуку можна використовувати пошукові системи, що допоможуть вийти на великі тематичні сайти, де, як правило, і розташовуються тематичні веб-конференції. Посилаючи в ці конференції інформацію про ваше підприємство, продукцію, ви можете привернути увагу відповідної аудиторії.
Найчастіше для привернення уваги інтернет-аудиторії до певного сайта використовуються інші сайти з інформацією, що має скоріше загальний зміст, не пов´язаний прямо із діяльністю конкретного підприємства. Іноді користувачі навіть не підозрюють про існування інформації, що могла б бути корисною для них. Наприклад, більшість користувачів цікавляться новинами культури, прогнозами погоди, гумором тощо. Отже, публікуючи інформацію про ваш сайт на сайтах, не пов´язаних безпосередньо з ринком збуту, можна отримати додаткову увагу до свого продукту. Веб-сервер, що не впливає прямо на ринок збуту, можна розглядати як гарний маркетинговий захід, спрямований на розвиток потенційних ринків.
Ще одним різновидом зовнішньої реклами є електронні дошки оголошень (BBS) — спеціалізовані мережеві служби, зорієнтовані на певну тему або групу користувачів. Передплатники BBS, як правило, лояльні до своєї системи й активно беруть участь у її роботі.

 

 

3.Технологія вивчення інформації і отримання новин торговельного менеджменту в Internet

Існують різні програми читання новин. Але незалежно від того, які команди використовуються в кожній конкретній програмі, основні опції цих програм (такі, як вибір телеконференцій і пошук статей різної тематики) подібні. При цьому достатньо володіти загальними принци­пами роботи з телеконференціями, щоб засвоїти різні програмні реалізації.

У мережі Internet однією з самих відомих програм читання новин є програми NN і TIN для операційної системи UNIX. Дані програми мають два чітко визначені режими роботи: режим вибору і режим читання.

У режимі вибору користувач може:

> переходити з телеконференції в телеконференцію, рухаючись
в обох напрямах (уверх і вниз);

^переходити, рухаючись в обох напрямах, у меню вибору однієї телеконференції;

> переходити до режиму читання.

Такі ж можливості є в режимі читання. Користувач може переходити від статті до статті в обох напрямах, може переміщуватися вверх і вниз по сторінках у межах статті. Крім цього програма NN створює всі необхідні для зберігання файла каталоги.

Деякі телеконференції являються керованими. Це означає, що статті в деякій телеконференції переглядаються адміністратором серверу, до якого підключений комп'ютер користувача. Після цього він передає далі тільки ті повідомлення, які представляють на його думку реальну зацікавленість для іншої частини користувачів, що підписалися на дану телеконференцію. Таким чином керовані телеконференції мають більш високу якість для відповідної групи користувачів, яка досягається за рахунок роботи адміністратора. При цьому сервери новин "знають", які телеконференції являються керованими і хто є їх адміністратором і вони безпосередньо направляються відповідному адміністратору для проходження фільтрації.У меню вибору телеконференції міститься декілька корисних особливостей. Так, індекс, який знаходиться зліва, дозволяє користувачеві бачити список статей цієї телеконференції. При цьому для виклику конкретної статті достатньо ввести потрібний номер і натиснути клавішу "Enter". Після індексу дається кількість статей, які не прочитані користувачем у даній телеконференції. Ця величина свідчить про інтенсивність надходження інформації по кожній телеконференції. Вона може коливатися від кількох статей до кількох сотень статей за день. Наступним вказується назва телеконференції. У правій частині запису розміщується короткий опис статті (для того, щоб відразу ж можна було б зробити висновки про статтю в цілому).

Відповідно з технологією меню користувач може переходити з однієї телеконференції в іншу за допомогою клавіш зі стрілками: стрілка "вверх" дозволяє перейти до попередньої телеконференції, стрілка "вниз" - до наступної; стрілка "вправо" забезпечує доступ до того, що знаходиться в біжучій позиції. Якщо користувач знаходиться в конкретній телеконференції, то натискання клавіші за стрілкою "вправо" дозволяє йому бачити тематику статей у даній телеконференції.

Екранна форма технології роботи з телеконференціями побудована за принципом "що бачу, то і можу робити". Натискання клавіші "пробіл" переміщує користувача по сторінках статті: натискання цієї клавіші на останній сторінці статті, що проглядається, викликає наступну статтю даної тематики. Закінчення переглядання статті відповідної тематики здій­снюється також натисканням клавіші "пробіл"; при цьому здійснюється автоматичне повернення в меню вибору тематики даної телеконференції.

