Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чи здатні Ви стати керівником?

В одному з номерів польського журналу "На пшелай" ("Перелом") поміщений напівжартівливий, недостатньо продуманий тест із такою передмовою:

"Звичайно, Ви пам'ятаєте крилаті слова про те, що кожен наполеонівський солдат носив у ранці маршальський жезл. З не меншою підставою ми вправі стверджувати, що сьогодні кожен фахівець носить у портфелі ключі від директорського кабінету, але часто навіть не знає, що вони там лежать...

У всякому випадку перевірте себе. Чи немає у Вас явних схильностей до керівної роботи? Ну, а якщо Ви вже керівник (хоча б каси взаємодопомоги), то все одно перевірте себе: наш тест – це привід для цікавих міркувань над самим собою".

Прочитавши питання, на окремому аркуші паперу запишіть його номер і поруч літерне позначення того варіанта відповіді, що відповідає Вашим звичкам і характеру. Далі, користуючись табличкою-ключем, Ви підрахуєте суму, набрану Вами в ході іспиту, і визначите відповідь на питання, що було поставлене у заголовку.

 

1. Уявіть собі, що з завтрашнього дня Ви маєте керувати великою групою співробітників, що трохи старші Вас за віком. Чого більш за все Ви побоювалися б у цьому випадку?

а) що можете виявитися менш обізнаним у справи, ніж вони?

б) що Вас будуть ігнорувати і заперечувати прийняті Вами рішення?

в) що не вдасться виконати роботу на тому рівні, якому Вам би хотілося?

2. Якщо у Вас у якій-небудь справі трапляється велика невдача, то:

а) чи постараєтеся Ви втішитися, зневажаючи її і вважаючи, що те, що трапилося – несуттєво ("подумаєш, буває і гірше!") і направитеся розвіятися, наприклад, на концерт?

б) чи почнете гарячково роздумувати: а чи не можна перекласти провину на кого-небудь іншого чи в крайньому випадку на об'єктивні обставини?

в) чи аналізуєте причини невдачі, оцінюючи, в чому був Ваш власний промах і як виправити справу?

г) чи опустяться у Вас руки від того, що трапилося, чи відчуєте Ви розпач, чи впадете в депресію?

3. Яке з нижченазваних поєднань якостей і рис найбільше підходять до Вас?

а) скромний, товариський, поблажливий, вразливий, добродушний, повільний, слухняний;

б) привітний, наполегливий, енергійний, спритний, вимогливий, рішучий;

в) роботящий, упевнений в собі, стриманий, старанний, виконавчий, логічний.

4. Чи вважаєте Ви, що більшість людей:

а) люблять працювати добре і старанно;

б) сумлінно ставляться до роботи тільки тоді, коли їхня праця оплачується належним чином;

в) трактують роботу як необхідність, не більше?

5. Керівник повинен бути відповідальний за:

а) підтримку гарного настрою в колективі (тоді і з роботою не буде турбот);

б) відмінне і своєчасне виконання завдань (тоді і підлеглі будуть задоволені).

6. Уявіть собі, що Ви керівник організації і повинні протягом тижня представити "наверх" план певних робіт. Як Ви вчините?

а) складете проект плану, доповісте про нього начальству і попросите поправити, якщо щось не так?

б) вислухаєте думку підлеглих фахівців, після чого складете план, приймаючи тільки ті з висловлених пропозицій, що співпадають із Вашою точкою зору?

в) доручите скласти проект плану підлеглим і не станете вносити в нього ніяких істотних виправлень, пославши для узгодження у вищу інстанцію свого заступника чи іншого компетентного працівника?

г) проект плану розробите спільно з фахівцями, після чого доповісте про план керівництву, обґрунтовуючи і відстоюючи його положення?

7. На Ваш погляд, найкращих результатів досягає той керівник, який:

а) пильно стежить, щоб усі його підлеглі точно виконували свої функції і завдання;

б) підключає підлеглих до вирішення загального завдання, керуючись принципом: "Довіряй і перевіряй";

в) піклується про роботу, але за метушнею справ не забуває і про тих, хто її виконує.

8. Працюючи в колективі, чи вважаєте Ви відповідальність за свою власну роботу рівнозначною Вашій відповідальності за підсумки роботи всього колективу в цілому?

а) так;

б) ні.

9. Ваш погляд чи Ваш вчинок зустрінутий критично іншими. Як Ви будете поводитися?

а) не піддаючись миттєвій захисній реакції поквапитись із запереченнями, зумієте тверезо зважити всі "за" і "проти";

б) не спасуєте, а постараєтеся довести перевагу свого погляду;

в) у силу запального характеру, не зумієте сховати свою прикрість і, можливо, образитеся і розгніваєтеся;

г) промовчите, але погляду свого не зміните і чинити будете так, як і раніше.

10. Що краще вирішує виховні завдання і приносить найбільший успіх?

а) преміювання;

б) покарання.

11. Хотіли б Ви:

а) щоб інші бачили у Вас гарного друга;

б) щоб ніхто не сумнівався у Вашій чесності і рішучості допомогти в потрібний момент;

в) викликати в навколишніх замилування Вашими якостями і досягненнями?

12. Чи любите Ви приймати самостійні рішення?

а) так;

б) ні.

13. Якщо Ви повинні прийняти важливе рішення чи дати висновок з того чи іншого відповідального питання, то:

а) чи намагаєтеся зробити це невідкладно і, зробивши, не повертаєтеся знову до цієї справи?

б) чи робите це швидко, але потім довго мучитеся сумнівами: "А не краще було б от так чи інакше..."

в) чи намагаєтеся не робити ніяких кроків якомога довше?

Тепер, коли Ви ознайомилися з тестом, дайте відповідь на кожне питання і, в залежності від відповіді, за нижчеподаною таблицею визначте набране число балів. Правильну відповідь Ви одержите тільки в тому випадку, якщо відповісте на кожне питання самі собі з повною відвертістю.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  3. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  4. Абразивність гірських порід і геостатична температура
  5. Абсолютний фагоцитоз або елімінуюча здатність крові (ЕЗК) — це кількість фагоцитованих мікробних клітин лейкоцитами 1 мкл крові.
  6. Абсолютні і відносні статистичні величини
  7. Абсолютні статистичні показники.
  8. Аксіоми статики
  9. Аксіоми статики
  10. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  11. Аналіз статистичних залежностей періодичних відліків часу ПФС від температури
  12. Аналіз статистичної сукупності в середовищі MS Excel




Переглядів: 713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Командувати чи підкорятися? | Ключ для підрахунку балів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.