МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основна частина заняття2-1-. Вступний курс Тренування навичок читання приголосних німецької мови та навичок синхронного перекладу [1] s- 7 2-2. Активізація лексичних навичок по темі «Моє захоплення, хоббі «. привітання та розповідь про себе та представлення інших[2] s- 8. 2.4.Питальні речення з питальним словом, заперечення в німецькій мові. [2] s- 8
Заключна частина заняття 3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього завдання. Дисципліна:Іноземна мова(німецька) Заняття (міні група 2 чоловіка, рівень А1, початківець) Дата__04. 02. 2015_____________________ Час проведення заняття: 19.30-21.00 Тривалість заняття:90 хв. Викладач___Тетяна____________________________________ Тема заняття: - Mein Beruf. Навчальна мета: Приголосні звуки німецької мови, інтонація. Сформувати та розвивати вміння та навички слухачів у спілкуванні німецькою мовою на елементарному рівні, опираючись на відповідні мовні кліше , активізувати комунікативні навички слухачів курсів на володіння лексичним матеріалом згідно теми, сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань. . Розвиваюча мета: Ø Розвивати логічне мислення слухачів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація. Ø Розвивати мовну і слухову пам’ять. Ø Підвищувати стилістичну культуру мовлення. Ø Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву. Ø Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці. Тип заняття: Заняття засвоєння нових знань. Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках Література : 1.Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com . 2. Anne Busche- Begegnungen- Spachniveau A1: Schubert Verlag, Leipzig, 240 s.
Схематичний план заняття Початок заняття 1-Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачами. Повідомлення теми те мети заняття. 2-Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
Основна частина заняття 2-1-. Вступний курс Перші кроки до німецької мови. Die Ersten Kontakte. Die Konsonanten und Intonation der deutschen Sprache. 2-3. вивчення та активізація елементарних мовних кліше: назва професій, рід діяльності. 2.4. Заповнення формуляру.
Заключна частина заняття 3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього завдання. Дисципліна:Іноземна мова(німецька) Індивідуальне заняття (діти) ,Niveau A1 Дата__07.02.2015_____________________ Час проведення заняття:14.00-15.00 Тривалість заняття:60 хв. Читайте також:
|
||||||||
|