МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Стародавня Індія.
Особливості джерельної бази по історії Стародавньої Індії. Територія, природно - кліматичні умови та населення Стародавньої Індії. Археологічне дослідження країни. Хронологія та періодизація староіндійської історії. Цивілізація Хараппи (Індська цивілізація). Міста Хараппа та Мохенджо – Даро. Соціально – економічне життя населення хараппської культури. Заселення Північної Індії аріями. Сучасний стан індо-арійської проблеми. Поява першої цивілізації в долині Гангу. Ведійський період історії Стародавньої Індії. Особливості економічного розвитку. Варни та касти. Форми власності й залежності. Система общин. Сім’я у Стародавній Індії. Індійський похід Олександра Македонського і його вплив на історію Індії. Імперія Маур”їв. Імперія Гуптів. Культура Стародавньої Індії: матеріальна культура, мови, писемність та освіта. Наукові знання, література, архітектура та мистецтво. Театр та музика. Релігії Індії: релігія Вед. Реформаційні віровчення середини І тисячоліття до нашої ери. Джайнізм. Буддизм. Буддизм махаяни. Індуїзм.
Стародавній Китай.
Природні умови, етногенез та ментальність населення території Стародавнього Китаю. Природно - кліматичний фактор в історії давньокитайського суспільства. Хронологія та періодизація давньокитайської історії. Стан джерельної бази. Археологічне вивчення Китаю. Найдавніші китайські держави. Шан – Інь: світанок китайської державності. Держава Західне Чжоу. Політична історія Західного Чжоу, господарство та суспільство. Китай доби Східного Чжоу. Суспільно - політичні віровчення Стародавнього Китаю. Конфуцій. Конфуціанські ідеї. Мо – Ді (Мо – цзи). Соціальна утопія маоїзму. Легістська модель держави. Даосизм. Давньокитайські імперії Цінь, Західна Хань та Східна Хань. Культура, релігія та міфологія Стародавнього Китаю.
4. Структура навчальної дисципліни
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|