Однією з найважливіших проблем у глобальних мережах типу Internet являється проблема пошуку файлів (якщо навіть точно відомо, що вони існують). У таких мережах існує так багато інформаційних ресурсів, які доступні в діалоговому режимі, що навіть найкращий адміністратор не може їх відслідкувати. У таких мережах функція пошуку файлів покла­дається на комп'ютер і його можливості (саме звідси виникає необхід­ність постійної заміни комп'ютерів у порядку покращання їх технічної досконалості). У мережі Internet індексний пошук файлів, які зберіга­ються на відкритих серверах, здійснюється системою " Арчі" (Archie). Технологія пошуку файлів здійснюється наступним чином.

Користувач дає запит на пошук файлів, які відповідають критеріям пошуку, та імені серверу, на якому розміщено ці файли. При цьомусистема повідомляє імена реальних файлів, які відповідають критеріям пошуку та ім'я серверу, на якому розміщені ці файли. Потрібний файл копіюється на комп'ютер користувача (за допомогою спеціального протоколу FTP). Для того, щоб контактувати з системою "Арчі" корис­тувач повинен вибрати її сервер. У даній системі міститься багато еквівалентних по відношенню до інформації серверів. Тому здійснюється пошук того сервера "Арчі", який буде відповідати на запити користувача швидше за інших. Технологічна схема роботи з системою "Арчі" приведена на рис. 7.3.

Рис. 7.3. Загальна схема технологи роботи системи пошуку файлів у Р-Г мережах.

Загальноприйнятий спосіб роботи користувача з даною функцією полягає в звертанні до найближчого за географічним розташуванням сервера системи "Арчі" за допомогою програми Telnet. Після того, коли зв'язок встановився, користувач задає параметри і проводить пошук. Найбільш розповсюджений спосіб пошуку в системі "Арчі" відбувається у відповідності з іменами файлів. Після вводу команди пошуку система ставить користувача в чергу разом з іншими користувачами, які здійсню­ють пошук (паралельний), і повідомляє користувача про місце його знаходження в черзі та час, коли вона зможе почати обробку його запиту. Після завершення пошуку сервер повертає список FTR-архівів та імен файлів, які задовольняють критеріям пошуку. Після кожного виявленого випадку збіжності "Арчі" повідомляє користувачу ім'я сервера, що пропонує один чи більше файлів, імена яких співпадають із стрічкою пошуку. Наступним кроком система повідомляє користувачу ім'я каталогу, у якому знаходиться файл і далі видає список імен файлів, які знаходяться в даному каталозі. Результатом пошуку може бути не тільки файл, а й сам каталог. У такому випадку стрічка місцезнаходження (Location) містить шлях до каталога, який задовольняє критерій пошуку. Тоді, замість стрічки, яка починається словом Fill, користувач отримує стрічку, яка починається словом Directory. Це означає, що знайдений каталог, у якому міститься щось корисне. За допомогою анонімного FTR. можна точно визначити, що осяде в даному каталозі.

На сучасному етапі розвитку інформаційних технологій в Україні безпосередній доступ до серверів системи "Арчі" може бути замінений використанням даної системи через електронну пошту.

Є два випадки, коли використання електронної пошти має більші переваги. По-перше, коли єдиним виходом користувача в "зовнішній світ" є UUCP або Bitnet, які не можуть працювати з програмами встановлення контакту з серверами (ftp); по-друге, коли система "Арчі" повідомляє, що вона зайнята на якийсь тривалий час або за якоїсь причини в цей час недоступна. У цьому випадку для використання системи "Арчі" по електронній пошті використовується підмножина команд програми Telnet.

 

 


Тема 7 Технологія роботи з електронними документами за програмою 1С:Підприємство. Торгівля і склад”

 

1. Загальний порядок заповнення електронних форм документів у програмі “1С:Підприємство. Торгівля і склад”, перегляд, редагування і роздрук.

2. Формування і контроль документів адміністратором торговельного менеджменту

3 Сервісні функції програми мене­джера.

ІНТЕРФЕЙС РОБОЧОГО ВІКНА ПРОГРАМИ «1С ТОРГІВЛЯ І СКЛАД 7.7»

Після запуску програми при її першому запуску після установки на екрані може з'явитися повідомлення «Провести початкове заповнення інформаційної бази?». Відповісти «Так».

