Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Воля та увага

Дайте відповідь на запитання: «так», «іноді», «ні»

 

1. Чи можете Ви закінчити розпочату роботу, яка Вам нецікава, незалежно від того, чи дозволяє час і обставини відірватися і потім знову повернутися до неї?

2. Чи здолаєте Ви без особливих зусиль внутрішній опір, якщо необхідно зробити щось неприємне (наприклад, піти на чергування у вихідний день)?

3. Якщо потрапляєте у конфліктну ситуацію на роботі чи в побуті – чи можете себе взяти в руки настільки, щоб поглянути на ситуацію з максимальною об’єктивністю?

4. Якщо Вам прописали дієту, чи зможете Ви здолати всі кулінарні спокуси?

5. Чи знайдете Ви сили встати вранці раніше, ніж звичайно, як було заплановано ввечері?

6. Чи залишитесь Ви на місці події, щоб дати свідчення?

7. Чи швидко відповідаєте на листи?

8. Якщо у Вас виникає страх перед майбутнім польотом на літаку чи відвідуванням стоматологічного кабінету, чи можете Ви здолати це почуття і в останній момент не змінити свого наміру?

9. Чи будете Ви приймати дуже неприємні ліки, які Вам рекомендують лікарі?

10. Чи тримаєте Ви дану обіцянку, навіть якщо її виконання принесе Вам багато клопоту? Іншими словами, чи Ви людина слова?

11. Чи відправляєтесь Ви, не вагаючись, у відрядження (ділову подорож) у незнайоме місто?

12. Чи дотримуєтесь Ви режиму дня: часу підйому, вживання їжі, занять, прибирання та інших справ?

13. Чи ставитесь Ви негативно до бібліотечних боржників?

14. Дуже цікава телепередача не примусить Вас відкласти виконання термінової, важливої роботи. Чи так це?

15. Чи зможете Ви перервати сварку і замовкнути, якими б образливими не здавалися Вам слова з протилежного боку?

 

Обробка результатів: відповідь «так» – 2 бали, «іноді» – 1 бал, «ні» – 0 балів; далі складаються одержані дані.

0 – 12 балів. З силою волі справи у Вас не дуже. Ви просто любите те, що легше та цікавіше, навіть якщо це чимось може зашкодити Вам. До обов’язків ставитесь спустивши рукава, що може бути причиною неприємностей для Вас. Вашу позицію можна висловити такими словами: «Що мені більше за всіх треба?». Будь-яке прохання, будь-який обов’язок Ви сприймаєте майже як фізичний біль. Справа тут не тільки у слабкій волі, але і в Вас. Намагайтесь поглянути на себе з урахуванням такої оцінки, можливо, це допоможе Вам змінити своє ставлення до оточуючих і щось переробити у своєму характері. Якщо зможете, то Ви від цього тільки виграєте.

13 – 21 балів. Сила волі у Вас середня. Якщо зустрінетеся з перепоною, то почнете діяти, щоб здолати її. Але якщо побачите обхідний шлях, одразу скористаєтесь ним. Неприємну працю постараєтесь виконати. З доброї волі зайві обов’язки на себе не візьмете. Це іноді негативно відбивається на ставленні до Вас керівників, не з кращого боку характеризує Вас і в очах оточуючих. Якщо прагнете досягнути в житті більшого, тренуйте волю.

22 – 30 балів. З силою волі у Вас все гаразд. На Вас можна покластися – не підведете. Ви не боїтесь ні нових доручень, ані далекої дороги, ані тієї справи, яка всіх лякає. Але іноді Ваша тверда позиція до непринципових питань досадно впливає на оточуючих. Сила волі – це добре, але необхідно оволодіти ще й такими якостями як гнучкість, розуміння, доброта.

 


Читайте також:

  1. Б. Увага
  2. Бадьорість та увага
  3. Важкість праці: Динамічні, статичні навантаження. Напруженість праці. Увага, напруженість аналізаторних функцій, емоційна та інтелектуальна напруженість, монотонність праці.
  4. За якої школи менеджменту уся увага управлінців зосереджувалася на вдосконаленні простих виробничих операцій та удосконаленні праці простих працівників?
  5. Лекція 9. Увага
  6. Мислення, увага, пам’ять. Свідомість і підсвідомість, їх значення.
  7. Настрій, увага, поведінка, взаємини з іншими людьми?
  8. Особлива увага виняткам!
  9. Пам’ять та увага.
  10. Психофізичні пізнавальні процеси в забезпеченні фахової дієздатності: відчуття, сприймання, уява, пам’ять, увага, мислення.
  11. Тема 9. Уява та увага. Воля.




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ключі і обробка результатів | Самооцінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.