Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Початок заняття

1-Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачем. Повідомлення теми те мети заняття.

2-Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Основна частина заняття

2.1.Введення слухача курсів в іншомовне середовище. Активізація навичок сприйняття іншомовного

2-2-. Введення нових ЛО згідно теми за допомогою методичних карток.

2.3. Активізація навичок перекладу ( речення на переклад з української на німецьку і навпаки)

2.2.Закріплення вивчених лексичних одиниць, виконання лексичних вправ на запам’ятовування вивчених нових одиниць.

Заключна частина заняття

3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього


Дисципліна:Іноземна мова(німецька)

Заняття (міні група 3 чоловіка, рівень А1, початківець)

Дата__4. 02. 2015_____________________

Час проведення заняття: 13.30-15.00

Тривалість заняття:90 хв.

Викладач___Тетяна____________________________________

Тема заняття: Erste Kontakte.. Das Abschied und Begrüßung . Mein Hobby –Präsens der schwachen Verben-

Навчальна мета:

Сформувати та розвивати вміння та навички слухачів у спілкуванні німецькою мовою на елементарному рівні, опираючись на відповідні мовні кліше , сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань.

Удосконалювати вміння слухачів курсів у спілкуванні на задану тему, ведення бесіди, використовуючи нові лексичні одиниці згідно теми, вміння логічно мислити, робити аналіз, висновки та узагальнення.

Розвиваюча мета:

Ø Розвивати логічне мислення слухачів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

Ø Розвивати мовну і слухову пам’ять.

Ø Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

Ø Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

Ø Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці.

Тип заняття:

Заняття засвоєння нових знань.

Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках

Література :

1.Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com .

2. Anne Busche- Begegnungen- Spachniveau A1: Schubert Verlag, Leipzig, 240 s.

 

Схематичний план заняття

Початок заняття

1-Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачами. Повідомлення теми те мети заняття.

2-Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухач: Катя | Основна частина заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.