Якщо на екрані з'явиться вікно «Помічник початку роботи», закрити його по кнопці «Скасувати».

На запит «Зберегти дані під час роботи з помічником дані?» Відповісти «Ні».

Вікно «Настроювання параметрів обліку» закрити по кнопці «Закрити».

Вікно «Користувач» закрити по кнопці «Закрити»

Якщо на екрані з'явиться запит «Відкрити поточний період?» Відповісти «Так».

Вікно «Ради дня» закрити по кнопці «Закрити».

Вікно «Путівник» закрити по кнопці «Закрити» у верхньому правому куті вікна.

Якщо на екрані з'явиться вікно «Оновлення», закрити вікно по кнопці «Закрити» у верхньому правому куті екрану.

Інформаційне вікно (знаходиться внизу екрана, в ньому відбиваються виконані програмою дії) закрити по кнопці «закрити» у верхньому лівому кутку вікна.

Таким чином, на екрані має бути порожнім вікно програми. Розглянемо його складові.

1 рядок - рядок заголовка; в ній відбито назву конфігурації (1С Підприємство Торгівля і склад Редакція 9.2).

2 рядок - рядок меню, в ньому зібрані в різні пункти всі об'єкти програми (довідники, документи, звіти, константи, режими настройки програми і т.д.). Використовуючи меню, можна виконати будь-яку дію в програмі. Як і в будь-якій програмі, написаній під Windows, в 1С торгівлі та склад 77 можна одне і те ж дію виконати трьома способами:

1. використовуючи меню

2. використовуючи піктограми

3. використовуючи клавіатуру

У меню ліворуч від пункту показана відповідна піктограма, праворуч - комбінація клавіш.

3, 4 рядки - панелі інструментів (стандартна і форматування); вони можуть бути відсутніми на екрані або знаходитися в іншому місці екрану (збоку, знизу). Змінити список панелей інструментів можна через пункт меню Сервіс-> Панелі інструментів. Нижня рядок вікна називається "рядком стану". Цей рядок використовується для видачі різної інформації в процесі роботи з програмою.

Вбудовану підказку можна отримати в пункті меню «Допомога».

Пункт «Допомога» описує структуру крана програми.

Пункт «Зміст» описує об'єкти 1С «Торгівлі і склад 7.7».

Пункт «Загальний опис» описує призначення і використання об'єктів 1С «Торгівлі і склад 7.7».

Пункт «Помічник початку роботи» дозволить правильно в необхідній послідовності заповнити первинні дані.

Пункт "Путівник по конфігурації" призначений для початкового освоєння програми. Путівник розроблений для типової конфігурації програми. Сторінки Путівника містять опис об'єктів типової конфігурації з точки зору їх використання для відображення господарських операцій організації в програмі. Описи об'єктів конфігурації згруповані по розділам торгового обліку. Крім тексту, що пояснює порядок відображення в обліку того чи іншого факту господарської діяльності організації, сторінки містять піктограми для переходу до відповідних об'єктів типової конфігурації: налаштувань, довідників, документів, журналів, звітів.

Пункт «Додатки до опису» містить історію розвитку 1С «Торгівлі і склад 7.7».

Пункт «Про систему 1С« Підприємство »містить інформацію про варіанти випуску програм, комплектах постачання, функціональних можливостях.

Пункт «Про програму» містить відомості про встановлену версії платформи і конфігурації.


Читайте також:

  1. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  2. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.
  3. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання
  4. В основу визначення витрат певного періоду покладено можливість одночасного визнання доходу, для отримання якого вони здійснені, і навпаки.
  5. Валідація НАССР- отримання об'єктивного доказу того, що елементи НАССР-плану результативні.
  6. Ведення потерпілого у відділенні невідкладної допомоги.
  7. ВИДИ І обсягИ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ.
  8. Види консультативної допомоги.
  9. Види процедур отримання аудиторських доказів за їх типом
  10. Види процедур отримання аудиторських доказів за їх характером
  11. Види соціальної допомоги сім'ям з дітьми.
  12. Види соціальної допомоги сім'ям.




Переглядів: 936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Режими перегляду | ПОРЯДОК ПОЧАТКУ РОБОТИ В ПРОГРАМІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.